INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 26 oktober 2013

Julförberedelser

Nu förbereder sig hela Lev vackerthuset för den kommande julen. Det pyntas och packas upp, det möbleras om,det fixas och fejas för en sagolik jul.Leveranserna strömmar in i princip varje dag.

Jag efterlyser hantverkare till Lev Vackerts julmarknad i vår gedigna källare. Det är en välbesökt marknad och mycket trevlig. Det finns platser kvar Lör Sönd 1.2.3 Advent i vår stad Kristinehamn. Maila mig så berättar jag mer på vitromantik@gmail.com
Öppet tider i helgen idag Lördag 10-16 i morgon Söndag 11-16.
Kram/Ingela.

5 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
va härligt med JUL pyssel....
men först e de väl Halloween nu?
så missa nu inte mitt lilla...

HALLOWEEN PARTY

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Anonym sa...

For et utrolig vakkert julebilde med masse inspirasjon:)
Ønsker deg en herlig kveld
Klem Merete

Unknown sa...

I wish you lot´s of fun with the decoration of the store!
Have a nice weekend!
Nicole

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åhhh jag kan tänka mig att butiken kommer att bli underbart vacker när du fått dekorera den!!!
Kram,
Regina

Mor Inger`s hus sa...

Kjenner jeg har sååå lyst til å dra på julemarked hos deg, og jeg har t.o.m. sjekka på Google Earth hvor langt det er, så kanskje....

Klem
Inger