INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 4 september 2012

Inspiration Hall

Hallen är ju en viktig plats i hemmet men den allra "brötigaste" plats också. Ni vet här samlas allsköns saker som man inte vet vart de ska ta vägen någonstans. Plånböcker,väskor,skor,nycklar,påsar,kassar,kartonger,gamla tidningar,( leksaker när.barnen var små)alla mina smycken hamnar här och en massa annat som ska vidare ner i källaren.Ibland är det alldeles för många människor här i hallen också hahaha. Ja det är inte så lätt att ha ordning i hallen. Just nu har jag inga barn hemma och det är ju en stor skillnad förståss........

 .....jag vet inte om ni ser men mina gardiner är upphängda på en gammal paddel, perfekt gardinstång.......

 ...........den fina hatten köpte jag i somras på Öland........

 ...........den vackra kransen finns i vår butik Lev Vackert och har precis kommit in. Den är prydd med pappersliknande rosor i massor och är alldeles underbar.....
.....om någon är intresserad så kan jag skicka kransen över hela landet. Vi skickar ständigt varor till kunder som sett något här på bloggen eller i butiken.Maila mig på ingela.broling@gmail.com

 Kram på er alla och tack för alla fina kommentarer jag alltid får, jag blir alltid så glad av det/Ingela.

15 kommentarer:

Ewa`s Galleri sa...

Nu ser ju hallen verkligen fin ut
Och paddeln ursnyggt,Vilken rolig ide
Ha en skön kväll

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Ingela,
I'm so sorry that I can't comment well but, I have a new computer and can't find translate !!!! All I know is that it all looks beautiful as always and I will still find so much inspiration from you. Much love. XXXX

Frida sa...

Vilken fin hall du har, så snyggt med de olika speglarna och kransen är jättefin.
Kram Frida

hemma hos lilla mej sa...

Bara så fint blev det i din hall.Va Läckert med en paddel som gardinstång.Bara så söt krans .Den gillade jag vad tar ni för den.Ha en skön kväll goa Ingela.Kramar Rita ♥

Änglarnas hus sa...

Underbart ljus i halle din!! Så kul ie med en paddel..jagt ser den allt! ;)

Ha det gott!! Kram sanne

www.InWhite4You.se sa...

Oh Wow du har ju typ sommarkänsla i din hall hela året. Underbart! Kransen var verkligen äktkänsla på.
Ha en go vecka ier fina butik.
Kram InWhite4You / Lena

Vitt hus med svarta knutar sa...

Du har så fint i din hall, jag gillar de gamla speglarna högst upp på väggarna...Kransen ser jättefin ut, vita rosor är vackra...

Önskar dig en fin fortsättning på veckan!
Kram,
Regina

Mor Inger`s hus sa...

Herlig.
Den gangen her ser jo riktig ryddig ut :)

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fint du har i hallen, förstår att det är skillnad när man inte har barnen hemma. Här är det ständigt kaos i hallen, skäms nästan när det kommer någon och hälsar på. Hockey saker, och skolväskor över allt. Och lillans alla dockor med vagnar inte att förglömma.
Ha en bra dag/Theres

Pysselpalatset sa...

Helt enkelt bedårande... ser dig i trädgården med hatten klippandes rosor.... ler. Kram j

Hanna sa...

Ha en fin kväll.
Kram
Hanna

Arja sa...

Halloj Ingela!
Din hall blir jag avis på ;o)
Verkligen jättefint och kul med paddeln som gardinstång. Men helt plötsligt kände jag att kaoset i våran hall är helt okay ändå... för rätt som det är har barnen flyttat ut!!
Önskar dig en härlig helg
kram Arja

BLOMSTERDESIGN sa...

Så fint du har! Det var väldigt fiffigt att du använde en paddel att hänga gardinerna på. jätte fint! Kram Therese

fialka012 sa...

♥♥♥♥♥♥

fia sa...

vilket otroligt fina grejer du kommer på.
Det där med paddeln va ju så fint.
önskar dig en trevlig dag.