INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 31 mars 2011

Bohemian Hapserie's

Hej på er alla fina,visar en bildkavalkad från Nina Hartmann, brasseriet i Ängelholm. Ett underbart ställe att trivas på och en hel hop med fantastiska saker att njuta av och kunna köpa.På cafee't Bohemian Hapserie's är allt till salu, häftigt. Bilderna får tala, titta och njut...........








......tacka alla för att ni vill titta in, kramar i massor/Ingela.
Ps Bildkvaliten är inta av bästa sort av olika anledningar.

31 kommentarer:

sylvia sa...

hei Ingela.
så vakre bilder du deler med oss,
jeg nyter dem alle,
ønsker deg en nydelig dag, du er vel travelt opptatt med å pusse opp Lev Vackert butikken,
så koselig det blir å se den ferdig,
klem fra sylvia

Norregård sa...

God Morgon!
Det är så kul att kika runt på bloggarna nu & njuta av alla bilder efter Er resa;o)

Kram Malin

Susanna sa...

Hejsan

Så vackra bilder du delar med dig av.

Ha en bra torsdag snart är det helg
Krammiz
s

Lisa.L sa...

ojoj så otroligt mycket fint :D man vill ju bara ha allt ;P hehe ! kram

Millas hem sa...

Så jättemysigt! Har inte varit där ännu! Men till sommaren funderar jag på att besöka Ninas fantastiska ställe!=)

Kram Camilla

Millas hem sa...

Så jättemysigt! Har inte varit där ännu! Men till sommaren funderar jag på att besöka Ninas fantastiska ställe!=)

Kram Camilla

It's me sa...

Nice things !!! ...have a wonderful day darling.....love love Ria.....xxx..

Vitt hus med svarta knutar sa...

Mmmm där fanns det mycket ögongodis, jag tror jag åt lika mycket med ögonen som med munnen för maten var ju också sagolikt god;-)

Önskar dig en fin dag!
Kram,
Regina

Madame Edith sa...

Underbart!

Kram/M

Norrfrids Eija sa...

Ja, hela resan var som ett lyckorus av intryck och inspiration!
Dina bilder blev härligt drömska...resan var ju som en dröm som gick i uppfyllelse!
Ha det gott och slit inte ihjäl er med butiksförberedelserna!
Eija

Zinkhjärtat ♥ sa...

Mycket fint fanns det där:)
Stor Kram Annelie ♥

Anneli sa...

Hejsan.

Oj, oj, vilka härliga snörkängor!!!!!

Den fantastiska butiken har jag missat....

Din vita stenmurshörna blev jag riktigt imponerad av, så vackert.

Ha en fin dag,
Kram Anneli.

dagdrömmar i vitt sa...

Var i Ängelholm hittar man denna ljuvliga butik. Har mina svärföräldrar där men aldrig hört talas om. Måste ju besökas!!
Kramkram / Nettan

Bittan sa...

Hej Ingela !
Förstår att resan var uuuuuunderbar.
Vi var i Ninas butik i somras , hittade även två till så mysiga butiker/ loppis på landet i närheten av Ängelholm. Vi fortsatte med Livstilsmässan på Ledreborgs slott i Danmark så lyckan var gjord :-) Den kan jag verkligen rekommendera.
Lycka till med fixandet av butiken.
kram Bittan

hemma hos lilla mej sa...

Ååå vad mycket fint du bjuder på man kan bara titta scrolla titta scrolla.Bara så himla mycket fint och vackert.Ha en skön eftermiddag/kväll rara du .Kram Rita ♥

Roses & Angels sa...

HELT underbara vill ha saker. Jag skulle ha förköpt mig där. Vilken super resa ni har gjort. SÅ många nya intryck och allt härligt ni fått se. KRAM

nina/nice sa...

Hej Ingela!
Vilka härliga och inspirerande
bilder du visar...
...ser ut att vara tagna hemma
hos dig;)
Slit inte ihjäl er med butiken!
Lycka till, vi ses där snart!
Kram Nina

Unknown sa...

Oh wow, what a beautifull store is this, with very nice things! I love those old shoes!!!
Have a nice evening!
Nicole

Millygarden sa...

Hennes butik verkar verkligen vara något extra..dit bara måste jag åka om jag kommer åt det hållet.

Kram Marina

Boutique Nytt & Nött♥ sa...

Vill passa på & tacka för en super resa. Jätte kul & träffa dig.
Kramisar
Sus

Rosor och Spetsar sa...

Oj oj oj vilket ställe, vilka vackra saker.
Ha nu en skön helg
Kram
Annelie

Photo by Maria sa...

Så mycket fint.. Ja hade handlat ihjäl mig tror jag..

Ha nu en fin fredag..

kram Mia

Penseldraget sa...

Så roligt att få följa er resa med dina fina bilder, ser så mycke fint som man bara vill ha ;) önskar dig en skön helg
kram pia

Vita små hjärtan sa...

Härligt och underbart! Tänk att det är en vecka sen. Tiden går fort!
Kram på dig du rara och ha en fin helg!/Agnetha

Arja sa...

Hej! Japp, jag njöt av bilderna.
Och ett par av kängorna hade gärna köpt med mig hem så fiiina.
Ha en riktigt mysig helg kram kram Arja ♥

Mia, New Room Interior sa...

Såå mye nydelige saker!! :-) Ha en super helg!! KLEM

Vintage sa...

Tack för alla ljuvlia underbara bilder all inspiration! Kramar Susanne

Ullis/Leva på landet sa...

Härliga bilder. Man blir så glad när man är på sådana där ställe och får njuta.
Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

Gail sa...

Even your chickens are white - how funny.
Carolleegail, Quinton, VA USA

hemtrevnad marie sa...

Ja, det är ett underbart ställe, med supergod mat också!!
Var där för ett par månader sedan...
Ha en fin vecka!
kraam

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det finns jättemycket fint där... Jag var där i somras och kikade, men det blev bara att titta för det var lite dyrt tyckte jag... Väldigt annorlunda grejer dock :)
Kram
Marie