INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 14 oktober 2013

Tillverkning till butiker

Det visar sig mer och mer av den lantliga gammaldags julen här i butiken Lev Vackert.Vi bygger upp olika julstilleben här och där allt för att du ska trivas hos oss. Butiker kan fortfarande lägga sin beställning hos mig angående stora megastrutar,mindre strutar,höga juliga godispåsar,gammaldags julkort/tavla. Maila mig för prisuppgifter och bilder vitromantik@gmail.com eller ring 0706410580......

......här ser du julglögg och de handgjorda chokladpåsarna,dekorerade i gammaldags stil och fyllda med chokladkola.
Kram på er/Ingela.

4 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Jag mejlar dig nu !! Kraaam Anette

annika sa...

Hej på dig gottegris*****
Du gör så fina och goda saker.
Hoppas att allt är bra med dig.

Kram
annika

Villa Björkenäs Backen sa...

Så fina Ingela!

Du är så duktig !

Ha en fin vecka !

Kram

Anonym sa...

Utrolig koselige poser med godt:)
Klem Merete