INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 30 oktober 2011

Jul Godis hörnan.....

Hej, i mitt liv är det mycket jul nu, det blir lätt så när det strömmar in juliga saker varje dag i Lev Vackert butiken. Jag njuter av allt se allt fint vi beställt och det är saker som tilltalar och höjer stämmningen och förväntan.Jag och Petra bygger upp fina stilleben och försöker göra så mysigt det bara går så att alla kan njuta och trivas hos oss. Vi hoppas kunna ge mycket glädje och kreativa idee'r till alla som kommer hit.Jag fortsätter visa från den gammaldags hörnan som blev klar förra helgen...........

 ............gamla lock i plåt från burkar pryder väggen, sydda små säckar med rött monogram fylld med snöbär passar fint till............

 ..........mmmmmm knäckklubbor i strut......glögg mmmmmmmmmm

..det gamla föntret pryds av skira kransar, lite spets och två antika skedar.Till veckan visas hela hörnan med såå mycket gott.
Det är många som frågar om vi skickar varor och det gör vi för fullt i viss mån. Hör av er om det är något speciellt som ni är intresserade av, vitromantik@gmail.com.
Kram till er alla/Ingela.


Ps. Just nu ges ett ypperligt tillfälla för alla inredningsbutiker som vill sälja Lev Vackert i sin butik att köpa in den för ett väldigt förmånligt pris då vi plötsligt fått ett oväntat lagerbekymmer maila vitromantik@gmail.com om du är intresserad ds

16 kommentarer:

Hanna sa...

Så mycket julmys det var här.
Kram
HAnna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela :)
Vilka underbara gotter...ni e såååååååååååååååååå duktiga :)
å missa nu inte.....

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter....
De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN :)
Håkan

Anneli sa...

Knäckklubbor i strut...mmm....så gott!

Jättefint ni gjort, gillar kransen runt det gamla fönstret.

Ditt erbjudande om boken får jag nog ta mig en funderare på.....kanske vore något för oss.

Ha en fortsatt fin helg,
Kram Anneli.

hemma hos lilla mej sa...

Åååå vad mycket fint och juligt det var här !!! Ja det är något visst med julen.Önskar dej en skön söndag och en bra start på nya veckan.Kram Rita ♥

It's me sa...

So nice !! have a beautiful day darling.....love from me...xxx...

Annalisa - LISA LIBELLE sa...

Hi! So nice impressions.. have a nice sunday and see you soon! Big hug from Switzerland, LISA LIBELLE

Vitspets sa...

Mycket fint ... Kram Karina

Vitt hus med svarta knutar sa...

Sååååå vackert! De skira kransarna är de gjorda av levande växter eller av något annat material??? De är så fina! Ni är otroliga!!!

Ha en fin kväll och en härlig ny vecka!
Kram,
Regina

Ljuva lantliv sa...

Du bjuder på så mycket inspiration och vackra bilder!!

Nu längtar jag verkligen efter julen!

Kram Anna

Anna at the Doll House sa...

How sweet.

Anna

Blåbärs och smultronstället sa...

Det ser verkligen gott ut och mysigt så klart:-)
Var dålig i helgen kikar nog ut på onsd...
Ha det fint!!!
Kram Susanne

cat sa...

Ojsan, hopp från blogg till blogg leder ofta till positiva överraskningar. Hit kommer jag gärna tillbaka, suger inspiration och vilar mina ögon på dina vackra bilder.
Ha de gott. Catarina

Sallys hus sa...

Å så mysigt!!
Blev plötsligt sugen på att koka knäck.....som ingen äter...fniss..;)
Kram Katarina

Anonym sa...

Å så härligt juligt! Kan nog inte vänta med ett besök i butiken tills det är dags för julmarknad, kommer förbi i veckan.../Susanne

www.InWhite4You.se sa...

Oh vad man längtar till julen när man ser dina härliga bilder. Älskar sådana där kransar av olika slag. Tack för att du lockar fram julen inom mig.
Kram kram

okcamp sa...

LOVE