INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 23 januari 2014

Nya platser i butiken

Det skapas nya ställen i butiken hela tiden vart efter det kommer nya grejer. Precis när man tycker att man fått till det snyggt måste det återigen skapas plats för något annat. Kanske man säljer rekvisitan eller så kommer det stora pallar med varor.Det är mycket roligt att skapa dessa miljöer och ibland har man stoor fantasi och ibland inte. Man har alltid en känsla av för lite plats och tänker ofta att man skulle haft en till vägg eller kanske ett till rum......

.......konstigt egentligen att det alltid blir trångt fast jag har så stora ytor att vara på i butiken.
Här en bild från e'ntren i butiken. Kram/Ingela
Det kommer att anordnas alternativ hälsomässa i butiken Lördagen den 1/3 så bor du i närheten av Kristinehamn och vill vara med som utställare hör av dig till mig. Obs begränsat med platser.
Kram/Ingela.


6 kommentarer:

Anonym sa...

Älskar de vackra burkarna som jag är lycklig ägarinna till kram Camilla

Annas skattkammare sa...

Så fint!!!
Trevlig helg!
Kram Anna

Hanna sa...

så fint

Anonym sa...

Vad kostar burkarna och skickar ni?

//Sandra Sollefteå

Inspiration i vitt sa...

Hej Sandra, jag skickar saker överallt men tyvärr är burkarna redan sålda och jag har precis skickat dom till Norge mvh Ingela Lev Vackert.

Mollys sa...

Hej, följer ofta med din blogg. Bloggar själv på www. madickens.blogspot.fi jag har en frisör salong i Finland Vasa. Där har jag ett extra rum där säljer jag gamla möbler och saker och har funderat på lite inrednings grejer. Skickar min e-post adress och hoppas att du kan berätta varifrån du skaffat burkarna och annan inredning som ser antik ut. Om jag utökar så kanske jag kan beställa vissa saker av dej med. M.V.H carina.holm@netikka.fi