INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 11 augusti 2012

En Flaska Rött Kanske...

Dessa flaskor med Franskt rött vin är mycket mysiga och annorlunda att duka med. Snygga eleganta flaskor att tända på.........

 ..........de sprider värme och ljus och lyser upp de kommande mörka kvällar vi har framför oss....

som är ganska mysiga trots att sommarens värme och ljus är att föredra;(finns i butiken Lev Vackert)
Ha en härlig helg ni alla och tack för alla fina kommentarer jag får, jag blir så glad. Kram/Ingela.

8 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Så fina, lite synd att tända på dem;) Kram

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
hihi,,,,,,,,,ja nu fatta jag....lite kuligt :)
å missa nu inte......

S
O
M
M
A
R
P
A
R
T
Y
T

fortsätter...
mängder med fina bloggar
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Mor Inger`s hus sa...

Wow, så fine.
Tru om man kan få kjøpt disse i Norge.

Klem Inger

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Hihi, coolt:)! Garanterat alkoholfritt.
Ha en härlig vecka och en trevlig helg på Formex!
Kram Maria

Photo by Maria sa...

Så snygga så man inte vill tända på dem =)

Kram Mia

Frida sa...

Vilka snygga flaskor! Det är mysigt att tända ljus nu när det börjar bli mörkare på kvällarna. Kram Frida

Hanna sa...

Ha en fin vecka!
Kram
HAnna

Anonym sa...

Snygga ljus! De missade när jag var i er butik i lördags. Hoppas att jag hittar dem någon annan stans, för nu är jag hemma i Skåne igen. Måste säga att de var en fantastisk butik nu har, väldigt inspirerande må jag säga. Ha de gott, kram från Ystad!