INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 1 mars 2011

Köksbilder / Kitchen Photos

Hej  på er, Tack alla ni som stöttat mig i min kovändning i livet. Ni är många som skriver så härliga kommentarer och bra ord på vägen. Jag är lycklig lottad som får sådan feedback utav er. Detta är bilder från mitt köksfönster. Just nu ser det ut så här och ofta tänder jag alla blockljusen i fönstret...........

 .......fina pärlhyazinter från vänner passar bra ihop med gammal bleckplåt...........

 ..........ojoj klockan är alltid såå mycket, har aldrig sett en sådan gammal liten klocka som denna, hittade den på ett loppis.........

...................pärlhyazinter gör mig alltid glad, de passar fint ihop med gammalt papper och soppterrin

........Ha en härlig fortsatt vecka all goa människor där ute.
OBS Om någon butik i norden beställt våran bok Lev Vackert på Formex eller i Norge på Gave & Interiormässan i Lilleström i montern hos Dommo By Gawor och inte fått den till er så hör av er till oss på vår mail vitromantik@gmail.com så att ni får era böcker i ordning

45 kommentarer:

Romantiske Stinemor sa...

Vakkert!:-)

Unknown sa...

Underbara bilder du bjuder på. :)) blev sugen på att få hem lite nya fräscha pärlisar.
Kram Maria

VitaVardagen sa...

Åh, din blogg är precis i min smak :) Så fullkomligt bedårande bilder! Är det okej att jag länkar dig från min sida? Kram Johanna

Mina drömmars hus sa...

Vilka fina bilder. Skulle kunna stjäla soppterrinen, så helt otrolig vacker.
Må väl
AC

tre nyanser av vitt sa...

Underbara bilder! Så fint!
Kram Marie

Vita små hjärtan sa...

Så Underbart vackra bilder från dig och ditt kök Ingela!!!!!
Lycka till med butiken.
Kram Agnetha

Carre sa...

Hi
Beautiful kitchen and the most beautiful clock:)Great from Belgium
Hugs warm

Anonym sa...

Oj oj vad det händer mycket!!! Funderar ibland om du och Petra har fler timmar på dygnet än jag;-)
Har ingen blogg att länka till men kan tala om att vi ses på Danmarksresan! Hoppar på bussen i Karlskoga - ska bli så himla kul!
Hej så länge
Nina

Hem och Lycka sa...

Så roligt och spännande med butiken, varmt lycka till!

kram Mia

Det vita dårhuset sa...

Lovely pictures!!
Pöss och kram denna tisdags kväll*

Madame Morell sa...

Här kan man nästan se mitt gamla hus,,,Jättefint i ditt kök, ser luftigt och härligt ut.
Ha en bra jobbnatt!
Kram Jessa

Marie sa...

Underbart fina bilder Ingela och visst är det vackert med pärlhyacinter!!!!

Sååå spännande med din och Petras butik, blir till att besöka Kristinehamn framöver då!!!! Ett stort Lycka Till!

Kramar Marie

Home No.1 sa...

Hej:-) Superspännande att ni ska öppna, och underbara bilder som alltid! Kram Annica.

Lilla Blanka sa...

Hej goa Ingela!

Det är så himla mysigt och fint i erat kök!!! Underbara bilder :)

Åh så måste jag GRATULERA..! Jag läste att du och Petra sagt upp er och skall öppna livsstilsbutik!!! Underbart roligt! Jag är såå glad för er!!!

Kraaaam
Mia

hemma hos lilla mej sa...

Underbart köksfönster bara så himla fint.Underbart vacker med vita pärlisar bara så himla vackra.Vad skoj och spännande med din och Petras butik .Bara så kul.Ett stort Lycka till rara du .Varm kram Rita ♥ p.s.Var kan man köpa lev vackert d,s ♥

Fröken Agnes sa...

Hej!

Så fint i ditt fönster! Vilken underbar terrin, och klockan sen; ljuvlig! Du visar så oerhört vackra och inspirerande bilder!

Ha det fint.

Kram Jenny

Vecka - Vecka sa...

Fint! Och pärlhyacinter är ju så fina!
Och lycka till med allt det nya! Låter spännande!
Kram, Lotta

It's me sa...

Beautiful window in your kitchen !! darling Ingela.....love it ....i see that beautiful book from Franciska in you site bar...we are going to sell it in our shop !!! .....and i hope we may sell your next book too ????....love you darling....so exciting your shop !!!...i will plan a vacation to you i am sure of that !!!.....love Ria....xxx...xxx

Zinkhjärtat ♥ sa...

Ojojoj så vackra bilder!
Stor Kram Annelie ♥

Monica, Blogg Betongkrukan sa...

Hej svejs,
härliga bilder!

Terrinen är så NICE!!
Ha det gott, hälsningar Monica

Nyanser av vitt sa...

