INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 7 oktober 2013

Butiker se hit....

Nu i höst så är butiken stängd Måndagar och Tisdagar för att i December öppna upp alla dagar igen.Dessa dagar förvandlas mitt hem till en verkstad där det tillverkas massor av hemgjort,juligt i gammaldags stil.Allt finns till försäljning i butiken Lev Vackert framöver och mycket ska också visas på alla kurser/pysselkvällar vi ska ha framöver........

 ......jag skickar även färdigt material/varor till butiker runt om i landet (har du butik och är intresserad maila mig på vitromantik@gmail.com för pris och info....

dessa strutar är hela 70 cm långa och gjorda i gammaldags stil, fylld med chokladkola. Det är många detaljer på strutarna som är svåra att se på en bild men de är pyntade med glitter, snören,stämplar handgjort papper, gamla bilder i hårdpapp,spetsar och tags.
Är du intresserad av att gå på julpyssel/kurs titta då in på programmet här

3 kommentarer:

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej
Tönk att detnär Julen snart spm närmar sig igen...lite mysigt eller hur ? :)
Du är j så duktig att pyssla allt fint och gott till Jul.
Ha en fin vecka !

Kram

Hanna sa...

Ha en bra tisdag!
Kram
Hanna

Anonym sa...

Ååååå..de var bare kjempe fine:) tenk for en koselig gave dette er til å gi bort:)
Klem Merete