INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 25 december 2008

God Jul till alla

Hej alla mina blogg vänner och alla andra som vill titta in till mig.
Jag är ledsen att jag inte hunnit med att säga GOD JUL till alla goa som alltid skriver till mig, min tid blev så knapp och mitt i alltihop så fick min sambo hämta våran stora tjej i Oslo dan innan julafton för att den som hon skulle åka med hem blev sjuk, inte vad vi hade räknat med, 8 timmar tog det. Nu har vi i alla fall firat jul och granen står så grön och grann i stugan.......
....granen är klädd i vitt som förra året........
..........alla paket ligger där...
.....skridskor...


....kulor i vitt......




.....silvriga kungakronor.......



.....jag vill tacka alla bloggtjejer som alltid skriver så gulliga ord och ger såå mycket beröm för det man visar, det är ju tack vare er som jag fortsätter och tycker att det är roligt. Det känns som att man fått så mycket och träffat så mycket människor med gott hjärta, jag har kännt så mycket glädje och lycka sen jag börjat med bloggen TACK alla och en riktig god jul önskar jag alla som skriver till mig. Kram/Ingela.




28 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så ljuvligt det ser ut där hemma! Hoppas att ni haft det riktigt mysigt nu över jul! Jösses du kan ju gissa om jag blev lyckloig för dina vackra julklappar!! Vet inte hur jag ska tacka dig! Ha det ni riktigt mysigt och hoppas att Mikaela kryar på sig!! STORA Kramar din vän Petra

Viola sa...

God kväll Ingela, hoppas ni får en lika skön fortsättning på julhelgen och ha det så gott med de dina, kram VIOLAN

Jenny Oak Fae sa...

SÅ vackert..!

God fortsättning!!!

Varm kram från Jenny

**********************

Anonym sa...

Kikar in och önskar dig en riktigt god fortsättning på julen :)

Vilken vacker gran ni har!

Kram!

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Önskar dig och familjen en härlig fortsättning på helgen!
Jättevackert allt du visar!
Man räknar ju inte med att det ska inträffa något som stjäl tid för en mitt i förberedelserna, min man fick feber och var totaldäckad i nästan ett dygn, söndag-måndag. Sådan tur att han sedan blev piggare och orkade vara med och fixa det sista på tisdagen.

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Meen, man ska inte kommentera och samtidigt prata med ungarna, då tappar man bort sig och jag tappade slutfrasen:D
Julkram till dig vännen!
nina

me and alice sa...

Hej Ingela!!
Ljuvlig gran och god fortsättning önskar jag dig!!
Kraam Susanne

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Granen står verkligen grön o grann i stugan! :o)
Varmkram,
Lydias Gröna Fingrar

Millas hem sa...

Hejsan!
Önskar dig en God fortsättning!
Kram Camilla

Ullis/Leva på landet sa...

Så härliga bilder. Vilken otur för din dotter. Tur att hon i alla fall kom hem, även om det tog tid. Hoppas att du har en mysig och skön jul.

Önskar dig en god fortsättning!
Kram Ullis

Målargården sa...

Så fint du gjort. Visst är det härligt med detta fenomenet "Blogg". Håller med om att det finns så många goa människor där ute som gör att det blir så roligt att visa vad man har, samtidigt som man kan få feedback på det man gjort och inspiration av andra så klart. God fortsättning på dig!/ Eva-Mari

My Lovely Things sa...

oj åj oj!! jag blir alltid lika tagen över allt vackert när jag kikar in till dig..
du är så duktig på att få till det alla detaljer..oj ojoj!! så fint..
ha en go fortsättning ...
kram anna

Adoridarling sa...

God fortsättning och hoppas ni har en riktigt mysig jul!
kram Maria

Mitt hvite hus sa...

Hei Ingela=)

Nydelig juletre dere har. Skjønner dere har hatt en strålende jul=)
Ønsker dere en herlig uke videreO=)

Klem Kerstin

Gårdsromantik sa...

Men ojojoj så mycket vackert!

De där skridskorna och pumlorna . klart du skall ha en fris - matchar ju perfekt!!!

Den finns i 2 längder:

110 och 150 cm.

Önskar dig en God fortsättning!

Kram Maud

Krusidull sa...

God fortsättning till dig.
Njut av din fina gran...
Kram
Krusidullan

Veronica sa...

Hej Ingela!

Hoppas ni får en fortsatt bra julhelg! Klart bilderna är fiiiina.

Kram Veronica

Glitter och Marsipan sa...

Så vackert juligt du har det.
Och dina julklappar är så fina,så dom nändes ni väl knappast öppna.
Ha en riktigt god fortsättning.
kramar Anette

MiaMaria sa...

Hej!

Ljuvligt ljuvligt...här går granen också i vitt...men jag lyckas aldrig få någon bra bild på den.....din är så vacker....

Det är riktigt skönt att vara ledig nu...började bli lite förkyld sista dagarna på jobbet men det gick visst över.....skönt.

Hoppas allt är väl med dig och att du vilar ut efter jobb och försäljningar och julstök hemma.....

Må så gott och en god fortsättning...
MiaMaria

Vardagens guldkorn sa...

Ååå så mycket fint ( och vitt!!)i granen!! Här är det mycket av barnens saker och smällkarameller i alla dess färger i granen... men min tid kommer =0) Funderar på att låta barnen få¨en egen gran nästa jul där de kan hänga sina saker för det hör ju till också att de får visa sina fina saker som de har gjort. Ha en fortsatt trevlig julhelg!
Kram Linda

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina bilder du bjuder på, inte roligt att köra 8 timmar innan julen men vill man så går ju allting. Hoppas du haft en mysig julhelg.
Kramis Tess

Annika sa...

Vilken vacker gran... Ha det fortsatt bra,.... Kram Annika

mig & alice sa...

Vilka ljuvliga bider du visar! Blir lika hänförd varje gång jag kikar in hos dig vännen.

Inte kul att dottern blev sjuk, hoppas att hon mår bättre nu.

Vill önska dig en god fortsättning.
Kramar i massor
Melinda

Min Verden sa...

Vakkert! Fortsatt god jul til deg også. hanne

Mia, New Room Interior sa...

Nydelig julepyntet! Du er utrolig dyktig! Klem-Mia

Vit Spets sa...

God fortsättning Ingela!
Så vackert Ni har det hemma med julgran & alla paketen... förstår att stor tjejen ville hem till jul & självklart åker man bil i många timmar för att hämta hem sina "stora" juveler... :)

Sköt om Er...
Kramis
//Siv

Jenny Oak Fae sa...

Jo, min Jul har varit riktigt lugn & skön, för mina grannar är inte hemma..!

: )

Önskar dig en fortsatt trevlig helg!

Kram, Jenny

*************

Unknown sa...

Tänk det är mitt i sommaren och jag längtar till jul när jag ser dina fina bilder =) Kram Nadja