INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 26 november 2011

Julmarknad...

Hej på er alla, denna dag kommer jag alltid att minnas som en mycket speciell dag: Vi har haft vår första julmarknad och vi har öppnat upp hela Lev vackert husets alla tre våningar. Vi har haft vår första julmarknad med hantverkare som kommit långväga, hantverkare med de mest fantastiska saker, hantverkare med ett glatt humör. Vi har jobbat och slitit för detta under en mycket lång tid. Vi har haft många tidiga mornar och sena kvällar för att hinna med allt. Vi har haft hjälp i butiken av min duktiga flicka och vår egen bagerska. Jag och Petra har jobbat med allt detta och haft många bollar i luften samtidigt ända sen sensommaren.......

..........denna dag blev en succe' utan dess like. Vilken respons! vet inte hur vi ska kunna tacka alla som gjort denna dag så härligt fantastisk ojoj.
 Mina fötter jaa hela min kropp värker men jag är lycklig och jag väntar spänt på ännu en härlig dag i morgon  då julmarknaden hos oss fortsätter.
Tack och godnatt/kram/Ingela.

11 kommentarer:

Johanna Stålros sa...

Vad kul men inte oväntat att det blev en succe;) Önskar dig en fin 1:a advent. Kram Johanna

IreneL sa...

Vad härligt att allt gick bra! Hoppas att du visar bilder! Det är så härligt att få bli inspirerad!
Ha en fin adventshelg!

Ruths datter sa...

Så koselig med julemarknad.Ønsker deg en fin 1 søndag i advent.
Klem

Villa Björkenäs Backen sa...

God kväll !

Vad kul med Julmarknaden.
Vilken tid har ni öppet imorrn?
Vad kul att det är så lyckadt men kan förstå när ni har så mycket fint där...

Lycka till imorrn med och hoppas att du kan sova inatt.
Jag har nästan 5.5 timmar kvar att jobba.

Kramar Sirpa

Lev Vackert sa...

I morgon öppnar vi 10 och stänger kl 18, så varmt välkommen! KRAM

Mys och hemtrevnad sa...

jag förstår att ni slitit hårt med detta projekt, vad kul att höra att det blev lyckat! Det var ni värda efter allt jobb ni gör och sen ser det ju så fantastiskt ut...så synd att det är för långt att bara åka till sådär spontant annars hade jag kommit...kramis semlan

Blåbärs och smultronstället sa...

TACK för att vi fick vara med på er första julmarknad! Vi har haft så mysigt båda dagarna och är ganska nöjda med de vi fick sålt. Hör av oss om dina kuddar.
Massor av kramar gulliga du!
Susanne

Vita små hjärtan sa...

Tack raraste Ingela för att ni ordnat en så fin julmarknad för oss kunder!!!!!
Kram Agnetha

wäschewerkstatt sa...

Bin das erste mal auf deinem Blog,oh habt ihr schöne Sachen.Beim Weihnachtsmarkt hätte ich gern vorbeigeschaut!!!
Wünsch dir eine schöne Adventszeit
Andrea

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det låter som ni haft en underbar helg!! Jag önskar att jag kunnat vara där och se och uppleva allt det fantastiska. Önskar dig fortsatta fantastiska Lev vackertdagar och marknadsdagar...

Kram,
Regina

Källeboda lantliv sa...

Du duktiga kvinna .. Det måste kännas härligt .. Att få jobba med det man älskar .. Önskar att jag varit där å fått uppleva detta .. Förstår att ni är lyckliga som ni slitit för detta .. Luta dig tillbaka å var nöjd ! Kram Jeanette. Kallebodalantliv