INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 25 juni 2008

Stylist besök....

Hej alla sköna igen, jag har nu sugit tillräckligt länge på karamellen,måste få berätta.
Nu på fredag kommer det en stylist och en fotograf från Stockholm hem till mig ,tjejen som heter Eva jobbar som frilans stylist och säljer sedan sina reportage till alla stora inredningstidningar i Sverige.
Tror ni att jag är nervös??? Springer om kring överallt försöker få till det överallt,målar,slipar,ställer i ordning,ändrar övarallt,ställer tillbaks,tar bort,lägger till,köper blommor,planterar jaa listan kan göras låååång.
Jag måste ge mig nu så att jag inte får en kollaps haha.
Nu på torsdag kommer de först att vara hemma hos Petra som har bloggen Romantiska hem, hon är lika nervös hon........nog om detta... istället för en krans på dörren så hängde jag upp en zink kanna som jag planterade en stor murgröna i, det här är våran källar ingång till huset....
jag knöt ett band om, murgrönan når ända ner till gruset.

Tack alla ni som inspirerar mig så mycket,
och tack alla som tittar in och lämnar så rara kommentarer som gör mig så glad.
Kram/Ingela B.

30 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej, åh vad spännande besök du väntar..! Åh vad roligt!

Vad fina bilder du visar..! Gillar det du gjorde med tvättbrädet och de andra sakerna..

Du får berätta sedan om bilderna de tar hamnar i nån tidning...det är ju jättekul!!!

Kram
Mia

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhh va kul ser fram mot att läsa i ett tidnings repotage... Du har ju så otroligt fint så de går nog bra, nojja inte upp dig för mycket dom kommer ju till dig för att du förmedlar något vackert...
Kram Linda

Jenny Oak Fae sa...

GRATTIS !!! Detta är ju bara SÅ roligt ju..! Jag är så glad för din skull : )

Kram, Jenny

<3

Mitt hvite hus sa...

Oj så spennende da.=) Skjønner at du springer rundt og ordner og fikser. Gleder meg til å høre hvordan det går:=)
Riktig LYKKE Til:=)

Hagbacken sa...

Nemen guud så roligt, förstår att du är nervös! Du måste tala om vilken tidning det blir med i sen!

Kram Linda

Annika sa...

Åhh vad kul med sådant besök... Hoppas allt går bra.. lycka till Annika

Sara sa...

Vad roligt och spännande och nervöst :-) Du får hålla oss uppdaterade.
Kram Sara

Mjuka sa...

Åh så kul, väntar med spänning!!
kramar på dig
Malin

En inredoholic sa...

Vad roligt att du ska få besök av stylist och fotograf! Längtar tills man får se det i ngn tidning. Då måste du tala om i vilken!

Tack för din söta kommentar.
Kram
Jannice

Lilla huset på prärien sa...

Så fantastiskt roligt. Vad glad jag blir för din skull! Hoppas man får läsa det reportaget någon gång :) Du får rapportera! /Kram Jenny

hemtrevnad marie sa...

Så himla kul!!!
Speciellt för oss som får äran att läsa i sinom tid!!!;)
Ta det lite lugnt bara så du inte klappar ihop ....det vill vi inte!
Själv skulle man verkligen bryta ihop,haha!
Kommer ihåg när de skulle fota vårt förra hus inför försäljningen...jisses vad man städade!!
Som om det skulle synas att man torkat golvet precis innan.....
nä, det värsta var ju att allt som man la tillrätta och arrangerade, var ju ungar eller Gube där och flyttade på!
Men de problemen har väl inte du, hihi!
Kan tänka att du har så fint så man svimmar....
Lycka till nu!!
kramis

~Anitas Ljuva Rum~ sa...

Men Ingela så spännande =) Ja det ska bli superkul att få läsa det reportaget! Förstår att du är sååå nervös.

Så häftigt och vackert med kannan på dörren!

Kram Anita

K sa...

GRATTIS å jisses va SKOJ !!! Förstår du e nervös meeen stressa inte upp dej, du gör och har såå fint...sen kommer de kanske å riva runt allt ändå ;D Du vet hur inredningsmänniskor är ;D haha
LYCKA TILL och instämmer med resten av dina fans...TALA OM VILKEN BLASKA DET BLIR I ;D Pöss /K

Noll54/Eva-Karin sa...

