INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 17 oktober 2013

Chokladfabriken jobbar för högtryck

Vi kanske ska döpa om företaget till Lev Vackerts Choklad & Konfektyrfabriks Aktiebolag hahahaha.Min butik och mitt hus fylls av godisstrutar av alla de slag Fyllda godispåsar och allt möjligt annat, Tack så mycket alla ni butiker runt om i landet som beställt julgodis i gammaldags stil av mig.......

 ......vi producerar allt vad vi kan och hoppas kunna börja skicka i turordning snart......

........Har du butik och vill beställa till Jul skicka ett mail på vitromantik@gmail.com för info.
Kram/Ingela.

5 kommentarer:

lory sa...

very nice!!!!! Lory

Anonym sa...

Utrolig nydelige kremmerhus med herlig godt i:)
Må være kjempe kos å få en sånn i gave:)
Klem Merete

Frida sa...

Vilka fina choklad strutar :)
Kram Frida

sylvia sa...

Heisan,
Flink du er,
Ønsker deg en fin helg,
Klem fra sylvia

MirandaMaräng sa...

Jätte fina saker du har i butiken!!!
Strutarna tyckte jag verkligen om!
Kram
MirandaMaräng