INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 3 oktober 2013

Julpyssel / Kurs

Just nu försöker jag hinna tillverka så mycket jag kan inför jul och julkurser. Dessa strutar fyllda med chokladkola är en av alla saker som ska tillverkas. Vi gör bla dessa på julkursen , strutar av björkpapper och dekorerar med div björkhjärtan mm....

....de blir jätte fina att dekorera med nu i höst och till jul.
Kram på er/Ingela.
Tryck HÄR för att se hela kurspogrammet

6 kommentarer:

Frøken Anker sa...

Det ser helt klart interessant ud... men lidt langt at køre :-)

Hav et dejligt kursus
Birgitte

Hanna sa...

så fina.
Ha en fortsatt fin torsdag!
Kram
Hanna

http://limbergivitavillan.blogspot.com/ sa...

En sådan kurs hade man velat gått på =)
Får försöka själv hemma =)

Kram

Unknown sa...

I like them very much!
Have fun crafting!
Have a nice evening!
Nicole

Mor Inger`s hus sa...

Så fine disse er:)

Tenk at det nærmer seg jul.

God helg.
:) Inger

susanne sa...

Så fint! Nu ska jag kolla in kursprogrammet! :) /Susanne