INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 30 juni 2010

Vattenblänk

Hej alla ni rara som tittar in. Nu är det ett hektiskt liv jag lever, allt rullar på fort nu. Har fullt upp med mitt jobb och boken "Lev Vackert" som snart ska till tryck. Det kommer bli ett enda stort jiiiiipiiii när det är klart. Herre guuuuuu vilket jobb vi har lagt ned, tror inte vi kommer att lämna någon besviken.
När det gjordes reportage hos mig nyss så gjorde jag lite fint här och där..........

.........jag tycker det är såå sommrigt med små vattenblänk inne, lite grönt, lite blommor och några tända ljus passar bra........


.....här har jag plockat några grenar jasmin i en zinkhink, den gamla grepen lutar tryggt emot.
Ha en fortsatt härlig vecka, kramar i massor/Ingela.

39 kommentarer:

It's me sa...

Wowww Ingela....i like the second picture the most.............have a a happy summer time....we have a heatwave in Holland !! right now.....have i told you that your first book is amazing......wowwwwww...it's so good!! i can't wait till the second is in the shop............love Ria.....

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Gokväller!!
Va spännande att boken snart blir klar.. Kan tänka mig att de kommer va ycke ögongodis i den..
Sommar vid dörren bilderna är ju bara så ljuvligt söta..
Kraaam Linda

Théa & Linnéa sa...

Hej!
Så fina bilder! Vad roligt ändå att få göra er egen bok som ni vill. Ska bli spännande att följa.
Må så gott
/Karin

LantlivsAnette sa...

Ohhh vad spännande !! Jaa, jag förstår dig precis..mycket jobb, petande i detaljer..men jag är alldeles säker att boken blir ljuvligt fin !!
Ha det gott
Kraaam Anette

Skogslyckan sa...

Spännande med boken! Här är en till som gillar att ha skålar och fat med vatten o blommor och ljus inne... Har en djup blåvit tallrik med flytande rosor rakt framför laptopen just nu. Ha en fin dag!
Kram Pia

Pysselpalatset sa...

Hej Ingela... jag vi är nog ett antal som sitter och väntar på att få boken i vår hand... ler gillar din grepe vid stolen... som om någon just tagit sig en liten men välförtjänt paus. kram Jeanette

sylvia sa...

god morgen Ingela.
å så koselige dager du har,travle men ååå så spennende,å den boken altså...som jeg gleder meg,veldig hyggelig at alt går riktig som dere tenkte,stor jobb,men så er dere flinke damer å da,kan jo bare titte i første bok så ser man det,må si jeg liker boken så godt ,å mye pga det dere skriver å forteller å lærer oss,det gir masse inspirasjon.
ønsker deg fortsatt nydelige dager,skjønne bilder som alltid fra deg.
ta vare på deg selv nå,å nyt masse,det fortjener du.
stor sommer klem fra sylvia

(eddas) sa...

Koselige bilder..ja tenker dere har gjort litt av en jobb....blir spennende og se resultatet...
kos deg
eddaKlemmer

Ett Vitare Hem sa...

Åh som jag längtar efter er nya bok, har fått en del små smakprov från den och nu bara längtar man....
Ha en riktigt fin dag!
Kram/LenaS

nina/nice sa...

Vilka vackra bilder!
Jag förstår att ni ha fullt upp
just nu!
Kan knappt bärga mig tills boken
kommer:)
Ha en fortsatt fin vecka, och var
rädd om dig!
Kram Nina

Rose Garden Malevik sa...

Oj,,,vad fint...å lycka till med boken :)
Håkan

Unknown sa...

Underbara bilder, ta det lungt bara så du inte sliter ut dig. Jag ska köpa boken när den kommer ut!
Kram Anna

Black Iris sa...

Såå jättefint alltihopa.
Önskar jag hade lite av det där att arrangera så fint.

Maidi

Sirpa sa...

Hej Ingela! Vilka fina bilder! Glöm inte ta lite lung också!
Kram Sirpa

Älskade pion sa...

