INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 13 december 2008

Presenter från en bloggvän.......

Hej alla goa människor där ute, jag har ju som sagt varit sen med att pynta här hos mig men har hunnit med lite ändå.
Visar några bilder från hallen och så vill jag visa alla vad jag helt oväntat fått av underbara Carina http://angelnivitt.blogspot.com/, jag blev så överraskad och glad att jag fick ont i hjärtat. Helt utan anledning skickar hon så fina presenter som hon gjort självoch ett brev med så mycket rara ord i att tårar trillade jag blev såå glad TACK snälla Carina.......
.....dessa fina änglavingar fick jag, de passade perfekt i mitt hallfönster........

......inte nog med det jag fick även detta underbara och tecknet i trä, oj vad fint.....

......gammalt pepparkaksmått och isprinsessa..........


........min pottstol är pyntad men en liten gran. Jag vill önska alla som skriver till mig en skön Lucia och härlig helg. I nästa inlägg visar jag hela julpyntade hallen.
Nu är det inte bara vitt inne, tänk att nu äntligen är det vitt ute oxå, jiippiiii.
Kram/Ingela
Ps Kristinehamnare och andra som är intresserade så står jag fortfarande på Ölme diversehandel och säljer mina saker....Lördag och söndagar mella kl 11.00-17.00 ända fram till jul.



44 kommentarer:

Solsjö - Under en vind sa...

Vad roligt med så fina presenter så där bara! Det är ju de oväntade man uppskattar mest!
Så juligt och mysigt hos dig!

Här har granen kommit in idag så nu är det jul i varje vrå!

