INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 31 december 2008

Ett slut och en början.....

Hej alla goa vänner, ett år har gått och om man tänker på hur mycket som händer under ett år kan man knappast tro att det är sant, en del negativa saker händer men det mesta är ändå positivt.
För min del har jag en del spännande på gång bla så kommer jag lägga mycket krut på boken ROMANTISKA HEM & INSPIRATION I VITT jag och Petra kommer att jobba mycket med det och vi kommer att ta många nya bilder oxå.
Jag har även en del annat på gång som ska bli spännande (berättar mer om det framöver)
Jag vill tacka alla som förgyller alla mina dagar här på bloggen , allt beröm och goda ord, all vänskap och all härlig underbar inspiration Tack Alla.......
.....avslutar med några rader av kloka ord.

Förra årets ord tillhör förra årets språk
och nästa års ord väntar en ny röst.
Att göra ett slut är att göra en början...........
Jag jobbar till kl 22.00 i kväll och börjar i ottan i morgon bitti så mitt nyårs firande blir inte så häftigt om man säger så hihi.
Kram/Ingela.

48 kommentarer:

Anonym sa...

Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT år och jag ser verkligen fram emot er bok :)

Kram!

Mitt hvite hus sa...

Gleder meg til boken kommer ut=)

Ønsker deg et riktig godt nytt år0)

Klem Kerstin

Hannis sa...

Bra citat!

Ja,tror nog att dom flesta av oss går och väntar på boken med stot B=))
Ska bli spännande att se.
Extra roligt är det ju när någon man "känner"har varit med och skapat den.

Ett riktigt Gott nytt år till dig.
Hoppas att det blir ett lugnt jobbpass.
Kram Hannis

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej Ingela Gott nytt på dig från mig ja jobbar också imorgon bitti så här blir det också lungt...kram snowwhite-sussie

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Tack för din underbara inspiration!
Önskar dig och familjen ett riktigt Gott Nytt År!
kram
nina

Viola sa...

Hej Ingela, önskar dig och de dina ett GOTT NYTT ÅR; kram och ser fram mot er bok!

H ennA sa...

Jag önskar dig god lycka och hoppas dina drömmar blir fullföljda nästa år!

Gott nytt år!

Kram Anne

♥ Pia... sa...

Hejsan...åå så fint och så fina ord:)..du är en inspirationskälla om någon..härligt att kika in här och så får jag så många ..vill haa måsten när jag tittar in här..det är nåt jag får stå "ut " med..hihi.....ett riktigt gott nytt år ..kram..PIA

och boken ..DEN ser vi fram emot...

Magdalena sa...

vackert ...
gott nytt åt, til deg~~~~
magny**

Jenny Oak Fae sa...

LÄNGTAR tills boken kommer...SÅ spännande!!!


GOTT NYTT 2009!!!

*********************

Kram, Jenny

<3

Camillas Mitt Ljuva Hem sa...

Vill önska dig rara Ingela ett riktigt gott nytt år!

Kramar Camilla

Vit Spets sa...

Önskar Er oxå ett härligt slut & en Gott Nytt År... ser fram emot boken som kommer ;)

Kramis
//Siv

Titti underkalas-eken sa...

Gott Nytt År!! Vill passa på att önska dej all lycka på det nya året!! Kram Titti

Marie sa...

Hej Ingela!

Tack för det här bloggåret, ser fram emot ytterligare ett roligt och inspirerande bloggår tillsammans med dig!
Så roligt och spännande med boken, nu längtar man ju tills den kommer ut!!!!

Önskar dig och din familj ett riktigt Gott Nytt År och tack för ala goa kommentarer du alltid lämnar hos mig.

Kramar Marie

Eva Linnea sa...

De allra hjärtligaste önskningar om ett GOTT 2009 för oss alla på denna lilla jord!
Kram Eva Linnea

Maliva`s verden sa...

Hei,ettersom du ligger på min favorittliste,vil jeg ønske deg et godt nytt år:O)
Klem fra maliva

My home is my Castle sa...

Er bare innom en liten tur for å ønske deg et riktig Godt Nytt År :)

Klem,Kari

Glitter och Marsipan sa...

Hej Ingela.
Ett riktigt gott nytt år till dej.
Ska bli så spännande att få se er bok så småningom.
kramar Anette

Ullis/Leva på landet sa...

Boken väntar jag på jättemycket. Så kloka ord.
Önskar dig ett riktigt

♥ GOTT NYTT ÅR ♥
Kram Ullis

IsabelleHahne sa...

gott nytt år älskade mamma <3

lottens vita och gröna sa...

goa goa ingela, är så glad att ha stött på dig såhär, du har berikat mig på så många sätt ska du veta och jag vill önska dig ett alldeles magiskt 2009!

varmkram lotten

Nettan sa...

Tittar in för & önska dig ett " Gott Nytt År "...tråkigt att du inte kan fira ordentligt, men ska man jobba så ska man...;0).

Vi firar av en raket i Bjurtjärn åt DIG !
Gott Nytt År på dig & de dina..
Kram Nettan

mig & alice sa...