Åhhh,vilka härliga inspirations bilder.Ha en härlig dag. Kram Ulrika

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Underbara bilder från dig som vanligt.. massa sommarkramar sussie

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilka underbara bilder du visar i dina två sista inlägg, somrigt och vackert. Entrén är verkligen inbjudande och lite vattenblänk och ljus är aldrig fel. Spännande att boken snart ska iväg på tryck!

Önskar dig härliga, sköna sommardagar! Försök att hitta tid till avkoppling också!
Kram,
Regina

hemma hos lilla mej sa...

Vad vackra bilder du bjuder på.Bara så ina.Längtar så tills boken kommer ut.Önskar dej en skön och härlig dag vännen.Sommarkraamar Rita ♥

ANETTESHUS.COM sa...

Så herlige, sommerlige bilder!! Kjempe-koselig blogg du har!

p.s. jeg linker;)

Ha en fortsatt herlig dag! Håper du nyter deilige sommerdager?

Klem klem
Anette:)

Norregård sa...

Ljuvligt inlägg som vanligt hos Dig!! Jag längtar så efter boken, ingen kommer att bli besviken!!

Kram Malin

Unknown sa...

Vad fint du har gjort det :)
Ser verkligen fram emot när er nya bok kommer.
Kram Maria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Dom små glimtar vi fått är bevis på att det blir en underbar bok. Ser fram emot att den kommer.
Kram till dig
AnnaMaria

Anonym sa...

Ser också fram emot boken och jag älskar bilden med zinkhinken.

Kram LInda (Jolin)

Mamma C sa...

Härliga och vackra bilder du tagit. Förstår att det är fullt ös för det sista nu.
Kram mamma C

Vintage House sa...

Så härligt det ser ut och vilket underbart väder vi har haft.
ha det så bra
kram
sandra

Joyforhome sa...

mysigt mysigt :) blir spännande med att få se boken snart

Önskar dig en skön sommar

Kram malin

Villa König sa...

Lovely idea and images! I look really forward to your second book :-))) Hugs Yvonne

Marie sa...

Ljuvliga bilder Ingela!

Så spännande med boken, längtar!

Var rädd om dig!
Kramar Marie

Det vita dårhuset sa...

Underbara Ingela!
Önskar dig en fortsatt trevlig sommar ♥
Kramar Erika

Åsa sa...

Så spännande det ska bli med boken. Och så skönt för er att få lite ledigt som ni jobbat med den.

Fina sommriga bilder.

Kram Åsa

Tess på Tilda och Mamma sa...

Åh så fina bilder du bjuder på, och jag kan se att du ändrat utseende i bloggen fint. Vågar inte ändra mina inställningar förmodligen skulle allting försvinna för mig då. Kram Theres

Arja sa...

Hejsan! Vilka vackra bilder man blir så glad varje gång man tittar in hos dig :O) Och boken den längtar jag efter!!!
Kram kram

rustik charm sa...

Hej hej Ingela.

Vilka fina bilder du visar:)Tror verkligen inte man blir besviken på eran bok, läääängtar...

Fint du fått det på bloggen.
Ha en härlig dag.
Kram Kristina

gamla skolan sa...

Ljuvliga bilder !! Längtar efter er bok , ska bli spännande !! Kramar Susanne ♥

HOUSE of ADELA sa...

Du ger sån inspiration och har så fina bilder! Längtar efter att se boken;)

Kram
Adela=)

Vita små hjärtan sa...

Här är ju så ljuvligt så man trillar nästan av pinnen!!!
Du kan få till det du!
Kram Agnetha

A House With A View sa...

Tack för din fina kommentar i din blogg! Vilken härlig blogg du har, hit kommer jag gärna igen! Såå spännande med din bok! Håller med om att det är mysigt med ett spegelblänk inomhus. Själv har jag ett STORT utomhus :)

Kramiz aka

Anna-Paulina sa...

oj oj vilken fin blogg. Hit kommer jag garanterat att återvända. Du har sååå fint hem./ anna

vintagepaitings sa...

Hei hei gode Ingela, SÅÅ koselig å høre fra deg igjen! Håper du har det bra og at du selger dine bøker som bare det. Jeg må få tak i din siste :)
Riktig god sommer til deg og dine Ingela!
Stor klem fra Solveig :)