Kram!

~~~Lydias Gröna Fingrar~~~ sa...

Ett sånt underbart paket du fick, fårstår lyckotårarna! :o)
Kram,
Lydias Gröna Fingrar

Mitt hvite hus sa...

Ååå så fine gaver du hadde fått , og du fortjente det også=)
Så koselig du har pyntet i hallen din. Den fine pottestolen ble nydelg med den lille granen. Ha en fin lørdags kveld0) Klem Kerstin

Jenny Oak Fae sa...

Åååh...vilka vackra presenter du fick, så himla gulligt..!

: )

Kram & ha en fortsatt fin helg!

Jenny

<3

annashusidingtuna sa...

Vilka fina presenter du har fått!
Förstår att du blev glad.
Ha en fin luciakväll!
Kram Anna

Nettan sa...

Men vilka fina gåvor du fått, förstår att du vart rörd !
Så fint du har pyntat stolen =0).

Kram Nettan

Viola sa...

Vilka överraskningar, förstår att du blev gla över alla fina saker som du fick, så fint fönster du har och denna pottstol...hoppas du haft en skönlussedag och kväll, sitter på landet i mörkret och myser, kramar

My home is my Castle sa...

For noen fantastisk flotte gaver du har fått :))Så heldig du er ;)

Gleder meg til å se huset ditt julepyntet :)Er sikker såå vakkert !!!

Klem,Kari

hemtrevnad marie sa...

Å, vilka fina presenter du fått!!
Synd att jag inte hinner upp till markanaden du står på...det blir rullgardinsmålning för hela slanten nu...och kanske bak till sonens julfest i skolan....
önskar det vore lite fler helger innan jul...jisses vad fort det går nu!
ha det gott!
kramis

Leamarlené sa...

Vilka underbara gåvor du har fått...man blir riktigt avis.

Kram, Marlene

Unknown sa...

Hihi vilka vackra pressenter! Oj, så fint du gjort i din hall!! Du ska få göra i ordning min hall för du är verkligen en hallmästarinna! Kram Petra

Gårdsromantik sa...

Pyntad pottstol! Wow - det är ju så jag skall göra med min.

Underbra gåvor du fått!

Önskar dig en härlig 3:e advent!

Kram Maud

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

Åh, vilken snäll tjej! Härliga gåvor!
Jag älskar ditt hallfönster - så himla fint!!!
Önskar dig en skön söndag!
kram
nina

MiaMaria sa...

Hej Ingela!

Vilka gåvor du fått....så vackra!

Och hos dig passar de så fint bland alla dina andra vackra ting.....

Ha´en bra advent!
MiaMaria

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Va härligt med såna govor man blir sååå glad att få.. och va fin granen på stolen är..
Trevlig advent...
kramis Linda

Heidi-anitha sa...

Så koselig med pressanger:) Så vakkert hos deg- isprinessen i zink er så fint i mot det hvite... walther & co har veldig mye vakkert.

God søndag til deg..

klemmer White vintage

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina presenter du har fått och så fint du har dekorerat. Ser fram emot att se hela hallen nästa gång. Kul att du är med i tävlingen. Lycka till!

Ha en bra dag!
Kram Ullis

Sologbolig sa...

Så mye fint du har fått. Og for en flott blogg du har. Eg har kosa meg med å lesa og se på de flotte innleggene dine. Ha ein fin søndag !

Lallis - liv och leverne sa...

en vad kul med presenter:)
Kram Lallis

nettans lantliga hem sa...

Fina presenter du har fått och vad fint du jul pyntat.
Kram till dig!
/ Nettan

här är gudagott att vara sa...

Jag gillar isprinsessan,
så mysigt med så fina gåvor.
Haregott!

ängeln i vitt sa...

Nä, vad kul att du gillade prylarna.

Jag höll på att tuppa av då jag såg din pottstol.... sååå himla vacker och du har pyntat så fint.

Isprinsessan och måttet... suckar ja, jag kan inget annat haha.

Kram på dig / Carina

Anneli sa...

Vilka fina saker du fått....Visst är det kul när det bara dyker upp så där...
Vilka fina bilder du visar..
Kramar/Annelie

n o r d i n g å r d e n sa...

Så himla läcker din pottstol är!!! Mycket vackert dekorerad och så många fina gåvor du fått, helläcker bakform, och även de gamla du hade fyndat nedan!! Tredje adventshälsn till dig!

lottens vita och gröna sa...

oh ingela, vilka ljuvliga presenter, så vacker de hänger där i fönstret, de ljuvligaste av vingar!
ha en underbar vecka vännen, njut av allt de vackra som du har i ditt hem, varmkram lotten

Adoridarling sa...

Vilka presenter du har fått!!
Och vad glad jag blir att se julstrumpan på kort, passar perfekt med pepparkaksmåttet och isprinsessan!

Ser fram emot fler julfoton!
kram

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej Vännen så fint du gjort, underbart att få lite saker med posten. Hur går det med boken? Jag har helt glömt bort att svara på erat erbjudan förlåt.
Hoppas du hinner njuta lite nu inför julen.Kramis Tess

Vit Spets sa...

God morgon!
Tack, då skall jag försöka vårda mitt kala olivträd :) hoppas bara det överlever...

Vilka gåvor Du fått, verkligen ljuvliga!

Ha en bra Måndag
Kramis
//Siv

Marias skriblerier sa...

Her var det mye fint! Og bloggen din er kjempekoselig! :D

Anonym sa...

Men vilken överraskning....och vilka ljuvliga saker du fick.

Ha en bra vecka
Kram Pernilla

Zun sa...

Men rackarns vilka fina presenter!!!! Förstår att tårarna trillade, det är härligt att få gråta av lycka ibland ;-)

Ha det gott! /Zun

Home No.1 sa...

hej Ingela, vilka fin fina presenter och pottstolen är HELT underbar!!!
Kram Annica.

Vit Gladiolus sa...

Så kul att få presenter!!! Jag diggar & tecknet jättemycket!!
Ha det gott!
Kramisar

Anonym sa...

Hei hei Ingela,
Ja slike presenter fortjener en som inspirerer og deler så mye fint med oss andre - de er vel fortjent til deg :)
Det ligger også en liten sak til deg inne hos meg :)
Håper du har det bra og at du koser deg på markedet :)
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Hei hei Ingela,
Ja slike presenter fortjener en som inspirerer og deler så mye fint med oss andre - de er vel fortjent til deg :)
Det ligger også en liten sak til deg inne hos meg :)
Håper du har det bra og at du koser deg på markedet :)
Klem fra Solveig

Anonym sa...

Hei hei Ingela,
Ja slike presenter fortjener en som inspirerer og deler så mye fint med oss andre - de er vel fortjent til deg :)
Det ligger også en liten sak til deg inne hos meg :)
Håper du har det bra og at du koser deg på markedet :)
Klem fra Solveig

Tulipa sa...

Vad härligt med gåvor från en omtänksam vän!Förstår att du blev väldigt rörd!Det ser så mysigt ut!Kram Tulipa

Jenny Oak Fae sa...

Tack så hjärtligt för din kommentar!

: )

Önskar dig en fin ny vecka..!

Kram, Jenny

<3

Skomakartummen sa...

Vilka fina presenter... å stolen... den är bara helt underbar. Kram sari

Gnistrande snö sa...

Nämen åh så många fina grejer!!!
Rena rama julafton :-)

Ha det så gott!

Kram
Katarina

~~*Pennyshouse*~~ sa...

HEj!

Vilka underbara presenter du fått.Förstår att du blev överlycklig!

Kramizz Nilla

Annika sa...

Vilken lycka att få sååå fina presenter... nästan så man tror på Tomten...:) Kram Annika

Tess på Tilda och Mamma sa...

Hej vännen kika in till mig du är den lyckliga vinnaren till JUL ljusstaken GRATTIS. Maila min adress så skickar jag din julklapp.
Kramis Tess

Marie sa...

Vilka fina presenter du har fått, förstår att du blev jätteglad! Underbara bilder!

Tack snälla goa Ingela för dina alltid så gulliga kommentarer, du gör mig sååå glad!

Ha en bra onsdag!
Kramar Marie