INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 11 augusti 2008

Tävlingen avslutad + toa bus

Hej alla bloggisar och andra gulliga, tänk att det var så många som ville vara med i min lilla utlottning vad kul!!!!
Skulle ju vilja ge er alla en liten ask men det går kanske inte.
Jag involverade min man i detta så han fick säga ett nummer mellan 1 och 51(han har inte varit inne och läst kommentarerna) och han sa nr 37 och då hamnade det på en tjej vid namn Marie.......
som driver den helt enastående ,underbara ,smakfulla bloggen http://vitaranunkler.blogspot.com/ grattis till dig Marie, paket kommer på posten.......
Till er andra tackar jag så mycket över alla vänliga ord och kommentarer ni gett till mig.Jag kommer ha många fler utlottningar framöver.......

köpte denna fina toapappershållare när jag var på Öland den passade så bra på min lilla toa.....
mysiga tvålar på fat förgyller.....
....denna lilla söta skål med en liten liten skopa i silver köpte jag sisst jag var på loppis passade så bra att ha rosenbadsalt i.........
...ja vad säger ni om toapappret, är det inte vackert så säg.......tänk vad fint att sätta dit en sådan rulle när man ska ha fest!!! Nej då detta var bara en önskedröm, har ju hitta på allt (fejkade lite med vintage bilder och lim)hihihi vackert var det, jämt för ett ögonblick.

Har varit på det mest fantastiska bröllop jag någonsin skådat i helgen.En utav mina bästa vänner gifte sig i skogen ,det var det vackraste brudpar jag sett i hela mitt liv(de hade ett Gotiskt brölopp med allt vad det innebär.

Kram till er alla nu ska jag på konferans i några dagar/Ingela B.

36 kommentarer:

nettans lantliga hem sa...

Vilka fina saker! Jag undrar om jag kan köpa några bilder av dig på madonnor, barn m.m??
Kram Nettan

Piffa och Puffa sa...

Det där gick jag på, tur att jag läste hela din text. Det skulle ju faktiskt vara riktigt fint med toapapper med dessa bilder. Kanske en affärsidé för dig att spinna vidare på. Gå gärna in på min blogg och var med i min utlottning.
Kram Anette

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej vännen vilka fina saker!Så klurig du var med toalettpapperet jag trodde verkligen det var äkta.
Du har väl inte glömmit bort mina bilder.
Kramis Tess på tildaochmamma

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS till vinnaren!

Ja, tänk om det fanns så snyggt toalettpapper..!

: )

Kram & ha det GOTT!

/ Jenny

<3

alidas sommaräng sa...

Vilken härlig toapappershållare! Papperet me´för den delen. Ha de´kramar Laila

Solsjö - Under en vind sa...

Stort grattis till vinnaren!!

VIlka fina bilder, underbara saker! Bra idé med toapappret, synd att man inte kan ha det så fint jämt!

Ha det bra på din konferens! Kram!

Marie sa...

Nämen, har jag vunnit den ljuvliga asken? Jag studsar nästan i soffan av lycka! Krama din man ifrån mig som tack för att han lyckades säga mitt nummer, hihi.

Fy vad jag blev lurad av toalettpappret. Tänkte med en gång att sånt vill jag också ha, hihi. Det var sååå vackert!

Ha en riktigt bra tisdag och tack än en gång!
Kram Marie

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer til vinneren:O=)
Så nydelig toalett papir. Gikk rett på spøken din jeg. Tenkte kan jo ikke bruke dette fine papiret:O=)
Hihi....
Nydelig ting du viser.
Klem =)

Änglahem sa...

Sjuttsingen också!!! men Grattis! till Marie....lyllos henne*tihi*

Vilken fint toapapper!! du kan tro jag satt här och hårdgranskade*fniss* bilden innan jag kom till att du fuskat ihop det*hihi* men Fint blev det!

Verkligen fina saker! Skålen med skopa...så vackert!!

Kramar, Ulrika

Min Verden sa...

Det toalettpapiret ville jeg ha hengt på veggen ;) Grattis til vinneren som har en flott blogg. hanne

Ullis/Leva på landet sa...

Så du luras, tur att jag läste allt. Du får kanske börja göra sådant papper.

kram

Anonym sa...

Vilka underbara bilder, som alltid!
Vad spännande med ett bröllop i skogen att få bevittna. Låter helt underbart. :D

ängeln i vitt sa...

Din lilla luring där hihi...skithäftigt iaf. Jag blev störtkär i skålen och skopan...så himla fint.

Ha det gott
Kram Carina

Annika sa...

Vilka underbara bilder. Jag vill också ha en sån toapappershållare!

Vad mysigt med bröllop i skogen! Min man och jag gifte oss ute på en gammal kyrkogård förra året. Det var också mysigt...

Kram Annika.

Graadskan sa...

