INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

onsdag 22 maj 2013

Kreativiteten är hög i butiken....

Idag ska det göras pajer av alla de slag. Het kycklingpaj är populärt och det gäller att fylla frysen. Det ska även bakas kolachokladkaka och våran populära Pelargonkaka ska Marita baka, hon gör den godaste blomkakan av alla.

.....det ska tillverkas vackra påsar fyllda med choklad till alla mammor , kanske hinner jag med lite blomsterarrangemang oxå.
Bilden är tagen utanför butiken Lev Vackert, Välkommen till oss, kram/Ingela.

6 kommentarer:

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det låter som du har fullt upp, men underbart att få göra det man tycker är roligt!!!
Kram,
Regina

Sirpa sa...

Hej Ingela! ååå vad gott allt låter och choklad jag bara älskar! Fullt upp har ni! Önskar dig en skön onsdag!
Kram Sirpa♥

Jennys Vita Villervalla sa...

Bara så vackert! ❤
Ha det fint!
Kram för nu!
Jenny

Ett Vitare Hem sa...

Åh så fint!
Ha en fin kväll!
Kram/Lena

Anna Wahlstam sa...

Blir alltid så glad av att kika in hör oinspirerat av alla vackra bilder!!
Är du själv om butiken nu? För visst var ni väl två från början eller har jag fattat fel?
Jag vet, jag är lite vilse i pannkakan o har inte så himla bra koll;)
Kram Anna

Anonym sa...

Blending of seems, additionally sight can attraction to viewers who study visually.


Here is my page :: free weights for sale