INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 24 mars 2011

Vita blommor

Hej på er alla söta,i min vita stenmurshörna förändras det ständigt. Det är det första man ser när man kommer in i hallen så här ska det kännas välkomnande.......

.............vita hortensior är bland det finaste jag vet och jag köper de ofta. De står inte så länge men i stället för snittblommor är det ok. Jag önskar er alla en fin och solig helg med mycket värme. Kramar i massor/Ingela.

37 kommentarer:

tinemor sa...

Riktig god helg til deg og!!!
Kram

Lara sa...

What a beautiful photo!!!
Lara :)

very merry vintage style sa...

Simply Beautiful!
Mary

emilias gömmor... sa...

Underbart vackert!

Kram Mimmi

Prinsesse Elin sa...

Jeg trenger slike inspirasjon bilder i hverdagen. Takk.

Ha en herlig fredag ( HURRA HURRA HURRA) og en skjønn helg.

Klem fra Elin:)

Dessie sa...

Hej Ingela.
Vilken härlig plantering. Hortensior är verkligen vackra. Min brudbukett i somras bestod ju av vackra vita hortensior, och då köpte jag och tog dem från buskar som kunde planteras ut, så att jag skulle kunna behålla dem som minnen tänkte jag. Av tre buskar så tror jag nu att en har överlevt! *håller tummarna*

Hoppas att du får en härlig helg.

Kram Dessie

Rozmeen sa...

Hi Ingela,

How are you?
Love this picture!!

Hugs,
Rozmeen

Peninia / Gosia sa...

Wow ...very beautiful!!

*Hugs-Peninia:)
http://peniniaart.blogspot.com/

Arja sa...

Hejsan!
Jag håller med visst är dom vackra och det måste ju vara helt underbart att se dom i hallen när man kommer hem efter en låååång arbetsdag. Hoppas verkligen på sol och värme i helgen skall ut i trädgården och fixa lite är det tänkt. Trevlig helg på dig oxå ♥
kramelikram Arja

Anonym sa...

Den er bare så flot den blomst her har jeg dem også i hvide og lyserøde:-)Super flot billede.Kram Else og rigtig god weekend Else

Frøken Anker sa...

Du har nogle smukke billeder på din blog. Det er altid en fryd at kigge forbi.
Smuk opstilling, og hortensiaer er altid smukke. Også når de er afblomstret.

Hav en dejlig fredag
Birgitte

fialka012 sa...

❤ ❤ ❤

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Du har så fin hall, så vackert och mötas av en vit hortensia. Älskar din lilla Pinoccio-docka också.
Ha nu en toppenresa
Varm kram
AnnaMaria

gamla skolan sa...

Ljuvligt vackert !
Önskar dig en mysig helg !
Kramar // Susanne ♥

Hanna sa...

Ha en fin helg.
kram
Hanna

It's me sa...

Beautiful.have a nice weekend darling.....love Ria.....xxx....

Susanna sa...

Hejsan

Önskar dig med en skön helg.

kram
Sussi

Madame Edith sa...

Vackert!!!
Kram/M

Unknown sa...

Beautifull picture! I love hydragena's, and I bought a white one myself today!
Have a nice weekend!
Nicole

Rosor och Spetsar sa...

Vackert Ingela, du har verkligen känsla för detaljer.
Ha en skön helg
Kram
Annelie

Lantliv och Loppis sa...

Visst är hortensior underbara? Speciellt vita ;)
Hoppas du får en skön helg!
Kram Ellen

Millygarden sa...

Underbart vackert arrangemang du gjort! krukan blev jag jättesugen på! Var köper man den?

Trevlig Helg!
Kram Marina

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!!

Ja visst är det en 9underbar blomma..Bra att höra att de inte står sig länge..trodde att det var jag som misslyckades jämt!!

Ha det gott!! Kramis Sanne

hemma hos lilla mej sa...

Mmmm bara så himla fint blev det i din hall.Underbart med vita blommor.Ha nu en kanonresa .Hoppas att vi får se mycket fina bilder senare.Ha nu det bäst rara du.Vår kramar Rita ♥

Nyanser av vitt sa...

Så fint och fräscht vännen
Kram Agneta

Bitte sa...

Hortensior är så vackra, det är en av de blommor jag tycker mest om. Tyvärr har jag ingen vidare bra hand med dem... :-)

Önskar dig en skön söndag!

Många kramar
Bitte

Homestylist sa...

Fint med vita blommor!

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Hej vännen
Tack snälla söta
För en super fin resa.
Hoppas resan gick bra hem
Kramisar
Sus

Unknown sa...

Oh I love all kinds of white flowers and the way you present them makes them even more beuaitful.

Hugs from Germany,
FrauSchmitt

Butik Östergården sa...

Tack för en jätte fin resa!

Det var så kul och inspirerade, vad mycket priser och underhållning ni hade ordnat med. Synd att ni inte sa något om sponsring av priser, jag hade gärna kunnat bistå med något.

Nu önskar jag er båda riktigt lycka till med butiken. Man stöter ju alltid på något nytt under färden. Skulle jag kunna bistå med något så tveka inte att höra av er.

Känner mig så utvilad efter en helg där man bara har fått flyta med. Man uppskattar verkligen att bara få vara ledig några dagar.

Stor kram från Helen och Erika

Cathrin sa...

Undrbar bild och blogg!

Men visst står de LÄNGE 1-2 månader om de sköts och pysslas om, prata gärna lite med dem oxå;-)

Får ABSOLUT INTE torka ut....näst intill daglig vattning.
Hoppas du får dem att hålla längre nu.

Ha en trevlig dag! Kram Cathrin

Solveig sa...

Det er like varm velkomst i ditt hjem som i bloggen din. Alltid kjekt å stikke innom deg;o)
Ha en flott tirsdag.
Klem fra Solveig

Arja sa...

Halloj! Vilken resa ni gjort tjejer...såg endel bilder. Att man hade velet vart med!! Men när öppnar ni upp eran butik? Tror att det är många som längtar att göra ett besök nu när vädret blivit bättre... ja eller lite bättre hihi. Snöar ju emellanåt ;O)
Ha det gott kram kram Arja

Simply Me sa...

What a Beautiful Photo!! I just found your blog ...Love it !!

Vit som snö sa...

Samma här, jag ser hortensior som snittblommor, dom håller inte alltför länge men är så vackra att man inte kan motstå dom!
Underbart charmiga burkar i förra inlägget!
Ha en fin dag!
Kram Cilla

Sandra sa...

Jättefin blogg!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Jag är så glad att jag fick komma med på den underbara inredningssresan. Nu har jag massor av fina bilder och inspiration från oförglömliga platser. Ni är bara bäst!!!

Vilket härligt välkomnande man får i din hall. Jag har just avverkat en vit Hortensia, glömde nog att vattna tillräckligt.

Önskar dig underbara dagar med ert projekt. En tripp till Kristinehamn är inbokad till sommaren.

Kram,
Regina