Kul idé med toapappret, kanske inte så skönt (eller effektivt) att torka sig med bara... :-)

Kram Camilla

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja men grattis till goa Marie!

Hihi ja det var verkligen ett vackert toapapper. Ja du borde nog ta patent på idén =)

Ohhh den där skålen med skåpan var helt ljuvlig!!! Så vacker bild!

Kramis Anita

sabina sa...

Hoppas du får en trevlig konferans! Så sitter vi här och njuter av dina vackra bilder under tiden!! :)

Noll54/Eva-Karin sa...

Du är ju för skön!! Tänkte jag skulle beställa några rullar,,,,Ska bli roligt att få höra om bröllopet,,,,,blev dom glada för samovaren? Utlottning hos mej,,såg för sent att du har haft.
Kram Eva-Karin/nolll54

idémakeriet sa...

Shit jag missade tävlingen. Men man kan inte ha allt, jag är fortfarande så glad över min vinst jag vann.
Jag gick på det också, tänkte precis skriva till dig och fråga var du hade köpt pappret. Det hade inte varit fel med sånt fint papper. Det är nog smart att tar bort bilderna innan du får en vintagerumpa.
Kram Gerda

Annika sa...

Det vore nåt det med sånt tospappper skulle det nog bli rusning till toan..:) snygg hållare... o de andra bilderna.. läckra... Kramiz Annika

Sara sa...

Grattis till vinnaren. Vilket underbart toapapper.
Kram Sara

Hannis sa...

Skrattar för mig själv!
Tänkte att: Vart har hon hittat Toapapperet!!!
Den där vill ha känslan spratt till ögonaböj.
Snyggt i alla fall!

Förstår att dina tavlor är populära!
Jag funderar=))

Kram Hannis

hemtrevnad marie sa...

Ja, se nu blir det till att starta toarulletillverkning!!!
Superfint!!
Å, grattis Marie som vann asken!
ha det så trevligt på konferansen...själva ska vi på en liten tripp till Örebro!
kram

Nettan sa...

Tack för titten...
Japp, visst är det Bjurtjärn utanför Kr-hamn !
Är själv en utflyttad Kr-hamnare fr. Villastan & Vagngatan =0)

Kram, Nettan

Unknown sa...

Hihi, tycker verkligen att de ska börja trycka sådant toapapper!
Grattis till lyckliga Marie också! Puss och Kram på dig vännen!
/Petra

Levindas Värld sa...

Hihi, vilken rolig idé med toapapperet :). Sådär kan man ju göra på en bit av en rulle som du har gjort bara för dekoration och aldrig använda den såklart...hihi! Jättefint!

Tack för dina fina och goa ord på min blogg, söta du :)

Vitt och blandat sa...

Å hå - du hade nog kunnat lura oss allihopa!!! =) Det såg PRECIS äkta ut och jag hann tänka "VAR kan man köpa det där?" - inte för att man skulle vilja använda det direkt... Super kul idé, jag håller med Piff & Puffa - en affärsidé kanske =) Du har så fint och ger så mycke inspiration - TACK för det!

Kram/Anneli

Willewira sa...

Så mycket inspiration du bjuder på!! Tack för alla fina bilder!

Gillar verkligen toarullshållare!

Ha en bra dag!
KRam Willewira

Vecka - Vecka sa...

Ett sånt toapapper hade ju varit tjusigt!

Grattis till vinnaren också! Jag har varit bortrest och missat tävlingen..

Kram,Lotta

Hagbacken sa...

Jaha du...där lurade du då allt MIG iaf! Jättefint var det...funderade direkt jag såg det var du kommit över det ngnstans?!

Jättefina bilder, ha det så bra på konferensen! Kram Linda

Helena sa...

Så fina bilder!!!!
Kram Helena

Livets lycka sa...

Hejsan! Kunde inte låta bli att titta in på din blogg...och du kan ju gissa så förvånad jag blev när jag upptäckte att det är du :)! Förstod på Jennifer att ni hade bättre väder efter det att vi åkte hem...;-)

Vilken fin blogg du har !!

Kram Åsa

alidas sommaräng sa...

Ja jag textar själv . Det är en del av mitt jobb och som jag tycker är fantastiskt kul! Kramar Laila

"M" sa...

Hej du...du ser ut att bo i ett vitt himmelrike...och du är otroligt duktig på att pyssla....så fina grejer.....

Tant Elwira sa...

Du borde sälja toarullar för prydnad. Ropa till om du vill sälja en med bilder på precis som du har gjort den. Jag har aldrig sett något liknande och det var hur bra som hels för oss vintage, shabby chic och inredningsälskare.
Jag står i kö för att handla en rulle!
Kul!
Hälsningar
Jessica

Rhodin sa...

Åååååååååååh vad jag gillar din badrumsinredning!!!
*Avundsjuk*
Mvh Terese