INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 21 augusti 2008

Tavla , ljuslyktor & utmärkelser

Hej alla ni goa, det verkar inte bättre än att jag får acceptera att sommaren närmar sig sitt slut.Kvällarna är inte ljumna och ljusa så då får man väl försöka så gott som möjligt att lysa upp tillvaron suck suck.......
........ gör ju någon tavla då och då men hinner inte riktigt med allt jag vill, ska riktigt ta tag i mig själv och göra ett ryck så att det blir flera eftersom jag vet att det är många som är intresserade.
Den här tavlan är ganska stor och är en utav mina favoriter......

.....jag tänder mycket ljus på kvällarna och det lyser upp den här hörnan........
.....fattigmanssilver ljusstakar är ju så vackert.....
Jag är så glad över att det finns människor som uppskattar det man gör och att man får så mycket tillbaks en sådan tjej är Sara med bloggen http://www.saramedflera.blogspot.com/ och Ullis med bloggen http://levapalandet.blogspot.com/av dessa två tjejer har jag fått den här utmärkelsen.TACK TACK.Jag hoppas att jag kan leva upp till den.

Kram hela dan till er alla/Ingela B.

38 kommentarer:

Levindas Värld sa...

Hej!

Du gör så fina tavlor! Vad kostar en tavla? Du kan mejla mig på:

levinda81@yahoo.se om du vill.

kramis!

Färjtorp sa...

Otroligt fin tavla!! Mysigt med alla ljus, det är ju lite vemodigt med höst trots att den oxå är kan vara mysig.

Ha en fin dag
Kram Johanna

Hannis sa...

Grattis till Awarden!

Tvivla inte på din förmåga att bjuda på inspiration!
Tycker du gör det hela tiden!

Mycket vacker tavla!

Kram Hannis

Citrondoft sa...

Men mamma.
Lilla söta du, ska du länka får du väll länka ordentligt förstår du väll. I internetsvärld existerar inte Å Ä eller Ö ! ;)
ändring nu! ;D Pusspuss världens bästa mamma

sabina sa...

Din ljusstkar är så fina och passar bra där bredvid din underbara tavla!

idémakeriet sa...

Men Shit vilken fin tavla du gjorde. Alldeles super fint.
Mysigt så tillsammans med ljusstakarna, ja nu går det åt mass vis med ljus, IKEA blir rik på mig.
Kram på dig.
Gerda

Mitt hvite hus sa...

Bildene du lager er nydelige. Så fint med fattimannssølv. Det er sjarmerende O=)

Nyt dagene selv om høsten er rundt hjørnetO=)

klem Kerstin

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

De är så fint med fattimanssilver, och snart kan man ju börja tända alla ljus igen... längtar lite *Ler* Vilken söt tavla också, jag har inte vågat skapa något än av mina vintage kort....
Kram Linda

Mjuka sa...

Vilken söt tavla!!! Kram M

Piffa och Puffa sa...

Vill meddela dig att du har vunnit i min utlottning av den lilla svarta ramen. Gå in på min blogg och skicka ett mail till mig och skriv din adress så jag vet vart jag ska skicka den lilla vinsten. Grattis och roligt att du ville vara med i min utlottning.
Kram Anette

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Dina tavlor är underbara!
Vill ha en hel hög utav dom...
Kram
MArie

MiaMaria sa...

Grattis grattis till din Award!!!

Vilken söt tavla.....

HA´det så gott!
MiaMaria

Viola sa...

Hejsan, tavlan är ju helt underbar och passar så bra med det vackra fattigmanssilvret och så måste jag säga GRATTIS, det är du värd, kram Viola

Vitt är vackert sa...

Vilken otroligt fin tavla!!!!

Jag kunde inte heller låta bli att ge dig en Award igår!

Ha det bra!

Kram Ellinor

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Ja men vilken ljuvlig och underbar tavla!!! Ja du är såå duktig.

Grattis till Awarden, du kommer absolut att leva upp till den!

Kramisar Anita

Vitt och blandat sa...

Vilka bedårande fattigmanssilverljusstakar (phu - vilket långt ord =) Var har du fått tag i dom? Hur underbara som helst framför den vackra tavlan mmmm så mysigt!

Ha de härligt i höstmyset/Anneli

Anonym sa...

Hejsan!

Trilla in här och jisses vad glad jag blev.
Vilken underbar blogg och vilka underbara saker du tillverkar. Ljuvligt!
Vilken inspirationskälla du är.

Ha en underbar helg!

Kram från andra sidan plurret.

Anonym sa...

Grattis, grattis till dina utmärkelser. Vilken vacker tavla.....så du gör dom? vill du dela med dig hur du gör dom eller är dom till salu, kanske??

