INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 4 mars 2011

Ballerinor /Danseur de ballet

Hej på er, det är jätte många som frågar vart min och Petras butik Lev Vackert ska ligga och det är ett gammalt soldathus som ligger på väg ut mot vår vackra skärgård här i KRISTINEHAMN (Värmland) som detta stora projekt dragit igång. Idag blev det klart att butiken/cafee't får heta Lev Vackert så nu är det registrerat hos bolagsverket och vi är nu ett Aktiebolag. Jag har ännu inga bilder att visa från butiken då det är allt annat än inspirerande just nu men vänta bara hihi.........
För ett tag sedan gjorde jag en massa kort och jag är mycket förtjust i ballerinor av alla de slag.....

 ......detta är några av alla motiv jag gör. Dessa finns just nu till försäljning i butiken Noll54 i Karlstad hos de goa tjejerna Evakarin och Miamaria.........

 .........även dessa godispåsar (fyllda med godis) finns just nu till försäljning hos Noll54.........

 .......när man snaskat i sig innehållet fyller man påsen på nytt och använder den som dekoration i inredningen.......
..........tack alla ni som tittar in och skriver till mig, ni är såå goa allesammen. Jag hinner inte med att skriva till er då mina alla timmar på dygnet är fyllda med arbete.
Kramar i massor/Ingela.

37 kommentarer:

Home and Lifestyle sa...

Your window and ballerina labels are wonderful!

Wish you good luck with your shop and a happy weekend!

Many hugs from here, Ingrid

hagagården sa...

Underbart fina påsar.
kram
Ninni

Mayflower sa...

Hello dear Angela,

If I read correctly you have currently very busy with your newly opened store. It will definitely be beautiful.
What a beautiful candy bags, I would like us here in the Netherlands had such beautiful packaging for sweets.
I wish you success with all the things you're doing.
Good weekend.

Warm wishes, Mea

tre nyanser av vitt sa...

Hej
Vad kul att få jobba med det som man tycker är roligt i livet. Ska bli spännande att se er butik och den är inte så långt från mej så jag kan nog se den live också förhoppningsvis. Bor i Närke, utanför Örebro.
Ha de gott//Marie

Vita små hjärtan sa...

Hej Ingela.
Jag tycker också det är fint med ballerinor. För ett antal år sen så köpte jag varenda liten ballerina jag såg på loppisar. Du vet de små söta i porslin. Med en fin skir porslinskjol. Numera är de nerpackade.
Ha en fin helg.
Kram Agnetha

Unknown sa...

Så vackra kort och påsar :)
Ha en skön kväll
Kram Maria

Anonym sa...

Älskar dessa påsarna helt underbara.

Ha en mysig helg
Kram
Sussi

Rostrose sa...

Sooo pretty and romantic, dearest Ingela!!!
Kramar, Traude

Fleurette sa...

Hello my dearest Ingela, I love ballet, your decorations are beautiful!!!!
It's an amazing theme and everything is absolutely perfect!
Have a very nice weekend
Big hugs
Fleurette

It's me sa...

Owwwwww...these are so beautiful !! good luck girl !! go for it !!! i am so proud of you two !!! lovely weekend....love Ria...xxx...

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är så spännande med dina och Petras "förehavanden". Vi vet att ni har fullt upp och förstår att du inte hinner med bloggen.

Så söta påsar. De med julmotiv jag köpte på julmarknaden ligger väl förvarade för att fyllas på med gotter till nästa jul=)

Ha det gott och en riktigt trevlig helg!
Kram,
Regina

sylvia sa...

hei Ingela,
nydelige bilder, å så vakkert satt sammen i ditt vindu.
flink du er som jobber så mye nå,
gleder meg til de første bildene av deres butikk,
masse lykke til vidre.
stor klem fra sylvia

Villa König sa...

Hej Ingela,
your cards and little bags are so wonderful and special! Love always your gorgeous things! Hugs Yvonne

Nyanser av vitt sa...

