INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 17 november 2011

Vinter fint från Cream

Hej på er alla fina, jaa med Creams alla kläder kan man verkligen känna sig fin. Jag ÄLSKAR Creams alla kläder och klär mig gärna och ofta i deras kläder. De passar alltid på alla fester och till vardags med för den delen. Vi har mycket Creamkläder i vår butik Lev Vackert och de har blivit såå poppulära. Vi skickar klänningar och tunikor över hela Sverige. Vi får ju inte in mängder av plaggen utan endast åtta st av varje och det är kul tycker vi.
Visar ett litet prov på vad vi har i butiken...



Bild nr 1. visar en vintervit klänning med fina klädda knappar och broderier, baksidan pryds av en broderad stjärna.
Bild nr 2. är en svart festlig tröja med volanger runt om och även i ärmsluten. , passar till alla klänningar och tunikor.
Bild nr 3. är en tunika i härliga grå rosa färger. Den är lite figursydd och har mycket vidd i kjolen, supersnygg.
Bild nr 4. är en brun långtröja att krypa in i kalla dagar.
Cream är ett internationellt mode med personlighet. Varumärket är för tjejer med en stil lite utöver det vanliga som älskar glada dagar, liv och glädje. Hon använder sin garderob för att spegla hennes starka personlighet. Därför är Cream synonymt med märkeskläder till bra priser.
Om du gillar något av kläderna så kan du maila mig på  ingela.broling@gmail.com
Kram på er/Ingela.

10 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Åååå så mycket fint!!! Kanske det är dags att fundera på vad jag ska ha på mig under julens festligheter=)

Önskar dig en fin fredag!
Kram,
Regina

Ett Vitare Hem sa...

Älskar creams kläder!
Ha en riktigt härlig helg!
Kram/Lena

Ett Vitare Hem sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vitspets sa...

Himla så mycket fint . Kramer Karina

Manne's hverdag sa...

WOOOOW - SÅ MYE FINT!!!

Bare elsker slike klær... :)

Anonym sa...

Hej Ingela!

OJJJ, så himla mycket fint! Jag älskar cream. Fint OCH prisvärt!

Ha en underbar helg!

Kram Linda

Nyanser av vitt sa...

Snyggt! Ha en fin helg
Kram Agneta

Vita små hjärtan sa...

Så himla jättefina kläder!!!!
Ha en riktigt trivsam helg.
Kram Agnetha

Källeboda lantliv sa...

creams kläder är underbara ..vill ha en hel garderob med dessa ...kram jeanette.kallebodalantliv

Sara sa...

Hej.
Jag tittar in hos vackraste dig och önskar dig den finaste lördag.
Tack för all inspiration du ger mig.
Varma kramar.
Sara