INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 9 januari 2014

Få Lev Vackert böcker kvar

Det är många som skriver till mig om boken Lev Vackert som kom ut 2010. Jag skickar lev vackert böcker över hela landet varje vecka. Då det inte finns så jätte mycket böcker kvar säljer jag dom endast här i min butik och ej längre till andra butiker.......

 .......boken är mer aktuell än någonsin och består av 500 inspirerande bilder från annorlunda och vackra hem. Det är full med roliga och fina tips till ditt hem,recept mm. 200 sidor fulladdad med inspiration till dig och ditt hem.....

....den kostar 199 plus frakt. Maila mig( vitromantik@gmail.com ) om du är intresserad så talar jag om hur du ska gå till väga.
Kram Ingela

7 kommentarer:

Ingvild E sa...

Jeg vil gjerne kjøpe en bok, men bor i Norge.

Ingvild Elisabeth Johansen
Gamle Bekkevei 2
3070 Sande
Norge

Mobil +47 98027726

toves sammensurium sa...

Har sendt mail,vil gjerne kjøpe boken før det er for sent :))))
Toveklem:)

Lev Vackert sa...

Ingvild E kan du skicka att mail till mig så att du får uppgifter om hur du ska betala boken. Kram/Ingela

Anonym sa...

What's up, I log on to your new stuff on a regular basis.

Your story-telling style is witty, keep doing what you're doing!


My weblog - chicken coop plans for 12 chickens - -

Anonym sa...

Great article! This iss the kind of info that
are meant to bbe shared around the net. Disgrace
on the search engines for now not positioning this post higher!
Come on over and consult with mmy wweb site .
Thank you =)

Feel free to visit my website - games

Anonym sa...

I was recommended this web site by my cousin. I am not sure whether this post is written by him as no one else know
such detailed about my difficulty. You are incredible!
Thanks!

Feel free to surf to my web-site - test my cam

jual alat drumband sa...

I think this is very good thanks for your articles.