Dina påsar och kort är underbara. Inspirerad har jag gjort påskpåsar ikväll.
Kram Agneta

Ett Vitare Hem sa...

Så fina, så fina!
Ha en härlig dag!
Kram/Lena

mysiga heestrand sa...

Lycka till med butiken Lev Vackert.
Kram och ha en fin helg
Marita i Heestrand

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Då vet jag vart jag ska till veckan, toppen att dina saker finns på Noll54 igen.
Hoppas du får en solig fin lördag
Kramar
AnnaMaria

hemma hos lilla mej sa...

Mmmmm bara å söta påsar och kort.Ja dom är helt underbara.Önskar dej en härlig lördag.Varm kram Rita ♥

Lantligt i stan sa...

Vilka vackra kort och godispåsar! Så spännande med butiken! Kanske man får planera en semester åt Värmlandshållet i sommar! Ha det gott!
Kram Anki

Sandi~A Cottage Muse sa...

Simple beauty at it's best!

Hemtrevligt hos Johanna sa...

Så fina påsar du gör! Superspännande med butik! Det kanske får bli en roadtrip i sommar för att besöka alla fina butiker som finns för långt ifrån mig för att svänga förbi så där på eftermiddagen. :) Håll oss uppdaterade vad som händer! :)

Kram Johanna

Mamma C sa...

Dina påsar är så vackra och fina. ha en skön lördagskväll.
Kram mamma C

Älskade pion sa...

Har köpt lite grejer,tillverkade av dig i Kristinehamn.;)Du gör såååå fina saker.Ha en fin dag.Kramar Ulrika

Hanna sa...

Jag har en liten tävling hos mig som du gärna får vara med i.
Ha en fortsatt bra söndag.
Kram
Hanna

Krillas Krusiduller sa...

Det ska bli så himla roligt att spana in! Så duktiga och kreativa som ni är så kommer det gå galant!
Ha en härlig söndag! Kram C

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej där!
Jag träffade din man/sambo på Mastis i fredags, jag hälsade till dig. Vad roligt det ska bli att få komma till er butik/café. Vi har ju turen att bo här i Krhmn.
Påsarna är så vackra, en fin present eller att unna sig själv.
Ha det fint trots allt arbete...
Kram Susanne

n o r d i n g å r d e n sa...

Nej men Ingela, jamen detta var ju bara väntat, och så givet, stort GRATTIS till nya bolaget Lev vackert och den blivande butiken, det kommer bli succé!!!!!! Mari.

Unknown sa...

The cards and bags are beuatifull!
Good luck with your store!
Hugs from,
Nicole

Inka sa...

Hej goa Ingela!

Grattis grattis till det nu registrerade vackra företagsnamnet. Jag är så glad för er skull. Det kommer att gå så bra för dig och Petra. Önskar jag bodde i Picassos Kristinehamn.
Och vilka vackra kort och påsar gumman. Du är bara så sjukt duktig. Har du gjort påsarna själv eller är de färdigköpta som du dekorerat? Tänkte jag kunde göra till min familj att ge bort när de fyller.


Lycka till

Kram Inka

Frøken Jægers Hus sa...

Så fine!!:)

Rummet för välbefinnande sa...

KRAAAAAAAM och glöm inte bort att landa emellanåt!

Påsarna och korten är ljuvliga.........

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Oj så otroligt fina godispåsar, dessa ska jag beställa, så jättefina.
Vad duktig du är =)

Ha en skön kväll
Kram

Lilla hjärtat sa...

Så fina påsar, och vad spännande med eran butik! Vad kul!!!!
Kram A-K

Cidinha sa...

Ingela, beatuiful images!

hugs
Cidinha

insight sa...

ou...i very like it...

that's amazing...

if you wanna make your brain a few relax...visit this blog...

www.sektorinfo.blogspot.com

enrich your insight

Angie sa...

Hello from the U.S.! I love all your photos. The bags are really lovely.

I just became a follower too.

Tiff sa...

Your images are gorgeous, as always! X