INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 11 september 2012

Höstpynt i min trädgård

Att göra små installationer i min trädgård finner jag mycket rogivande även om de löses upp fort ibland. Det är skönt att ta bort en massa saker av sommarens pynt och raffsa i hop lite höst.......

 ..........här kan man sitta och filosofera och visualisera höstens kommande projekt och installationer....

 ......att visualisera och se de resultat man vill ha i förväg är ett mycket bra sätt att få till sig händelser och saker man vill uppnå. Jag har mycket lätt att se allt jag vill i bilder även om det ibland dröjer innan det blir som man vill......

 ......hur som helst njuter jag i min trädgård även om många av sommarens blommor gjort sitt.......

.....hösten är en underbar tid för att pyssla och göra fint. Kram på er/Ingela.

11 kommentarer:

Källeboda lantliv sa...

ja visst är det enkla också vackert ..bara man har rätt ögon ...men hösten är en härlig tid i början iallafall ..man njuter av sommarens rester ..fina arrangemang ..kram jeanette

Clary sa...

Ja man har ibland lite för många bilder i huvudet... Så mycket man vill göra och tiden räcker inte alltid till ... Dina bilder som du visar ger iallafall inspiration... Får nog ut och hösta till lite hos mig oxå ...kram farmorannasarv

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Så härligt ruffiga saker:). Ljuvliga bilder!
Kram Maria

It's me sa...

Beautiful pictures...how are you darling???...love Ria...xxx...

Photo by Maria sa...

Härliga Bilder..

Kram Mia

Ekenäsliv sa...

Ljuvliga bilder!!!..
Så fint med installationer i trädgården. Vår är dock ganska upp-och-ned då vi renoverar fasaden, men snaaaaaaart är det klart!! :)) Madickenhuset är snart realitet!
Ha en fin vecka! Önskar jag inte hade så långt till er butik som skulle vara som att komma till himmelriket för mig;)
Kram Anna

Frida sa...

Vilket fint höstpynt, snyggt med taklökarna på fatet!
Kram Frida

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina bilder, jag är nog likadan små ställen som jag plockar bort i nästa stund. För tillfället rensar jag och kastar saker vet inte vad jag är i för tid...
Ha en bra dag/Theres

Unknown sa...

Very nice Autumn decorations, Ingela!
Have a nice evening!
Nicole

Anna sa...

Men tack! Nu fick jag en taklöks-idé!:)
Kram Anna

homemadebyanna sa...

Fina bilder! Jag älskar hösten och dess underbara färger. Hoppas på en mild och blåsfri höst även om det kanske är att hoppas på för mycket. Men men vi lever ju på hoppet

Ha en bra dag
kram