Vad fint med så många blockljus- Kan tänka mig att det lyser fint på kvällen.
Kram Agneta

Mamma C sa...

Vilket underbart köksfönster. Nu måste jag köpa hem lite pärlhyacinter.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Beautiful kitchen, dear Ingela. Take care, Sandra

Millas hem sa...

Allt är verkligen jättefint Ingela!

Så många fina saker överallt!


Kram Camilla

Home and Lifestyle sa...

Dear Ingela,

You have a wonderful kitchen and your decorations are great...!! I love it!!

Many hugs, Ingrid

♥ Pia... sa...

Gud vad häftigt :) Tänk att få göra en sån kovändning.. ja jag avundas er liiiiite som vågar men samtidigt så har ni ju en hel del stora saker i er rygg oxå ..så all heder till er båda och stort lycka till.. Hoppas så att man kan ta sej en tur till både butik och cafe... härliga och vackra bilder.. kram..Pia

Ruths datter sa...

For noen flotte bilder. Nydelig hos deg.
Klem

Stempelhexe sa...

Schöne Fotos sind das wieder, ganz toll.
LG
Ulla

Penseldraget sa...

Måste vara helt fantastikt att få göra de man drömmer om ...önskar er stort lycka till och räkna med besök från sörmland sen ;)
kram pia

Frøken Anker sa...

Dejlige billeder. Gode ideer :-)

Hav en dejlig dag
Birgitte

Sommerhuset i bakken sa...

Wow, du viser så utrolig flotte bilder - som alltid. Kjøkkenet ditt ser fantastisk vakkert ut. Et virkelig drømmekjøkken.

Ha en fin dag!

The Paper Mulberry - Glenda Steel sa...

So pretty and so inspiring!

Karin sa...

I ♥ the little bit of spring in your kitchen!

Mitt hvite hus sa...

Nydelige kjøkken bilder...

vakkert..=)

klemmer
'

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig vakkert Ingela!! Perleblomster er noen av de vakreste blomstene som finnes synes jeg!! Deilig å få vår inne, før den kommer ute! Ha en super kveld!! KLEM

sylvia sa...

hei Ingela.
så herlige bilder fra ditt vindu, koselig der når du tenner alle lysene,
å den lille klokken er vidundelig,
din blogg å dine bilder er så skjønne,
flinke dere damer er som skal åpne butikk,det blir nok den vakreste av de vakre,
veldig gøy å følge med dere fremover nå..
ønsker deg en nydelig kveld,
klem fra sylvia

Ljusa Rum sa...

Förstår inte hur jag kan ha missat din blogg. Så fantastiskt fina och inspirerande bilder och inredning. Kul för mig att jag har 2-3 års bloggande från dig att läsa ikapp ikväll, ska bli spännande att se allt du gjort. Tack för all inspiration. Kram/Veronica

Källeboda lantliv sa...

jag kan inte annat än säga så underbara annorlunda arrangemang du gjort ...så snyggt ! inte som ialla andras fönster ...det gillas ...visst måste man ta in våren ...din bok är så bra ...den står högst på önskelistan ....kram jeanette.kallebodalantliv

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Ingela!
Jag vill bara gratulera till ditt beslut,och önska ett stort lycka till,till duktiga du och Petra.
Jag sa ju själv upp mej från mitt jobb som tandsköterska,i somras,för att i stället vara hemma och ta hand om våra familjehemsplacerade barn.Ett beslut som jag inte ångrar.
Så,att följa sitt hjärta,och ta beslut som man kan leva med,är viktigt.
Och,vad vackert och vårligt du har gjort i ditt kök.
Må så gott
Kram Anette

Karen sa...

I just love to visit your blog and see what's going on in your world! So beautiful! Karen

Bitte sa...

Vilka underbara bilder, det ser så harmoniskt ut hemma hos dig :-).

Jag såg att jag missat flera inlägg hos dig och scrollade och läste... att ni ska öppna butik! Vad spännande! :-) Jag tycker att du gjorde helt rätt som sa upp dig och i stället satsar på det här, man lever bara en gång ( i alla fall det här livet). Stort grattis och lycka till! :-)

Ha en fin dag!

Många kramar
Beatrice

Piffa och Puffa sa...

Vad du är modig som verkligen satsar på din dröm. Själv gör jag namnsmycken och öppnade min firma i januari. Men jag är inte lika modig som du så jag jobbar även heltid som lärare. Får se vilken vändning detta tar, tiden får utvisa.
Kramar Anette

Unknown sa...

Wow Ingela, your kitchen is beautifull, at least the table and window! I like the flowers!
Hugs,
Nicole

Anonym sa...

Lika Vackert som vanligt....
Nu kör jag och min väninna igång i vår butik,med en blandning av Antikt,inredning,blommor och lite delikatesser.
Kraam Therese
(www.herbretantik.se)

Anonym sa...

ditt kök är verkligen vackert



alice.gawor@gmail.com