INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 27 september 2012

Att fynda på loppis....

Att gå och rota bland gamla grejer är ju något många av oss gillar. Att göra fynd, känna att man gjort ett kap. Hitta den där grejen som man länge letat efter eller bara hitta en ny unik sak som bara gör en glad. Jaaa känslorna är många när man loppar. Nu på Lördag den 29/9 är vår stora LOPPIS / HANTVERKSDAG mellan kl 10.00-16.00 i Kristinehamn i Lev Vackertbutiken. Vi har många som kommer att ställa ut så det blir som en marknad. Denna dag brukar alltid bli en succe'........

  Kanske att man hittar gamla turquoise ramar som dessa..Vad vet jag hihi......

 ......eller kanske en gammal liten fin turquoise barncykel, vad vet jag.....

eller en turquoise resväska full av antika balettklänningar, jaa man vet aldrig vad man kan finna.
Vi serverar bla LYXIG HEMMAGJORD KRÄFTSOPPA MED BAGUETT DENNA DAG SÅ HAR DU TID SÅ KOM VETTJA:
Bilderna har jag tyvärr ingen källa till.
Kram alla/Ingela

12 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej fina Ingela!

Åh vad härliga bilder, och vad mycket fint ni har i butiken..!
Tänk vad synd att det är så himla långt för mig att åka upp, annars hade det varit så himla kul att komma förbi på lördag.

Kram goa vän!
Mia

Annelie sa...

Åh så vackra bilder, jag älskar verkligen den stilen ni har. Jag har kikat in på alla era bloggar och är verkligen ledsen för att jag bor på fel ställe i landet, annars hade jag kommit och letat fynd!

Annas röda stol sa...

Vackra bilder och loppis älskar vi. Ha en bra kväll./Anna

Photo by Maria sa...

Åhhh, den turkosa lilla cykeln var ju underbar, den hade jag velat ha..

Kram Mia

Vita små hjärtan sa...

Å vad trevligt och mysigt det låter. Hoppas på att komma!
Kram Agnetha

Frida sa...

Det låter verkligen roligt, synd att jag bor i fel del av landet annars hade jag mer än gärna kommit. Vilka vackra bilder!
Kram Frida

Tidevarf sa...

Suck varför är Sverige såååå avlångt, hade kommit direkt om det hade varit närmare. Det lär ju bli himla trevligt.

Kram
Anneli

Fru fix och trix sa...

Åh, den där barncykeln var så fin så man bara smälter.....
Kram

Rozmeen sa...

Hi Ingela,

I just LOVE!!! this colour...beautiful pictures..




Wishing you a lovely weekend.
xoxo Rozmeen

Källeboda lantliv sa...

loppisar är kul ! jag älskar att leta efter udda saker ...synd att ni är så långt ifrån ...härliga bilder du bjuder på ..lyckatill på er loppis ..kram jeanette

Mia, New Room Interior sa...

Ååå, skulle ønske jeg kunne komme dit! NYYYDELIGE saker du viser, i vakker farge! Ha en fin ny uke!! KLEM

Anonym sa...

Jag skulle behöva tips om hur jag hittar några speciella saker till ett hemmaprojekt. Vill du hjälpa mig? :)