INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

fredag 11 november 2011

Julklappar och julpåsar.

Hej alla, jag har en ledig helg framför mig och den får innehålla fest ihop med roliga kompisar, dagen efter (inte lika roliga kompisar att umgås med då hahaha) kanske lite olika loppisbesök. Igentligen skulle jag behöva städa mitt hem då det förfaller men jag kan ju å andra sidan välja att inte släppa in någon hihi. Kanske jag skulle julpynta? Vet att jag kommer ha svårt att hinna det framöver, jaa jag kan ju inte klä granen men kanske sätta upp vita fina stjärnor, kanske lite julslingor eller julbollar på rad. Hittade lite bilder i mitt arkiv från en foto dag  jag och Petra gjort till våra böcker.........

 ......charmiga påsar fyllda med något gott.............

......persoligt inslagna paket i gammaldags anda,brunt papper,brunt natursnöre, fina bilder, gamla koppar och fat, antika kakformar mm. Det dröjer inte föränn det är dags att tänka på julklappar. Idag har vi fått in nya underbara Cream kläder igen, klänningar tröjor, leggins mm.
Ha en underbar helg och kram /Ingela.

21 kommentarer:

It's me sa...

It looks nice Ingela.....have a nice weekend.....love from me...xxx...

Zinkhjärtat ♥ sa...

Så vackra bilder! Man får en så härlig julkänsla:)
Stor Kram Annelie ♥

Mys och hemtrevnad sa...

inspirerande bilder..tack..kramis semlan

ISABEL sa...

What a great idea!
Have a nice day

annashusidingtuna sa...

Hej!
Så vackra paket inslagningar!
Ha en skön ledig helg!
Kram Anna

hemma hos lilla mej sa...

Åååå bara så vackra inslagna paket.Man får en go känsla av jul i hela kroppen.Önskar dej en skön och mysig ledig helg vännen.<kram Rita ♥

Dronninghuset sa...

så kreativt. riktig inspirerende å se.
takk for tips!
klem TOVE

EL RINCON DE CHELO sa...

Que detalles más bonitos, me encantan esos saquitos de papel antiguos, lástima que por aquí no encuentro ese tipo de pinzas,

Chelo

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Men Oohhh Vilka underbara bilder .. Ohh eran butik i vår ska ja bara ta mig dit.. det är ju som sagt en bit från sthlm önskar dig en trevlig helg kram sussie

Vitspets sa...

Så vackert underbara bilder . Trevlig helg kram Karina

LissasVita sa...

Gud så ljuvliga påsar....vackra bilder! Kram Lisbeth

Sara sa...

Hej. Jag ville bara hälsa dig en underbar lördagskväll, för det är du värd. Kika gärna in hos mig om du känner för det. Jag vore i alla fall otroligt glad om du vill. Ni hittar mig på: htt://karleksforklaring.blogspot.com Kärlek /Sara

ps. kan man hitta de otroligt fina påsarna någonstans till försäljning, de var otroligt vackra. ds.

HEMMA sa...

Vilka helt underbara julklappar och arrangemanget på paketen var något annorlunda och vackert!
Speciellt kopen med assietten på paketet var en fin idé, ska lägga den bakom örat :)
En fin dag till dig, MALIN

Ullis/Leva på landet sa...

Så fina saker och paket. Gillar det du gör väldigt mycket. Cream har verkligen så fina kläder.

Hoppas att du får en fortsatt bra helg!
Kram Ullis

fialka012 sa...

♡ ♡ ♡

Ms G sa...

Hej där! precis hittat hit till dig och jag gjorde det via er underbara bok LEV VACKERT som jag fick i fredags.
Boken fick jag som gåva från en inredningsbutik där jag gärna köper dylikt till hemmet.
Idag skrev jag ett inlägg i min blogg om den fina boken.
Och vilken fin och trevlig blogg du har!

Kram Mrs G

Sara sa...

jag ville bara kika in och och hälsa dig en fantastisk måndagskväll och en fortsatt underbar vecka. Tack för all din inspireation. Varma kramar.

Weisser Traum sa...

oh deine weihnachtspäckchen sind ein traum.
da würd mein shabby herz jubeln bei sonem paket.
wünsche dir einen schönen tag sei lieb gegrüsst daniela

nettans lantliga hem sa...

Hej!
Vad mycke fint du visar.
Ha en bra dag!
/Nettan

Unknown sa...

Vilken mysig blogg ni har, hit återkommer jag!

Kram Maggan
http://vindsromantik.blogspot.com/

rosvikslyckan sa...

Wow vad fina! tack för inspirationen.

kram Jenny