INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 17 februari 2013

Sommarkväll

Här har det kommit ner ännu mera snö, vackert i och för sig men inget slår en ljummen sommarkväll, detta längtar jag till. Vill slå mig ner här nu och insupa ljumma vindar och goa dofter.....

Ha en underbar ny start på veckan och kram på er/Ingela.

18 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Här i södra Finland har det regnat nu på kvällskvisten.
Men din sommarbild är ändå för ljuuuuvlig.
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Lantligt i smultronbacken sa...

Ibland sitter jag verkligen ute på altanen och njuter av en varm och härlig sommarkväll.....i drömmarna. Jag längtar till Maj så det knakar, har vi tur kan det bli redan i April med. Åhh så härligt det ska bli

Kram Teres

~ INA ~ Inas☆House sa...

Idag har det varit grått och trist. Hoppas på lite sol nästa vecka. :)

Ha det så gott!
Kramen
Ina

Arja sa...

Halloj!
Vilken ljuvlig bild, precis vad jag behöver:O)
Fy vilket trist väder vi har här nu!
Önskar dig en fin start på veckan
kram Arja

Tinas bo sa...

Vilken underbar bild!!

Här i Tyskland har vi haft en underbar dag med sol..
Snön är så gott som borta, men det ska komma snö i veckan igen...
Man blir knäpp av detta hit och ditande...

Ha en fin vecka
Kram Tina

Lantlifvet sa...

OJ...så underbart/kram

Sirpa sa...

Vilken härlig bild! Skulle gärna sitta där! Önskar dig en trevlig kommande vecka!
Kram Sirpa

diana sa...

Hej
Dejligt at se den smukke sommer billede.
Ha en god uge !
Diana

Unknown sa...

Nice picture Ingela!
Yesterday we had, here in Holland a sunny day, but still cold.
Wishing you a nice week!
Nicole

Chokladvillan 1910 sa...

Eller hur !!! INGET slår en ljummen sommarkväll. Så vacker & skön bild. nu längtar vi !
må så gott !
Kram Anki

Huset på Backavägen sa...

Du bara levererar fina bilder hela tiden och längtan växer sig bara starkare till sommaren. Positivt här är i alla fall ljuset på morgonen. Det är skönt tycker jag!
Kram Anki

Photo by Maria sa...

Ja en varm sommarkväll eller iaf en ljummen vårdag längtar man efter nu..

Önskar dig med en fin start på nya veckan..

Kram Mia

hemma hos lilla mej sa...

Underbar bild.Ja ljumma sommarkvällar är ju bara så himla gött.Ha en fin start på nya veckan .Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Vilken härlig bild. Känns lite avlägset och ingen brådska för min del. Men mysigt kommer det att bli, fast först njuter vi klart av vintern.
Ha en skön dag
Kram
AC

Anonym sa...

exceptionell plats inlägget. Jag ska bokmärke och kolla in mycket oftare. Jag gillar verkligen webbplats mall

Holly Design sa...

Wow, vilken fin bild, nu blir man verkligen sommarsugen.
Men än skall det vara vinter ett tag till. Bara att gilla läget vi är ju bara i Februari än...
Kram / Gunilla

Nylyckan sa...

Hej Ingela!
Du precis som jag drömmer om sommaren. Underbar bild! Hoppas att allt är bra med dig! Kramen

Unknown sa...

How inviting! And romantic! It looks like spring time.