INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 24 september 2012

Pardörrar.

Nu väller det in av höstens alla leveranser. Det kommer saker flera ggr i veckan ibland varje dag. Mycket nyheter och nya leverantörer har hittats och det är så kul. Till och med en del julsaker har kommit men vi väntar lite med det.............

 ...........dessa härliga dörrar kom nyss och de är fantastiskt fina. En härlig sliten gråblå färg och prydda med järnfönster. Jag tappar nästan andan när jag tittar på dom........

.......det kan inte bli så mycket snyggare än så här. Att sätta dom i en dörr öppning eller på varje sida av ett fint fönster skulle höja vilket rum som helst. Att luta en dörr mot en vägg går ju också fint.
Ha en härlig vecka och kram på er alla/Ingela
OBS glöm inte bort vår härliga loppis/hantverksdag nu på Lördag kl 10.00-16.00 utanför Lev Vackert huset i Kristinehamn. Denna dag brukar vara en given succe' /Välkomna

17 kommentarer:

lory sa...

bellissima!!!!!! buona settimana Lory

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättevackra dörrar! Ögongodis :)
Må så gott!

Kram
Ina

sagolikflora sa...

Oj vilka vackra dörrar. Ser fantastiska ut!
Kram Caroline

Hanna sa...

Bara så snyggt.
Kram
Hanna

Photo by Maria sa...

Vilka snygga dörrar.. De skulle passa perfekt hemma hos oss ;)

ha en fin kväll..

Kram Mia

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så underbara dörrar, förstår att du tappade hakan när du såg dom.
Ha en bra dag/Theres

hill`s interiørblogg sa...

Så fin de dørene var og så flott blogg... her har jeg kost meg i kveld med dine flotte innlegg. Legger meg til som følger og gleder meg til å se mer fra deg.
Ha en fin kveld.
Klem fra Hill-Iren

Frida sa...

Vilka underbara dörrar, jättevackra, dem hade jag gärna velat ha. Supervackra att ha lutande mot en vägg. Snygga kuddar har ni med ser jag.
Må så gott!
Kram frida

Linneskåpslycka sa...

Såå vackra dörrar bland mycke annat fint hos dig:))

ha en fin start på veckan
Kram

Lallbacken sa...

Men gud vilken skatt! Det suger i magen av "vill ha"
/mia

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej igen :)
Håller med dig att dom är super fina.
Ni verkar ha så himla mycket fint.
Just nu håller vi på här hemma ....men lovar att komma så fort vi är lite mer klara
Destommar Roligare att hanlda då :)

Ha det gott ! Kramar Sirpa
t

Clary sa...

Härliga dörrar och hoppas ni får fint väder med mycket folk på loppisen :)) försöker övertala gubben att vi ska åka dit .... Tänkte han kunde få välja på det och Ullared så då kanske jag kommer hihi kram farmorannasarv

LOPPISLIV sa...

Jättefina dörrar! Så himla synd att man inte bor lite närmare, hade gärna kommit på loppis/hantverkar dagen, det låter jättemysigt!! Ha nu en fortsatt fin vecka! Kraaaam Paula

idémakeriet sa...

Gulliga Ingela,
Tusen tack för dina tröstande och varma ord.
Ja det är inte lätt men man får hålla modet uppe och rikta sig mot ljusare tider.
Så många fina saker du visar alltid från er affär, ni är kanonduktiga alltså.
Jag pratade häromdagen med min holländska vän Anja som har butiken The Old stuff. Hon frågade mig om ni hade planer för en bok till.
Tror jag inte så jag, de har ju fullt upp in sin fina butik.
Anja undrade om jag redan varit hos er. Sniff, nej sa jag deras affär ligger ju långt borta.
Jag hade säkert blivit fattig när jag skulle bodde närmare.
Kram Gerda

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Såå vackra dörrar!

Ha en riktigt härlig helg och loppis/hantverkardag.

Kram Maria

Anna sa...

Jag förstår att du tappar andan! Helt underbara!
Kram Anna

Anita sa...

Can't read it but I always adore your pictures and style!!!!
Love, Anita.
Scarborough Fair