INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 5 februari 2012

Franskt Lantkök..

Hej på er, i butiken händer det grejer. Det fixas och ordnas och just nu flödar kreativiteten. Det gäller att passa på. Vi har ju en fantastisk övervåning på butiken som vi håller på att greja med så att det kommer att inspirera och göra andra människor glada. Det är roligt när kunderna spontant utropar glädje när de kommer upp på vår övervåning. Där "byggs" det ett gammalt Franskt lantkök. Köket börjar ta form så det är bara att hänga på skaparglädjen ett tag till.......

......vi har fått tag i de mest fantastiska möbler du kan tänka dig och då är det inga problem att ställa i ordning ett "fejk kök".
Visar en smygbild, mer kommer så småningom. Puss o kram alla / Ingela.

18 kommentarer:

Blåbärs och smultronstället sa...

Hej goa vän!
Du har verkligen ett drömjobb:-)
Kreativiteten flödar, alltid lika mysigt hos er. Jag var ju ute hos er förra söndagen och fick god fika och massor av inspiration.
Kram kram Susanne

Lilla Blanka sa...

Hej goa Ingela!

Men vad spännande med ett franskt lantkök!
Och det ser jättefint ut på bilden, så det kommer att bli superbra, det är jag säker på!

Kram och ha en jättefin dag!
Mia

emilias gömmor... sa...

Väntar med spänning:)

Kram Mimmi

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ingela
Underbar Underbar bild :)
lite rosor bara sååååååååååå :)
å missa nu inte.......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter...
redan 95fina bloggar med
VÄLKOMMEN
Håkan

Camillas vita villa sa...

Hej!
Härliga bilder, låter fantastiskt med ett franskt lantkök.
Kram Camilla

Ragnhild / Wallas Verden sa...

Så mye fint. Blir sikkert kjempefint i 2.et. hos dere. Håper jeg får besøkt butikken en gang.
Ha en herlig søndag.
:)

Arja sa...

Halloj i kylan!
Vilken bedårande smygbild du visar hihi. Längtar att se resten, alltid lika spännande. Man vet ju liksom redan innan att man kommer att gilla det hihi. Njut i er vackra butik så njuter jag av böckerna så länge :O)
Kram Arja

Tinas bo sa...

Hej!
jag har skickat både sms och email, då jag har stort interese av de där korvstopparmojängerna, men har inte fått svar på nåt....

Lite besviken...

Kram Tina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Ååååh det det verkligen lovande ut!!! Så snygg patina på bordet och baktråget är fantastiskt vackert å så alla fina saker...ser och läser att det är dags för ett besök framöver=)

Ha det gott!
Kram,
Regina

Tinas bo sa...

Ps. Är fortfarande väldigt interesserad av dem!
Förstår om ni har mycket att göra, men emailet skickade jag redan den 1 februari..

hoppas på svar! :)

kram Tina

Jacqueline @ HOME sa...

Dear Ingela,
I really shouldn't read your blog, as I really get depressed that I don't live in your country and can't visit your shop !!!! You always have the most beautiful things, so I know that I would buy everything that you have !!
We had snow last night so we are staying in today.
Keep warm Ingela and have a lovely Sunday. XXXX

Mia, New Room Interior sa...

Nydelige bilder du viser som alltid, Ingela!! :-) Håper du nyter vinterdagene! KLEM

LissasVita sa...

Ja jag blir nyfiken...sådan lyx!!Kramen Lisbeth

Veronica sa...

Oj, nu gör du mig väldigt nyfiken!!

Gillar bordet, älskar tråget!!!!!!!!
Är det till salu?


Ha en bra början på veckan.

Kram Veronica

Rustik Romantik sa...

Måste ta en tur och kolla in butiken igen snart! Kram, Tina

No34 sa...

Låter som ett spännande projekt ni sysslar med. Ser jag fram emot att få se:))
Kram Kate

Vita små hjärtan sa...

Hej Raraste Ingela!!!!!
Vad härligt det ser ut. Fantastiskt!
Kram Agnetha

här är gudagott att vara sa...

Ni är så kreativa och har så mycket roligt i er butik!!!!
Konstigt att jag aldrig kommer mig iväg till er, det är ju inte så långt. En upplevelse skulle det bli, det vet jag. Jag var med på Kvinna 2012 under helgen en trevlig mässa med mycket folk om du går in på min blogg får du se vem jag träffade.

Han kom till min monter, vi har inte träffats på 10 år men hade så mycket att prata om vilken kille.
Haregott!