INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 2 februari 2013

Jag måste vila....

Jag måste vila lite. Har arbetat mycket och nu behöver min kropp semester ett litet tag. Vi åker och solar och badar på andra breddgrader, det ser jag mycket fram emot. Vi åker med vänner och det ska bli härligt. Våran yngsta flicka och pojkvän är kvar här hemma också katten "Loppis" förståss.När jag ser de här bilderna från sommaren i min trädgård längtar jag verkligen efter lite värme.......

 .........rosor runt ett gammalt fönster på uteplatsen......

 .....solskenskaka i det gröna.......

.....vita sommarblommor i full blom, vackert. Nu blir det en bloggpaus. kommer igen senare. Kram/Ingela.

22 kommentarer:

MINA TVÅ HEM sa...

Det låter härligt.
Trevlig semester!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Anki sa...

Sommar och sol längtar jag efter:)
Ha nu en riktigt skön semester Ingela!

Goa kramen till dig!

Ett Vitare Hem sa...

Ha enriktigt härlig semester!
Kram/Lena

Tinas bo sa...

Ååhh vilka ljuvliga bilder!!

ha en underbar semester!
Kram Tina

Arja sa...

Halloj!
Njut av ledigheten i värmen!
kram karm Arja

Tant Gröns Lilla Bod sa...

Önskar dig en riktigt skön och avkopplande semester. Välkommen tillbaka med nya krafter :).

Kram från Maria

angie sa...

eine wunderschöne dekoration haben sie!!! und der kuchen sieht sooo lecker aus!!! alles liebe von angie aus deutschland

Hanna sa...

Underbart med semester, hoppas att du får det riktigt bra.
Ha en fortsatt fin kväll.
kram
HAnna

Mona sa...

Nydelige bilder :-)
Ønsker deg en strålende tur til varmere strøk :-D KOOOOOS DEG....

Klem Mona

Sirpa sa...

Så härliga bilder! Önskar dig en skön semester!
Kram Sirpa

Anna sa...

Ha en underbar semester!
Kram Anna

Källeboda lantliv sa...

Å!VAD GOTT DET LÅTER ..DET ÄR DU VÄRD ! MÅ SÅ GOTT ! KRAM JEANETTE

Blåbärs och smultronstället sa...

Underbara sommarbilder!
Du är verkligen värd en skön semesterresa nu, Ingela!
Ta hand om dig och njut i massor. Längtar ner till en mysiga butik, så det får bli en tur snart:-)
Varma goa kramar Susanne

Chokladvillan 1910 sa...

Åh, låter härligt med lite värme, nu när det är som värst. Kroppen skriker efter D-vitamin !
Ha en härlig resa !
Må så gott !
Kram Anki

arlete sa...

Olá Ingela!Adorei as rosas na janela, e o bolo parece apetitoso. Realmente férias sempre é bom .Bom descanso.

Beijos

arlete sa...

Ingela te indico um selo no meu blog para retribuir tua gentileza.
Agradeço

Ekenäsliv sa...

Vackra bilder!!!
Jag gör som du och lapar sol ett tag…:)) Ha de så gott!
Kram Anna

Lallbacken sa...

Hej Ingela. Ha en skööööön semester!! Jag är så avundsjuk! Din fina gudomliga grind är så snygg. Vill ha! Ha det bäst där borta ;)
/mia

Unknown sa...

Dear Ingela,
I like your balletdress on the top photo!
And yes I would like to have some sun now!
Have a great holiday!
Nicole

Kristie sa...

Ingela,

These photos bring spring to my mind. I'm looking forward to warm sunny days...not to hot! I'd love to have a piece of that cake!

hemma hos lilla mej sa...

Ha nu en skön och härlig semester .Mys och njut .Det behöver du !Kramar Rita ♥

Anonym sa...

Hei!
For en utrolig nydelig blogg du har:)
Dette er akkurat meg,elsker dette så kjempe heldig at jeg kom over den:)
Legger meg til som følger:)
Kos deg masse på ferie:)
Klem Merete