Vill önska dig ett Riktigt Gott Nytt År!!

Kramar i massor
Melinda

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Kära Ingela!
Jag önskar dig och de dina ett helt underbart roligt och lyckligt nytt år!
Varmkram,
Lydias Gröna Fingrar

Skomakartummen sa...

Önskar dig ett riktigt Mysigt Gott Nytt År kram sari

Åsa sa...

Önskar dej ett Gott Nytt År.

Boken kommer jag att vänta på med spänning.

kram/Åsa

Ida sa...

Vad du är snäll! Jag var inne i en butik som ska vara med i er bok. Ska bli så spännande att få se boken och självklart måste jag köpa ett exemplar. Hoppas att du får en mysig kväll trots att du jobbar. Jag önskar dig en underbar början på det nya året. Syns snart igen. Många kramar Ida

Lilla Blanka sa...

Hej Ingela!


Ja det skall bli så spännande med boken!

Men vad är det mer för hemligheter du håller på..?? Nu blir jag ju så himla nyfiken!

Vill tacka för ett fint bloggår!

Kram och Gott nytt år!
Mia

Unknown sa...

Ha ett riktigt gott nytt år. Hoppas på fler underbara tider i kommande år. Och att era bok kommer sätta guldkant på år 2009:)
Kram Sarah

Anonym sa...

Hei kjære Ingela,
Ja, det er slutt på et år og begynnelsen på et nytt - jeg synes det er så positivt. Selvom det mest har vært positivt i år så gleder jeg meg til 09! Lykke til med din bok - og gleder meg til den kommer ut! Ser fra meldingen din at du jobber det meste av nyåret men håper du får feiret litt også - feiring kan jo være så mangt...
Har selv hatt gode venner på besøk og spist, ledd og kost meg til de små timer. Nå er huset stille og jeg skal jeg legge meg. Men, så din koselige melding og ville så gjerne ønske deg et riktig godt nytt år! Så koselig at jeg har blitt "kjent" med deg Ingela - det verdsetter jeg :)
En stor nyttårsklem til deg fra meg :)
Solveig

Golden&Vitt sa...

Gott Nytt År på dig och jag läängtar till eran bok kommer.

Kram/annika

Lillemor i Hummelsta sa...

Det är ju jättekul, såg en länk om boken och blev nyfiken och nu bara trillar jag rätt på författarinnan. Ser verkligen fram emot att få läsa den. Undrar om den hinner komma ut till min födelsedag i sommar, för då vet jag ju vad som kommer att stå på önskelistan. Lycka till och gott nytt 2009.

Gårdsromantik sa...

God fortsättning på det nya året!

Kram Maud

Gårdsromantik sa...

Glömde ju såga - Så spännande med boken!

Kommer att bli superfin!

Kram Maud

Kontot är kapat men kan dessvärre inte tas bort sa...

Vad fint med en fest för killarna! Det är tänkvärt vad nära och käras dödsfall gör för närheten mellan de efterlevande. Man kommer varandra närmare och inser att man bara har varandra för en kort stund.

Du visar vackra bilder som vanligt. Ett nöje att gå in här och bli inspirerad.
Gott Nytt år!

Vit Gladiolus sa...

Ohh nu blir jag nyfiken vad du har på g...:)

En riktigt god fortsättning på det nya året vill jag önska dig!!
Kraaaam

Mia, New Room Interior sa...

Takk for koselig nyttårshilsen! :-) Håper du hadde en fin kveld igår, ønsker deg alt godt for det nye året, og ser frem til å samarbeide med deg! :-) Klem-Mia

Fridashus sa...

Godt nytt år!!

Klem

Stina sa...

Du är ju go du, fialotta!:-)

Ha det gott och stor kram från mig.:-) Stina

♥ Fyra årstider sa...

Vad vackert du har hemma..mycket ögongodis..det tackar vi för.
Kram Lotta

Unknown sa...

Hejsan Vännen!
Fick du mailet jag vidarebefodrade? Jag har inte hunnit svarat än. Hoppas att du haft det gott på nyår och idag. Här går tiden i lathetens tecken...ler. Men det är skönt det med. När är du ledig nästa gång? En liten fika kanske? Kram Petra

Anonym sa...

God fortsättning! Säkert skönt att ha tagit det lugnt igår....för då mår du väl prima idag?
Lycka till inne hos mig ;=))

Kram Pernilla

Hem och Lycka sa...

En stor nyårskram tillbaka till dig och med några bilder på dina fina kort idag! kram

hemtrevnad marie sa...

En riktigt god fortsättning på det nya året önskar jag dig du goa Ingela!
Och tack för all inspiration det gågna året!
Väntar med spänning på er bok!
Ha det gott!
kramis

...med tiden som hjälp-Linda sa...

Så sant, så sant.... Kloka ord att ta till sej! //Linda

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Ett underbart Gott Nytt år önskar jag dej !!
Må all lycka le mot dej !!
kram/Lotta

My Lovely Things sa...

go fortsättning på det nya året..
kram anna

Anonym sa...

Titta in http://www.miasinterior.no/inspirasjon.html skoj va? KRAM Petra