INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 14 mars 2012

Dekorera dörren

Hej på er, nu sprätter det till i kroppen när solen visar sig så mycket och de ljumma vindarna åååååå så härligt. Satt och solade mot min husvägg i bara linne.Jag blev inte värst brun men fick prickar på näsan hihi.Jag fick lust att fota lite ute...........

 ...........det rostiga hjärtat finns i vår butik, här är det en rosslinga som lindats runt tillsammans med annat pynt. Dessa två tanter/Änglar är bland de roligaste jag sett. den ena har dreadlocks och den andra har en hög knut på huvudet och bägge två kan flyga, underbara..........

.......de kommer från Maileg och finns också i butiken.Jag önskar alla en härlig dag,du kan gott unna dig en glass idag kram/Ingela.

9 kommentarer:

Unknown sa...

Åh jag älskar änglar..dom är så fina =) Visst är det härligt att våren är här..så underbart när allt spricker upp och börjar blomma..och det luktar ju så gott också =) Ha en fortsatt trevlig dag..Kramis

hemma hos lilla mej sa...

Bara så söta änglar .Älskar änglar.Vad söt krans du har gjort.Härlig tid vi har framför oss nu .Ha en skön onsdag.Kram Rita ♥

Chokladvillan 1910 sa...

Så söta "tanter" ! ;)
Kram Anki

hagagården sa...

Men å så gulligt !!!!!
Kram och ha en fin kväll.
Ninni

Loppe sa...

Snart tid for Danmarksresan
Vejret er fint
Glæder mig til I kommer

Kram
Loppe

No34 sa...

Vilka godingar..*skratt* Ha det gott, kram Kate

Unknown sa...

I like the Angels very much, and also the heart!
Have a nice sunny day!
Nicole

Källeboda lantliv sa...

Å! Så gulligt .. Visst är det härligt med fräknar .. Mina kommer också så smått .. Satt också i solen .. Kram Jeanette. Kallebodalantliv

Vida sa...

sicka små goa tanter...underbara med sina charmiga håruppsättningar ;o)

sa du glass? låter som en god idé ;)

Vidaviddatornkram