INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 5 december 2011

Juldukning

Hej på er,julmarknaden vi hade i Lev Vackert butiken i Kristinehamn var helt fantastisk. Det finns så mycket duktig och ,inspirarande kvinnor och män som kan sååå mycket. Det var hög klass på hantverkarna och jag handlade av flera st.Butiken och vårt Cafe' Två tanter serverade julskinkmackor, glögg och en massa Julmums som kom rykande färskt från vår bagerska Maria.
Tack alla besökare och utställare som kom.
Visar lite till från en Decemberdukning jag haft här hemma........

........äppelkransarna har jag gjort själv och det är inte svårt, tar lite tid bara.
Vi hörs snart igen och nu laddar jag för vår tredje julmarknad som är i Helgen, kram/Ingela.

13 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Underbar dukning! Kram

Zinkhjärtat ♥ sa...

Riktigt vacker dukning!
Stor Kram Annelie ♥

Weisser Traum sa...

traumhaft deine tafel.
die gläser sind ein traum.
wünsche dir eine schöne adventszeit.
sei lieb gegrüsst daniela

Vitspets sa...

Jättefint ... Kram Karina

Photo by Maria sa...

Snygg dukning..
Ha en fin dag..

Kram Mia

wäschewerkstatt sa...

Eine wundervolle Tischdeco,sehr schöne Idee mit den Apfelkränzen!!!
Andrea

Villa König sa...

Wonderful table! Hugs Yvonne

Sussi sa...

Kul att er julmarknad gick så bra, och lycka till med nästa!
/Sussi

Sara sa...

Vilket kreativt och vackert bord du har dukat.
Varma kramar.
Sara

jeannette sa...

Oj vilken trevlig blogg jag hamnade i ;) och vilken underbar dukning. Och komiskt, jag fick sådana äppelkransar nu när jag fyllde år ;)och har tyvärr inte använt dom än men hoppas att kunna duka med dem till jul.// Jeannette

Pia sa...

Jösses så underbart du dukat!!! Och så påhittig du är!!!

Önskar dig en riktigt trevlig tredje Advent!

Kraam!
-Pia-

Anonym sa...

There is something so very charming about your beautiful blog.
Hugs Rosemary...

My Shabby Streamside Studio sa...

It is heavenly...the apple wreaths are the perfect holiday touch and must smell so lovely.

God Jul,

Sandy