INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 11 oktober 2013

Några fler butiker hinner jag med.

Det var många butiker som var intresserade att sälja min kollektion av gammaldags julgodis såsom mega stora strutar, mindre strutar, julpåsar och tavlor/julkort. Se inlägget här, några fler butiker hinner jag med innan jul.Så har du butik hör av dig så du får prisinfo och bilder......
Nu väller det in nya saker varje dag och butiken fylls till skorstenen. Så mycket inspirerande och snygga grejer......

......jag plockar upp och bygger upp julen varje dag. Titta in om du har vägarna förbi
Kram/Ingela.Ps (dessa skridskor i plåt är ganska stora och helt underbar dekoration finns i silver och vitt)

4 kommentarer:

It's me sa...

Lovely !!!!...happy weekend from me...x !!

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
va kul att det går bra :)
superskön bild...
å missa nu inte,,,,,,,

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN¨
Håkan

Gjuterian sa...

Vill bara titta in och lämna en fredagskram.

/Helen

Lantlifvet sa...

Hej Ingela...
Var kan man få tag/köpa skridskorna??
Skulle vilja ha ett par.
Kram Irene