INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 7 augusti 2012

Viktorianska chokladstrutar.

Så fort det finns lite tid över i butiken Lev Vackert så försöker jag skapa något. Jag mår såå bra av att producera och hitta på pyssel som andra kan tänkas vilja ha. Dessa strutar är populära och fina att ge bort......

.....eller att äta upp själv då de är fyllda med chokladkola.


.....är väldigt förtjust i allt som är i bruna toner, dessa söta keramikmuggar finns i butiken och de kommar att passa fint att dricka glögg i framöver. Kram på er/Ingela.

11 kommentarer:

Tinis vita hem sa...

Jättefina strutar du pysslat :) Jag besökte er ljuvliga butik den 17 juli och har gjort ett inlägg om det på min blogg :))
Ha en fin fortsättning på sommaren!
kram Tini

No34 sa...

Läckra strutar, och dom muggarna till glöggen kommer passa fin-fint..:)) !! Kram Kate

tinemor sa...

Vakkert, vakkert!
Kram

Vitt hus med svarta knutar sa...

Din chokladkola är supergod och strutarna är verkligen vackra!

Ha det fint!
Kram,
Regina

Anonym sa...

Har köpt på julmarknad hos er, jättegott och fint! Struten använde jag sedan till annat gott, för kolan tog slut snabbt;)Susanne

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Vackra strutar och läckra muggar! Gör att man längtar lite till jul ;).
Ha en riktigt bra dag!

Maria

Ekenäsliv sa...

Hi hi, glögg, ja rätt vad det är är vi där..
Underbara strutar, älskar chokladkola:))
Nu ska jag sy vidare på lite till dotterns myshörna i hennes kattvind!!
Ha en härlig dag och tack för fin inspiration!
Kram Anna

Drömliv sa...

Så himla fina strutar. Jag vill också pyssla...jag måste bara få tummen ur ☺

Vita små hjärtan sa...

Hej Söta Ingela!
Ja du är då alldeles fantastisk med dina hantverk!!!
Ha det så gott.
Kram Agnetha

Mariette sa...

Vad duktig du är! Helt underbara fina strutar!
Brunt är en väldigt snygg nyans att komplettera med...smälter så fint ihop och känns naturlig.

Må så gott!
Kram Mariette

Hanna sa...

jätte fina strutar.
kram
HAnna