INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 20 december 2011

Julgodis........

Hallå i alla stugor, då var vi inne på sista veckan innan jul.Jag bestämmde mig ganska tidigt att jag inte ska stressa ihjäl mig med allt som jag vill göra här hemma. Bestämde mig att i år lägger jag julkrutet i butiken och så blir det som det blir och det blir bra!
Vet ni? Jag är glad över att det INTE finns fler timmar på dygnet, jag bara undrar hur i hela friden det skulle vara i livet då?......
........hur som helst så finns det en gottehörna att krypa tätt intill om man vill, sött och mysigt........

 ......är galen i skumtomtar, de kan vara doppade i choklad också.............

 ....hittade en sådan gammal vacker tidning på ett loppis som passar fint in.........

 .........dessa glada små små tomtar är säkert hundra år, de sitter och tittar ut och är glada över att de har en varsin liten gran att hålla i......

........choklad i glansigt papper och Mozartkulor förståss, jaa det var allt för den här gången. Nu slår vi in paket för fullt i butiken och jag kan bara konstatera att December månad har varit fantastisk.
Kram alla goa/Ingela.

18 kommentarer:

angie sa...

ihre dekoration ist wunderschön!!! liebe grüße von angie aus deutschland

Zinkhjärtat ♥ sa...

Det ser ut att vara mycket gott på dina fat:)!
Stor Kram Annelie ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej

Håller med dig.
Inte stressa för mycket .

Ha det gott och ha en fin Jul.

Kram

Weisser Traum sa...

oh so lecker...mmmhhhh
aber leider nicht in meiner nähe.
wünsch dir eine gesegnete weihnachtszeit.
sei lieb gegrüsst daniela

gamla skolan sa...

Vilket gottebord !! Ljuvligt att titta på med alla vackra detaljer .
Ser väldigt smaskigt och inbjudande ut också :)
Kramar // Susanne ♥

Ett Vitare Hem sa...

Ha en riktigt fin dag!
Kram/Lena

Mys och hemtrevnad sa...

vilka superhärliga gamla tomtar...kramis semlan

Photo by Maria sa...

Härliga bilder!! Men så sugen på godis jag blir.. Skumtomtar är en favorit här med.. Mmmmm..

Njut av dagen och de 24 timmar vi har att förfoga över..

Kram Mia

Tinas bo sa...

Härliga bilder!!
Och vad mycket ljuvliga gotter du har... hihi

Julkram Tina

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Så mycket godsaker!

God Jul och Gott Nytt År!

Kram

Marie

Marie sa...

Ser fantastiskt gott ut, mums!

Önskar dig en riktigt God Jul Ingela!

Kram Marie

Arja sa...

Önskar dig och de dina en riktigt härlig jul!
kram kram Arja ♥

fialka012 sa...

*★ Veselé Vánoce★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ *** ★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門|a šťastný Nový Rok

Ullis/Leva på landet sa...

Ser ju så gott ut alltihop. Har precis bestämt mig för att jag också ska ha ett sådant bord till nästa år. Problemet är ju bara att jag kommer att äta alldeles för mycket själv ;)

Önskar di en riktigt
♥ GOD JUL ♥
Kram Ullis

Hilde sa...

Takk for all inspirasjon gjennom året som er gått. Jeg er ikke så flink til å kommentere, men jeg er en flittig leser!

God jul!

ängeln i vitt sa...

GOD JUL i massor önskar jag dig.

Varm kram / Carina

Villa Björkenäs Backen sa...

God Jul !
Vilka härliga bilder.
Hoppas att du hinner vila ut dig nu efter allt,njut av julhelgen med nära och köra !
Med varma julkramar Sirpa

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackra juliga bilder!
God fortsättning på den härliga julhelgen!
Blev så glad försljusstaken jag fick av barnen som jag önskade från Lev vackertbutiken! Presentkort hos er från kära mor satt inte fel heller:-)
Julkramar Susanne