Lycka till imorgon!!!
Strunta i städningen, dom har fina filter på kameran!
Jag hade besök av en tidning för några år sedan, städade hela huset ,köpte massor av blommor, och fixade i ordning . Var helt slut!!! Stailisten kom på förmiddan, tyckte det skulle bli ett bra repotage ,och sa att fotografen och jag kommer om en månad!! Gissa om jag blev paff,NU när det var SÅ FINT!!!! Vi bjöd hem vänner på middag på kvällen för så här välstädat och fixat brukar det inte vara! Samma procedur månaden efter fast mindre städning! Och det funkade!
Ha det nu så gott! Kram Eva-Karin/noll54

Magdalena sa...

sååå spennende med stylist-besøk...
og dette var en så BRA idè, som du visar bilde av...
du ER Saaaa Kreativ!!!!
takk for at du titta paa pusekattene...

Tvert-om-tanten sa...

Så spennende, skjønner godt at du er nervøs! Men det må jo være litt av en kompliment å få, da, at hun vil vise ditt hjem! Og jeg skjønner VELDIG godt at hun vil, og gleder meg allerede til å se hjemmet ditt "på trykk" :-)

Klem

hvorfor ikke... sa...

Å, jøye mei! Jeg blir nesten nervøs bare av å tenke på det! Men noe SÅ GØY!
Gratulerer!

Første gang jeg er her, men jeg titter snart innom igjen...
...vi får vel høre hvordan det gikk...?
Smil og lykke til fra Torunn

Helena sa...

Oj, vad fint! Förstår inte vart du får alla ideér ifrån...
Du har ingenting att vara nervös för, måste finnas hur mycket som helst hos dig att fota!
Kram Helena

sabina sa...

Oj, vad kul!! Förstår att du donar och fejjar! De skulle jag också göra... :) Det blir säkert jättebra!!

Lilla Blanka sa...

Hej igen!

Japp det är mitt växthus man ser (jag har byggt det själv av gamla fönster så det är lite snett och vint *hihi*)

Kram
Mia

~~*Pennyshouse*~~ sa...

Hej hopp!!!

Men du så spännande....

underbar tvättbräda.min är inte klara än...väntar tålmodigt på att limmet ska stelna..hihihi..

Kram Nilla

Färjtorp sa...

Grattis! Så roligt med repotage och nervöst kan jag tro... =)

Du får berätta vilken tidning det blir sen då.

Kram Johanna

Lönnergårds Anna sa...

Hej!

E du oxå uppe o nattsuddar. Ta det nu lugnt med piffandet och puffandet. Du måste sova gott oxå så du inte får påsar under ögonen om det skulle vara så att du råkar fastna på ett kort...blink...blink.

Kul att titta in här, har aldrig varit hemma hos dej innan men jag återkommer, här var
hemtrevligt :-))

Visst kan du få köpa ett armband. Bara mejla mej.

Kramar Anna Lönnergård

E* sa...

Precis hittat hit-vad Roligt med så fiiint besök! Efter att ha kikat igenom Din blogg förstår Jag att det är av en God anledning!!! Du återkommer väl om till vilken tidning repotaget säljs? Så man får Läsa mera!!!
Lycka till!/kram

My Lovely Things sa...

Åh så roligt..

förstår att du fixar och grejar i varje hörn..det had ejag med gjort..
kram anna

alidas sommaräng sa...

Hej! Du har nåt att hämtas hos mig!!! Kramar Laila

idémakeriet sa...

Vad himla kul för dig, kan tänka mig att du springer i huset som en höna utan huvud.
Glöm inte att berätta när något kommer ut i en tidning.
Ha en bra helg.
Kram Gerda

Hanna i Det stora grå huset sa...

Vad spännande!!!

Vilka härliga bilder du visar; kannan på dörren och tvättbrädan i förra inlägget... Så himla fint!


Önskar dig en fin helg!
Kram Hanna

Unknown sa...

Åh den missade jag! Den var ju jätte fin, vilken rolig idee! Tänk om jag kunde få lite av din krativitet! Kram Petra
http://www.metrobloggen.se/romantiskahem

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Vilken söt ide med murgrönan i vattenkannan :) Vänligen Johanna