Nu är det mycket härlig inspiration och mycket sommarinredning som kommit. Butiken är fylld med nytt fint och gammalt, även massor av härliga kläder.
I vårt café finns många sorter av gott hembakat. I restaurangen alltid många vällagad rätter. Vi har oxå fullständiga rättigheter .
Välkommen på en härlig utflykt. Öppet ALLA dagar hela sommaren. Kram/Ingela
torsdag 25 maj 2017
Sommar i butiken
tisdag 21 mars 2017
VÅR OCH PÅSKINVIGNING
Vi inviger Härliga Påsken och ljuva våren i butiken LEV VACKERT
Fredagen 31/3 Lörd 1/4 Sönd 2/4.
Vi bjuder alla kunder på mingel och mycket gott.
Vi bjuder oxå på riktigt bra erbjudanden.
Caféet är fulladdat och det finns massor av hemlagad god mat.
Missa inte detta. Ta en fin utflykt till Kristinehamn, Årets butik.
måndag 30 januari 2017
Vinter/vår i butiken
Ojoj så längesedan jag skrev nåt på bloggen. Det måste jag ändra på.
Det händer ju såklart massor i livet och butiken Lev vackert blomstrar. Väldigt slitigt många gånger men fortfarande lika roligt. Efter div mässor är nu VÅR inredningen beställd och på väg in.
Butiken görs om i vårskrud och har du möjlighet att komma förbi så lovar jag dig en inspirerande upplevelse. I det integrerade lantcafe finns massor av god vällagad mat och på riktigt hembakat. Nu för tiden har vi oxå fullständiga alkohol rättigheter.
Kram kram/Ingela
måndag 24 oktober 2016
Julinvigning
fredag 30 september 2016
Förbereder
Vi pyntar och gör det inspirerande utanför butiken med härliga höstblommor. Vi fyller på med nytt av inredning och kläder.
Även nyheter på vår mat meny och stora förberedelser inför invigningen av Jul 2016 som sker Allahelgona helgen. Då växer levvackerthuset till tre våningar av jul. Det gäller att sätta fart nu. Kram/Ingela
söndag 21 augusti 2016
Hösten är på väg
Sommaren i butiken har varit fantastisk. Så mycket folk från när och fjärran. Många trevliga instagram tjejer från hela Norden har kommit och jag är tacksam.Nu börjar planeringen av höst och jul.Tack alla fina och kram.
tisdag 31 maj 2016
UTFLYKT TILL KRISTINEHAMNS LIVSSTIL/INSPIRATIONSBUTIK
Passa på att i sommar ta vägen förbi Lev vackert i Kristinehamn. En inredningsbutik som har mycket. Vi blandar nytt med gammalt i en härlig stil. Vi har kvinnligt vackra kläder,blommor,trädgård,skafferivaror,
skönhet,godis,lösvikt av te och kaffe. I vårt cafe/restaurang kan ni äta gott och fika sött. Alltid hemlagat och hembakat. Som grädde på moset har vi oxå fullständiga rättigheter. Missa inte detta härliga utflyktsmål.
