INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 18 september 2012

Gammalt och nytt i trappen

Det är alltid annorlunda att styla i butiken än att fixa hemma. Det är en ständig förändring och ommöblering allteftersom det kommer in nytt hela tiden. Det gäller att komma på smarta lösningar för att få plats och framför allt och kanske det viktigaste  att det ser inspirerande och fint ut.Vilken tur att detta driv inte gäller ens egna hem, det skulle att vara jobbigt det.......

 ......fortsätter att visa lite bilder från trapphuset i butiken Lev Vackert. Den antika barnvagnen fylls av olika saker, just nu av gamla leksaker från en tid för länge sedan.......

 ........denna gamla docka gillar jag såå mycket, hon är nu till salu.......

 .......en gammal industristege står lutad..........

 .......tillsammans med två Mailegkaniner........

........enormt snygga stora lyktor i zink lyser upp där det är lite mörkt, både ute och inne.
Ha en fortsatt härlig dag och kram/Ingela.

18 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint och väldigt inspirerande bilder =)

lory sa...

tutto bellissimo!!!!!! Lory

~ INA ~ Inas☆House sa...

Jättefina bilder!

Kram Ina

sylvia sa...

Hei.
Nydelige bilder, ja er glad det ikke er så mye å flytte på hjemme hele tiden, men litt må til.
Ønsker deg en flott dag.
Klem fra sylvia

lacasasullaScogliera sa...

Beautiful photos.
The antique toys are always so fascinating!

Anstahe sa...

Przepiękne świeczniki. Zdjęcia też super.

Arja sa...

Halloj!
Kul ide med paraplyet :o)
Vilket vackert trapphus ni har i butiken, sparade bilden. Måste vara riktigt kul att kunna gå "loss" & göra massor av lite "crazy" inredning i butiken.
Satt just och funderade på paraplyet, då skulle min man undra ifall det regnar in hihi
Ha d gott kram Arja

Photo by Maria sa...

Ser så himla fint ut i butiken och jag hade kunnat handla en hel massa..

Ha nu en fin kväll..

Kram Mia

Tidevarf sa...

Hej,
Kikar runt lite, och vilket fint paraply ett sånt finns verkligen med på min "att ha lista" som fylls på ständigt. ler.

Anneli

Vitspets sa...

Åhh fina bilder ...
Kram Karina

Källeboda lantliv sa...

underbart vackert ! visst mår man bra av att skapa...ja skulle man ändra om hela tiden hemma så hade det blivit jobbigt ..och framför allt dyrt ! hi hi ..njut av din fina affär ..kram jeanette

Zinkhjärtat ♥ sa...

Underbara zinklyktor! Vill ha!!!
Stor Kram Annelie ♥

Clary sa...

Vilken butik ... Den gör skäl för namnet ... Vackert ... Kram farmorannasarv

Anonym sa...

Åååå så mye fiiint.
God helg og klem fra Mette.

Hanna sa...

Ha en bra helg.
Kram
Hanna

www.InWhite4You.se sa...

JAg vet hur det är. Även i min lilla butik upplever jag samma känsla som dig. Håller på och gör i ordning för öppet nästa helg. Go helg!
Kram Lena

Lallbacken sa...

Men nu vet jag vad jag ska sätta på trappstegen när vi ska renovera trapphuset ;) Så snyyygt!!
/mia

Ett Vitare Hem sa...

Ha en fin söndag!
Kram/Lena