Ha en trvlig helg
Kram Pernilla

Glitter och Marsipan sa...

Hej Ingela.
Vilken vacker tavla,vad duktig du är.
Mysigt hörn du har där med ljus,kan verkligen behövas nu när det börjar mörkna på.
Och grattis till utmärkelsen,den är du väl värd.
Ha det gott
kram Anette

Annika sa...

Grattis till utmärkelser... du är värd varenda en... vilka fina bilder i din blogg idag... tavlan var helt underbar... ha det så skönt i helgen... Kramiz Annika

n o r d i n g å r d e n sa...

En sån fin hörna och vilka vackra ljusstakar på fot, var har du hittat dem? Otroligt fin tavla med,du gör alltså såna, skickligt, jag är djupt imponerad! Ha en bra helg! Mari.

♥ Franska Liljan ♥ sa...

Hej!
Tack för kommentaren om mitt kakpynt! Det är så roligt att prova och mina fikagäster älskar att vara försökskaniner på nya kombinationer :-) !

Vilken mysig tavle & ljushörna. glimar nog vackert när det lyser...

Kram Helena /franska liljan

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Tänker på dig idag! Hoppas att det går så "bra" det kan vid sådana här tråkiga tillfällen.
Du jag tyckte ju att det kändes som du glömt något. Spegel, men ja du vet ju vart den finns. Om du orkar o beslutar dig för att ta köket i helgen så hör av dig om du vill ha hjälp. Kram Petra
www.metrobloggen.se/romantiskahem

Vardagens guldkorn sa...

Åh vilka vackra ljustakar, var har du hittat dom?. Passade väldigt bra till din fina tavla, vad duktig du är!
Kram Linda

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej så underbara tavlor du gör,förstår att det är många som vill ha dom.Kika in till mig så får du se vilken underbar bild jag har på min kudde jag gjorde i veckan.
Ha en bra helg.
Kramis Tess p tildaochmamma

Sublim design och Blossom kitchen sa...

Härligt med dina ljusstakar i fattigmans silver!det blir ju så mysigt med tända ljus.
/S

Marie sa...

Hej Ingela!
Tavlan är underbart söt, vad duktig du är! Mysiga ljusstakar, visst är fattigmanssilver vackert!

Ha en härlig helg!
Kram Marie

Ps. Grattis till dina utmärkelser!

Min Verden sa...

Ja, jeg vet ikke om jeg skal passe på den eller bare la den fortsette å stå å drukne :) Vakre saker, spesielt tavlan - bildet var veldig fint :) Hanne

johanna sa...

Hej
Jättefin tavla! Det är allt lite mysigtmed höst o få tända ljus o frisk hög luft ute.
Hoppas din helg blir bra
kraaaaam

Solsjö - Under en vind sa...

Grattis till fina utmärkelsen!!

Visst känns det som om hösten redan anlänt, då är det tur att man kan mysa med ljus i massor!

Kram!

Stina sa...

Ja, det är så mysigt med alla ljus man tänder på kvällarna.
Du gör så fina tavlor. Superduktig!:-)
Kramis

nettans lantliga hem sa...

Jätte fina tavlor! Jag har skickat ett mail tillbaka till dig, har du fått de?
Ha en trevlig helg!
Kram Nettan

Marie-72 sa...

Hej!
Jag hittade din blogg i dag.
WOW vad mycket fint och inspirerande!

/Marie

Elzie sa...

Vilken fin tavla. Och dina ljuslyktor var väldigt vackra. Inte så ofta man ser såna på fot.
Hoppas du har en bra helg.
Kram Elzie

Ullis/Leva på landet sa...

Dina tavlor är underbara. Är sugen på en jag med. Du får gärna mejla mig vad de kostar. Har inte så bråttom. Kan vänta tills du har tid.
levapalandet@gmail.com

Du bjuder ju på så mycket inspirerande saker hela tiden.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Hagbacken sa...

Hej Ingela, tack så väldigt för din fina kommentar! Guud vilken fn tavla du har gjort, vad duktig du ÄR!! Blir helt förundrar, jag har aldrig haft fantasi till att få hop ngt sånt där...men har funderat på att ta framn ngt broderi nu då kvällarna börjar bli mörka och kalla igen!

Hoppas du haft en trevlig helg, stor kram på dig//Linda

Hagbacken sa...

Och förresten, stort grattis till dina utmärkelser-du är värd dem mer än dubbelt upp!!

Annas Vita Hjärtan sa...

Hej Ingela!

Så fint du gjort! Tavlan är underbar! Jag som har så mycket ramar får väl försöka mig på något liknande kanske!

Många kramar Anna