INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 30 december 2011

VINTERBALKONG

Hej på er alla, tänk vad mycket det händer på ett år, herre guuuuu. Jag skulle vilja göra en sammanfattning med bilder men känner att jag inte riktigt orkar leta reda på alla bilder. Den största händelsen är i alla fall att jag sa upp mig från mitt trygga jobb och kastade mig ut i en ide' och en dröm som funnits länge. Lev Vackert butiken öppnade efter många månaders jobb och planering och efter två stora inredningsböcker. Våra böcker (Romantiska Hem & Inspiration i Vitt och Lev Vackert säljer fortfarande bra och speciellt längre ned i Europa då böckerna är översatta på Tyska och trycks upp i nya upplagor hela tiden. Ingen kan ana vad tacksam jag är för allt detta. Jag har haft tur........

.........denna bild är från min balkong och med den ville jag visa att man kan göra fint där även på vintern. Bilden kom till när vi gjorde vår andra bok. Med denna isiga bild vill jag önska alla er en riktig härlig nyårsafton och en stor puss o kram till er /Ingela.

35 kommentarer:

annika sa...

Puss & kram till dig fina tjejen!
Det är så kul med såna som du som vågar satsa på sin dröm.

Vi ses!
Ha ett fint och gott slut...och
En fin start på 2012

Puss & Kram

Mamma C sa...

Ett riktig Gott Nytt År vilja önska dig.
Kram Mamma c

Rostrose sa...

Hej Ingela, your winter-balcony looks great and inspiring! I wish you I a nice "glide over" into a beautiful New Year full of wonders and good experiences!
Kramar Traude

¸☆´.•´
.•´✶`*.
*.*★v . ✶•´ ☆´,•*´¨★ Ձ๏1Ձ
¸✶.•´¸.•*´✶
☆´¸.•★´ ¸.✶* ☆★
╱◥◣
│∩ │◥███◣ ╱◥███◣
╱◥◣ ◥████◣▓∩▓│∩
│╱◥█◣║∩∩∩ ║◥█▓ ▓█
๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩๑๑۩

Johanna Stålros sa...

Så fint!!! Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR! Kram Johnana

It's me sa...

Een heel goed en vooral gezond 2012 !!!.......

Bedankt voor je liefde en steun van het afgelopen jaar......

Het voelde als een warme deken......

Liefs van mij.....xxx...



★ ┊    ★ ┊┊   ★ ┊  ★ ┊    
┊   ┊ ☆   ☆┊ ┊     ★┊  
  ★ ┊    ★ ┊ ★ ┊ ★ ┊
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊ ☆ ☆ 
☆┊   ☆   ★ ┊    ★ ┊┊ ☆   
┊   ┊ ☆   ☆┊    ★┊★┊ ★
☆┊ ☆   ★ ┊    ★ ┊ ☆



A very good and healthy 2012 !!!......

Thank you for love and support of the past year........

It felt like a warm blanket..........

Love from me....xxx...

All Seasons sa...

I wish you a HAPPY NEW YEAR!!
Thank you for a year with lovely picture and words...

Hugs,
Patricia

Anki sa...

Du kan du *ler*
Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År Ingela!

Puss & kram!

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hoppas att 2012 blir lika bra för dig:)!
Gott Nytt år på dig!
Stor Kram Annelie ♥

Anna sa...

Det är långt mycket mer än "tur"! Ni satsade på något som från hjärtat var en dröm och lyckades! Så fantastiskt duktiga och kreativa! Det är få förunnat att kunna leva ut sin dröm!
STORT lycka till 2012!!
Kram Anna

Alberte sa...

Godt nytt år!!

Tinas bo sa...

Grattis till det steget!! och till framgången!!

Önskar dig et Gott Nytt År!
Nyårskram Tina

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
javisst kan man gör afint även på vintern.........superfint hos dig :)
å missa nu inte,.,,,,

H
A
P
P
Y

N
E
W

Y
E
A
R

P
A
R
T
Y

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Och ETT RIKTIGT GOTT NYTT ÅR
önskar Håkan

Villa Björkenäs Backen sa...

