INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

tisdag 13 maj 2014

Balettklänning gammal och unik

Nya varor i butiken lev vackert strömmar ständigt in. Det finns några kvar av de fina creamfärgade solparasollerna som jag köpte med mig när jag var utomlands sist. Balettklänningen är mycket gammal och har varit med i Svenska teatrar en gång i tiden.Här sitter den på en rostig och fin  mannekäng.......

.....nya öppettider hela sommaren så nu kan alla åka hit till Lev Vackert i Kristinehamn veckans alla dagar.
Månd-Fred 10-18
Lörd 10-16
Sönd 11-16
Jag skickar även inredning i hela landet för den som vill. Kram/Ingela.

Inga kommentarer: