INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 31 december 2009

Nyfiken på LEV VACKERT..../ live beautifully

Hej alla vänner nu vill jag tacka av hela mitt hjärta alla som skrivit till mig under året som gått, ni är måååånga och uuuuunderbara. Mycket saker har hänt under året både bra och dåliga saker precis så som det är i livet. Jag skulle ha velat summera ihop hela detta underbara år i bilder men jag hinner inte riktigt med.Det nya året inleds med nyårsfest tillsammans med vänner och jag hoppas att det kommer att för det mesta gå i glädjens tecken. Mitt största arbete kommer att ligga på den "nya boken som jag gör tillsammans med min vän Petra och jag kan avslöja att bokens namn kommer att heta LEV VACKERT. Vi har ett enormt arbete framför oss och det gäller att vara skärpt och veta vad man gör.....

......jag visar liter glimtar av några foton som vi själva tagit och som består av ett speciellt tema och som kommer med i boken........lite nyfikenhet gör väl inget hihi......


......vi har jobbat med detta tema ett tag och vi är nu nöjda med de vackra bilderna därifrån. Ha nu ett underbart år alla sammans så syns vi snart igen med nya friska tag. Kramar i massor/Ingela.

67 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Önskar dig också ett riktigt härligt gott nytt år!
Kramis/LenaS

Anneli sa...

Vad spännande***Kommer ju att bli så bra...självklart
Gott Slut o Gott Nytt År
Kram
Anmnelie

emilias gömmor... sa...

Önskar dig ett gott nytt år! Så vackra bilder Lev vackert blir ju en perfekt titel.

Kram Mimmi

Anonym sa...

Ha en trevlig kväll och gott nytt år till dig med!
Kram Nina

Sköna o Gröna Ting sa...

Potatisgratängen står i ugnen och jag passar på att snoka runt hos er alla och vill passa på att önska ett GOTT NYTT ÅT!!!

Ha en underbar dag/kväll/natt och var rädd om dig!!!

Sista kramen på detta året skickar jag oxå med:)
Marianne

Sologbolig sa...

Ønsker deg et riktig godt nyttår ! Klem.

Les Cotrions sa...

Happy new year Ingela!!! A joyful and creative 2010!
Big hugs!
Vale

My home is my Castle sa...

Åhh som jeg gleder meg til deres nye bok :))

Godt nyttår vennen..
Klem,kari

Gammelbålsta sa...

Hej!
Här kommer massor av nyårskramar till dig från mig. Spännande bilder, man blir ju nyfiken... Gott Nytt År på dig Kram Aydan

Mamma C sa...

Önskar dig ett gott slut och ett riktigt Gott Nytt 2010.
Kram mamma C

Änglarnas hus sa...

Mmm..nog skapar bilderna nyfikenhet alltid ;)..

Ha ett riktigt Gott Nytt År!!
Vi "ses" 2010!

Kram Sanne

hagagården sa...

Underbart vackra bilder!!!
Kram o ett riktigt Gott Nytt år.
ninni

Viola sa...

Ville titta in och önska ett fint avslut och önskar dig och de dina allt gott inför 2010, tack för ett så trevligt bloggår och ser fram emot att följa dig under 2010,

nyårskram från din bloggvän VIOLA

SussiLibySweden sa...

Hejsan!

Vill önska dig ett riktigt Gott Nytt År...skall bli så spännande med 2010 med allt som skall ske...tror det kommer att bli ett fantastiskt år...:)))...

Massor av Nyårs-kraamar från AnneLi...SussiLi...

Monica, blogg Betongkrukan sa...

...ser fram emot den nya boken och önskar dig ett fantastiskt 2010!
Hälsningar Monica

Fröken Piff sa...

GOTT NYTT ÅR! Hoppas du får en riktigt fin afton:) Kram!

hemma hos lilla mej sa...

Vill önska dej ett riktigt Gott NYTT ÅR.Vad spännande med 2010 och allt nytt och spännande som skall ske....tror det kommer bli ett helt underbart år vännen.Vad spännande med ny bok vilken fin titel Lev Vackert.Ha en mysig kväll vännen.Varmkram Rita*****.

Hem och Harmoni Marie sa...

Gott nytt år! Hoppas du får en trevlig avslutning på 2009.
Kram Marie

Norregård sa...

Lev Vackert!! Låter perfekt;o)
Så fina bilder!!
Ha en riktigt mysig Nyårsafton och ett Gott Nytt År!!
Kram Kram Malin

sylvia sa...

hei Ingela.
det er en stor glede å følge deg.gleder meg til fortsette å følge deg i 2010..
å så vakkert som ¨boken skal hete,
gleder meg stort,
ønsker deg et GODT NYTTÅR.
klem fra sylvia

Anne-Marie sa...