Hej Ingela !

Visst är det härligt med livet...alla olikheter och med sina erfarenheter...och tänk vilken lycka att göra nått sånt som man har drömt om.
Nästa år har jag tankar att besökabert fina butik.

Ha Ett gott nytt år 2012

Kramar Sirpa

Med en doft av lavendel sa...

Hej
Önskar dej ett gott nytt år
kram Annika

Norrfrids Eija sa...

Gott nytt år på dej med Ingela!
Önskar dej ett minst lika lyckosamt 2012!
Kram Eija

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det är blogglandias finaste balkong, du är bra på och göra det vackert. Önskar dig ett riktigt
GOTT NYTT ÅR
Varm kram
AnnaMaria

Källeboda lantliv sa...

Tack för att du alltid bjuder på så fina bilder och inlägg ...nu önskar jag dig ett gott nytt år ! kram jeanette.kallebodalantliv

Viola sa...

Dear Ingela,
thank you so much for your warm wishes. Hope you had a beautiful Christmas too. I always enjoy visiting your blog. It`s sooo inspiring!! Love your photos so much!!
Have a wonderful Happy New Year! All the best for you and your family!
Love and Hugs,
Viola

http://shabbychicinspired.blogspot.com/

Drömmen om Villa Grönskog sa...

Hej Ingela!
Tänk vad fantastiskt du har varit med om.Är helimponerad, allt du rör vid blir ju vackert.
Önskar dej den allra bästa nyårsafton och ett riktigt Gott Nytt År.
Kram Anette

STENLYCKA sa...

Stor Varm Nyårskram till dig! Tack för alla vackra inlägg under året!
Önskar dig all lycka under 2012!
Raina

Hanna sa...

Vill titta in för att önska dig ett Gott Nytt År!
Kram
Hanna

Ullis/Leva på landet sa...

Det är jättekul att det går så bra för er.
Önskar dig också ett GOTT NYTT ÅR och hoppas att du får ett riktigt bra 2012!
Kram Ullis

dagdrömmar i vitt sa...

Gott nytt år<3
Kramkarm<3nettan <3

StinasLoppis m.m sa...

Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dej fina INgela Kramen // Stina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Tänk vilket år du haft, så mycket positivt som hänt!! Och jag önskar att 2012 kommer att fortsätta i samma anda, bara bättre och bättre...

Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Kram,
Regina

fialka012 sa...

Jag önskar, halkar på en vacker ängel vingar under 2012.

Åsa sa...

God fortsättning på det nya året önskar jag dej.

Kram Åsa

Fleurette sa...

Hello my dear Ingela, I wish you and your family much happiness and joy in the New Year 2012!!!
Big hugs
With love
Fleurette

Inka sa...

Hej, Ingela!

Njaaaa, inte kan man kalla det bara tur heller. Inte konstigt att böckerna säljs bra överallt. Tänk vad mycket och hårt ni arbetat vännen. Ni är helt ooootrooliga. Så det så! Lite tur men mest skicklighet, kunnighet och hårt jobb.
Jag vill önska dig och Petra fortsatt lycka.

Stor kram

nina/nice sa...

Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År!
Kram Nina

Blåbär och Mjölk sa...

Tittar in för att önska dig en god fortsättning på det nya året!!!
Massor av kramar/ Åsa.

Sallys hus sa...

Önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram Katarina

Therese sa...

Vad fint du har det på din balkong! och jag är så glad för din skull som lyckats med det du önskat, det visar att man kan lyckas med det man drömmer om :)
Önskar dig en God Fortsättning på det nya året.

Praliner sa...

Så mycket härlig inspiration! Vackra bilder! Ha en fin fortsättning på 2012. /Jackie

Hjem Kära Hjem/ Anna sa...

Som jag letat etfet gamla stavar...o där står de ju, på din balkong c",)
Du har ordnat det mypysigt på ballkongen!!

Klem Anna