INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 14 augusti 2012

Sött till alla Mailegfans

Åååå vad jag älskar Maileg. Om mina flickor varit små just nu skulle jag ösa på med massor av kaniner och möss. De skulle få leka med dessa goingar vilket de ville eller ej hahaha.Nu behöver man ju inte nödvändigtvis vara liten utan stor som jag går lika bra. Det är lika roligt för mig som för en liten att leka med dessa kaniner och alla mysiga tillbehör......

 ......sötaste lila lilla kaninen........

 .......ojojoj vad trångt det var här då bäst att huka ner sig lite......

 .....mamma kanin har tvättat lite kläder.......

 ......och funderar nu på att sätta på sig den fina vita spetsklänningen.......

 ......stoooor pappan och lilltösa står och drömmer om kanske morötter, vad vet jag ......

 .....lilla lilla kaninen kanske ska klättra upp i rosenkransen en stund......

 ......söta tillbehör till kaninen och ett gosedjur på tork.....

....allt detta och mycket mer finns i butiken Lev Vackert. Vi har även Maileg kaniner till ett brudpar.
Kram/Ingela

11 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

Underbara Maileg!!! Jag vill gääääärna ha det fina brudparet som de har, till mig o min blivande man i vårt sovrum. Hur sött vore inte det?;)
Ha de gott!
Kram Anna

No34 sa...

Vilka godingar, jisses...:)) Önskar Dig en härlig dag, kram Kate

Unknown sa...

Åååhh dom är ju bara för söta ^^ Ha en toppen dag..Kram Nadja

Källeboda lantliv sa...

Ja jag med älskar dom .. Tänker om du hade mina tjejer varit små så hade vi nog haft en hel familj .. De är ljuvliga .. Å! Vad synd att ni är så långt borta .. Jag ville ju med komma .. Kram jeanette

Pysselpalatset sa...

ja de är ena riktiga sötisar... lycka till med inspirationskvällen... kram j

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej goa du!
Maileg är bara för söta, jag har flera stycken som jag bl.a köpt hos er:-)
Mina barn är stora, men jag har dem som prydnad...Mysigt att träffa dig förra veckan och jag är såå nöjd med klänningen jag köpte!!! Jag skulle gärna komma den 29/8, ska kolla upp datumet:-)Prel.boka gärna den kvällen för två personer och den 29/9 för loppis/hantverksdag. Ska kolla upp detta med Lotta.
Kram kram fina Ingela/ Susanne

Ineke Original sa...

Wonderful! Just love this!
greetings from Holland.
with love,
Ineke

Dortesjs sa...

awww super sødt, tak for inspirationen

Hanna sa...

Ha en fin fredag!
Kram
Hanna

Clary sa...

Jag gillar verkligen alla dessa kaniner . Vinflaskorna i förra inlägget är också mysiga ... Kram farmorannasarv

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det blev ju fint på väggen med Maileg=) Tack för senast! Det är alltid lika inspirerande att besöka er butik. Jag önskar att jag bodde närmare så jag kunde delta i era mysiga kvällsaktiviteter...

Ha en fin fortsättning på helgen!
Kram,
Regina