Hej!
Önskar dig ett Gott Nytt År!Och ser fram emot er nya bok!Den förra var toppen fin!jag har till och med fotat några av bilderna i den.Och så måste jag ju säga att du har jätte fin blogg den har jag följt länge länge!!
Anne-Marie

pysseltanten sa...

Vackra bilder....
Ett riiiktigt GOTT NYTT ÅR till dej med...=))
Kraamizar git

MiaMaria sa...

Vackert!


Önskar dig ett Gott Nytt år 2010!

MiaMaria

STENLYCKA sa...

Önskar dig ETT riktigt GOTT NYTT ÅR och all lycka med den nya boken och ditt liv 2010.
Stor Kram från Stenlycka

Ljuva lantliv sa...

Åh så vackert! Önskar dig ett riktigt Gott Nytt År! KRAM Anna

Levindas Värld sa...

Åh va spännande med ny bok!! Den kommer bli kanon, det är jag helt övertygad om :)

Vill passa på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År!

Ha det fint!

Noll54/Eva-Karin sa...

Hej Ingela!


Vill önska dej ett riktigt GOTT NYTT ÅR!!
Och ha en trevlig kväll tillsammans med de dina!

Många kramar!!!

E-K/noll54

Noll54/Eva-Karin sa...

Nudu tänkte vi på varandra samtidigt!!! E-K

Helen sa...

Åh, jag längtar redan tills er nya bok kommer ut...

Gott nytt år till dig och din familj!

Kram!

Ullis/Leva på landet sa...

Ser verkligen fram emot er nya bok.

Önskar dig ett riktigt
~GOTT NYTT ÅR~
Kram Ullis

Lissboden sa...

Hej Ingela!
Jag tittar in och önskar dig ett Gott Nytt År!
Kram/Maria

Jacqueline @ HOME sa...

Hi Ingela,
My translator isn't working so I will just say, Beautiful photographs of your wonderful home and I wish you and your family everything that you wish for yourselves in 2010. With love. XXXX

Siren sa...

Så vakre bilder, boken kommer til å bli helt fantastisk! :)Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! Klem Siren :)

Lunalei ;-) sa...

Nyyydelige bilder!! Innom en liten tur for å ønske deg et riktig godt nyttår! Gleder meg til å besøke bloggen din i 2010 også!!
Stooor klem fra Lunalu

Anonym sa...

I wish you a happy new year
Hugs Tanja

Lilla Blanka sa...

Hej goa Ingela!

Det ser jättebra ut med bilderna, jag är verkligen nyfiken på hur den nya boken kommer att bli! Är övertygad på att den kommer bli helt fantastisk!!!

Vad mycket roligt arbete ni har framför er, och denna gången har ni ju mycket erfarenhet som ni kan använda er av.

Kram goa vän och Gott Nytt År!!!
Mia

Rummet för välbefinnande sa...

En stor kram och en önskan om det bästa till dig och din familj!
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!
Kraaaaaaaaaam Mia

Photo by Maria sa...

Ser fram emot er nya bok, den förra fick jag ju i julklapp av älskade sambon..

Gott Nytt År!!

Kram Mia

LantlivsAnette sa...

Ohhh så vackra bilder !!! Boken kommer att bli underbart fin, det är jag säker på !!!
Jag vet, det är svårt att få ihop allt, jobbet, familjen också bokprojekt !!! Nu vill jag önska dig ett riktigt Gott nytt år..på årets allra första dag !!!
Kraaaam Anette

becca sa...

Gott Nytt År Ingela!
Å så spännande det ska bli med nya boken, roligt att få se lite ur den. Och jag vet att det kommer att gå bra för er denna gången också.

Ha en bra dag, kram Rebecca.

sara på hedepipan sa...

Du har gett oss ett spännade 2009 med mycket inspiration och nyfikenhet. Tack för det.
Boken låter spännade ser fram emot det.
Gott 2010.
kram

Drömmen om ett hus på landet sa...

Fyller ju jämnt under året så då vet jag vad som ska stå på önskelistan.. väntar med förtjusning...Ha en trevlig dag och ett Gott Nytt 2010, Jeanette

Anonym sa...

Å vad spännande med en bok!! Ser fram mot detta :-)

Gott nytt år!

Kram Linda

[ c o y o t e ] sa...

Kraam på dig med Ingela!!
Å Tack ska du ha för allt fint du visar å delar med dig..
Gott nytt 2010!!!

Kram Mia

Marita sa...

Åhh vad jag längtar till boken kommer ut!!!! Så himla spännande! Med tanke på de bilder du visat kan boken bara bli perfekt, helt i min smak!! När kommer den?????
God fortsättning på 2010! Må detta år bli ett alldeles underbart år för oss alla!!
kram, Marita

frøken olsens drømmer sa...

sÅ VAKKERT ,GLEDER MEG TIL DEN NYE BOKEN ;))
jEG BLAR OG BLAR I DEN ANDRE NESTEN HVER DAG ENNÅ ;))
ØNSKER DEG EN GOD START PÅ DET NYE ÅRET ;))

n o r d i n g å r d e n sa...

