INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 12 januari 2014

Butiks ideer

Nu tror jag att all jul har städats bort för denna gång. Det är svårt att förstå vad mycket jobb det är som ska göras efter jul i butiken.Jag blir lika förvånad själv över det var gång. Det är ju stora ytor jag har att röra mig på i Lev vackerthuset och måååånga ställen som ska göras om. Ibland flödar kreativiteten och ibland är det slut på alla ide'er och skapelser.....

 .....här är en plats i butiken som är helt ny, lite vårligt och nytt mitt i all snöyra......

 .....fina gammaldags handspeglar, olivtvålar från Frankrike.......

......älskar den gamla gröna färgen på de gamla grejerna som jag alltid blandar upp allt med.
Puss o kram/INgela.
Ps på Onsdag den 15/1 är det stängt i butiken, då är vi på inköpsresa (Formex) i Stockholm

3 kommentarer:

Annas skattkammare sa...

Såå fin hörna!! Kan tänka mig att det är många hörn att fixa och pynta i butiken som verkar vara helt ljuvlig!! Var ligger den? Hoppas jag kan få komma till dig någongång.
Kram Anna

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

For en flott hylle!! Den forelsket jeg meg i!
Nydelige bilder. Her hadde jeg likt meg.
Klem

hemma hos lilla mej sa...

Så mysig hörna .Kanonfint .Ha det så skoj på Formex .Kramar Rita