INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 2 januari 2013

Positiv framtid....

Nu tar vi nya tag och det är skönt att gå in i en positiv tid och med många förväntningar.Alla har vi nog saker och löften vi tänker på. Jag har mina i mitt huvud och ska göra så gott jag kan med dom. Visar några bilder från min mapp och har tyvärr ingen källa.....

 ......kolla vilken underbar bild, den gamla muren, kakorna, ramen mmmmm........

 .....mysigt uppdukat och med mycket fantasi, det tycker jag om.....

......Jag vill ge  en stor hjärtlig kram till alla er som skrivit och varit in till mig, jag blir så glad för alla värmande ord. Kram/Ingela.

13 kommentarer:

Madame Morell sa...

Jag vet att du hade ett finger med i mina julklappar:). Helt rätt! Jag blev så glad. God fortsättning på nya året. Kram

hemma hos lilla mej sa...

Visst är det underbart med ett nytt fräsch år framför sej .Önskar dej en God fortsättning.Onsdagskramar Rita ♥

Chokladvillan 1910 sa...

Gillar första bilden, kontraster tilltalar mig ;)
Ja, hur blir det nya året tro ? Spännande !
Kram Anki

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Gott nytt år med många nya spännande projekt önskar jag dig! Tack för dina trevliga små besök och kommentarer inne hos mig under 2012.
Kram från Maria

mitt hjärtas fröjd å glädje sa...

härliga bilder:)
Kram Jennie

Arja sa...

Halloj!
Visst är det spännande med ett nytt år och med massor av nya dagar att fylla :O))
Rivjärnen där copar jag direkt hihi.
Ha d gott kram kram Arja

Kristie sa...

I love the last photo of the roses in a heart shape. I think it is so beautiful.

The pleasure of visiting you has been all mine! I always enjoy my visits here as they are always filled with beautiful photos and sweet words. :)

Hanna sa...

så fina bilder. Det hjärtat helt underbart.
kram
Hanna

Christelle sa...

Happy New Year with attractive wishes to be savored throughout days!

Anonym sa...

Härliga bilder!!!
Ha en skön kväll
Kram
AC

Ekenäsliv sa...

Vackra bilder. Jag gillar verkligen hjärtkransen med rosorna på…
Ja, precis som när man tar studenten "åh, den ljusnande framtid är vår!";-)
Take care!
Kram Anna

Källeboda lantliv sa...

Ja nytt år nya tankar .. Man behöver vidareutveckla sig för att kunna växa .. Kram Jeanette .. Fina bilder du bjuder på .. Kra

Anonym sa...

Mm..
vilka underbara bilder du visar.. Helt underbara!! Hoppas ditt år blir ljuvligt!
Kram Marie