INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 19 augusti 2012

Rosa inspiration

Formex Formex Formex ojojoj säger jag bara. Det finns så mycket grejer och så mycket människor och så mycket intryck så jag blir helt matt. Jag blir helt utmattad av allt och bara det att julens grejer ska beställas och alla andra ordrar som ska läggas är ett jobb utan dess like. Skillnad var förr då  jag inte hade butik utan strövade omkring hur jag ville och bara tittade och njöt av allt fint.Även om kroppen och knoppen är trött så är det ändå väldigt inspirerande och det jag tycker är allra roligast är alla fina och oerhört proffsiga montrar de byggt upp........

 ..........denna monter blev jag glad utav och jag ville smaka på denna enorma tårta gjord av marsmallows...

 ............vilka härliga färger tillsammans.....

 .......oj då här dök visst Ernst upp. Det var många som ville prata med denna härliga gubbe......


.....detta sovrum tilltalade mig på något sätt och det kändes varmt och gammaldags. Tog många fler bilder från mässan som jag visar framöver.

7 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Där var det mycket fint till er godishörna=) Håller med om att sovrumsinteriören var fin, den ser varm och ombonad ut...Ska bli spännande att se mer bilder...

Det låter som det kommer att bli en mycket trevlig och inspirerande kväll hos er!

Ha det gott!
Kram,
Regina

No34 sa...

Woow, vilket underbart sovrum...!!!! Så inbjudande, verkligen!!!
Själv "lekte" jag Ernst idag. Satt "ute" och sydde i solen..:)) Kram Kate

BLOMSTERDESIGN sa...

Ja, visst är det härligt att vara på formex! man får se så mycket fint och får många fina ideér med sig hem. Men tänk vilket jobb alla gör bara för att visa upp sin monter i 4 dagar. Har oxå ett formex inlägg idag. ha det bra! / Therese

Unknown sa...

Vakkert:)

Ha en flott uke:)

Klem Linda

Unknown sa...

Wow!! Vilken tårta!

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Roligt med mässor!
Och Ernst som är min stor favorit.
Kram Sanna

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Underbara bilder från mässan.. Godishyllorna såg smarriga ut.. kram sussie