Helt underbara foton och styling!Den boken kommer bli en guldbok! Och vilken fin trumpet i inlägget under, så vackert! Tack för i år Ingela och Gott Nytt 2010 önskas från Nordingården

Norregård sa...

Hej Ingela!!
Hoppas Ni haft en bra Nyårsafton!!
Välkommen att vara med i min lilla utlottning;o)
Kram Kram Malin

Marie sa...

Hej Ingela!

Bilderna ser verkligen fina ut, ska bli så spännande med den nya boken!

Hoppas att ni hade en trevlig nyårsafton och så får jag önska dig god fortsättning på det nya året.

Kramar Marie

Villa Solgården sa...

Stort lycka till med boken! Och god fortsättning på det nya året!!

Maria renoverar sa...

Hej!
Vill passa på att önska dig ett riktigt Gott Nytt År!
Och tack för all inspiration!
Hälsningar Maria
http://mariarenoverar.blogspot.com/

annashusidingtuna sa...

Gott nytt år!
Kram Anna

katarina sa...

Ojoj..vilka vackra bilder!
Nu blir man ju inte precis mindre nyfiken.
Önskar dig ett underbart 2010..
kram Katarina

Anonym sa...

Vad spännande!

Första boken blev ju verkligen succé så det ska vi tro att nästa blir med. Underbara bilder du visar.

Det känns ända ut i tåspetsarna på mig att 2010 kommer bli ett bra år

Kram Lena

Blåbärs och smultronstället sa...

"Lev vackert". Vilket fint namn på er kommande bok. Jag försöker leva efter det mer och mer efter allt jag gått igenom...
Fina bilder och jag är ju en glad ägare till er förra bok, den är såå fin.
Gott nytt år, Ingela!
Kram Susanne

Solstrimmor & Stjärnstrålar sa...

God fortsättning på det nya året!

Ser spännande ut med nya boken! Jättevackra bilder!

Ha det gott!
kram
nina

Gunilla sa...

Vilken fantastiskt fin bok. Vackra bilder.

Önskar dig en fin fortsättning på det nya året.

Kramen/Gunnilla

Pysselpalatset sa...

God fortsättning på det nya friska, och ett innerligt stort tack för året som gått... Du har sänt mig så många härliga ord och de har verkligen värmt... så all lycka till dig och de dina inför allt nytt som kommer kram Jeanette

lavendel mio sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år:)
Klem Hanne

(eddas) sa...

God afton.....
Ja..det var en koselig kveld vi hadde og sent ble det og:)
Takk for koselig kommentar.....
Så spennende med den nye boken.....det må være veldig gøy og få lov til og gjøre.....
Håper du har hatt en koselig kveld
Klemmer fra elin anita

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Hejsan hoppsan!!
ska bli så spännande att få följa er på väggen till er nya bok!!! sååå mysiga bilder....den kommer att göra sucsé även denna!!!
hoppas att julen varit kanon...önskar dig ett nytt kanonfint år!!Kram Millan♥

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar titeln, Lev vackert. Det här kommer säkert bli lika bra som sist. Jättefin smygtitt, det här ser vi fram emot mer av..
God fortsättning på nya året
Kramar
AnnaMaria

Körsbärshöjden sa...

Gillar också titeln Lev vackert.
Ska bli så spännande att se boken när den är klar..

God fortsättning på det nya året
Kram
Eva

Vitt hus med svarta knutar sa...

Nu är jag riktigt nyfiken ;-)

Önskar en god fortsättning på det nya året!
Kram!

Åsa sa...

Hej Ingela!

Vad roligt att du vill följa mej på det nya året. Och jag kikar in här hela tiden även om jag inte har haft tid att kommentera så mycket innan jul. Då är det som mest beställningar.

Nu i jul när jag varit lite ledig så har jag haft tid att läsa er fantastiska bok. Köpte den sent.
Ser fram emot den nya boken.

Det nya året hoppas jag blir jättebra för dej och dina kära.

Du ger så mycket inspiration. Tusen tack.

Kramar Åsa

The French Bear sa...

This will be so beautiful, I love your decorating style! are you writing a book that will be in english , although the pictures will be so gorgeous it won't matter!!! I love your photos!
Hugs
Margaret B

Anneli sa...

Åhh.. så spennende!

Jeg var så heldig å få
Romantiska hem & Inspiriation i vitt i julegave av min datter <3
Hun vet akkurat hva mamma`n ønsker seg :)

Nå gleder jeg meg til deres neste bok! Lykke til!

Kram Anneli <3