INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

torsdag 19 april 2012

Dagen efter.......

I går kväll hade vi vår stora mode afton i Lev vackert huset. Vi var över 60 personer som fröjdades och njöt av denna kväll. Blommig kycklingsallad stod på menyn och blommor från Blomdesign prydde husets alla rum och modellernas hår. Hela Salong Agaton var på plats, de hade gjort ett fantastiskt jobb med allas hår och dess uppsättningar, det går inte att beskriva med ord vad fina alla var. Källaren var smyckad med klänningar, ljus spetsar och tusentals rosen blad. Rekvisitan bestod även av många gamla saker från förr och ingick iden magiska mode showen.Petra var confrancier och jag höll mig bakom kulisserna och hjälpte och peppade alla modeller.Ani Design från Degerfors var också med och visade fantastiska kläder. Marleene från Agaton hade fixat allas naglar såå himla fint också...........

Här ser ni hela den den romatiska gamla cykeln, smyckad med kärlek för denna modekväll........

 ........rosor och Franskt rött, kan det bli bättre.............

...........ja då cyklar jag väl iväg då och korkar upp, jag är helt slut idag efter gårdagen.
Tack alla som var med, imorgon kollar jag in två tidningar som var här denna kväll och gjorde reportage om allt detta. Kram/Ingela.

9 kommentarer:

Vintage Market Place sa...

isn't that bike just amazing!!
Amy

Anonym sa...

SÅÅÅÅ fina bilder:)Jag gillar din blogg och är nu följare.
Vill du ha lantlig inspiration samt delta i min lilla tävling kan du kolla in min blogg:)

Ha en kanonhelg.

LOVE Maria på inredningsvis

Vita små hjärtan sa...

Så vackert!!!! Grattis till en lyckad kväll! Men å andra sidan...vad kan gå fel när det är ni som ordnar :)
Kram Agnetha

annika sa...

Härligt för er att kvällen blev lyckad...men jag är inte förvånad...säger som Agnetha här ovanför.
Förstår att du är trött.

Kram

No34 sa...

Det lät som en underbar kväll för Er!!! Och cykeln blev så ljuvlig, helt fantastisk...:)) Kram Kate

Blåbärs och smultronstället sa...

Cykeln är underbar!
Den vill jag se dig komma cyklande på i sommar:-)
Hade gärna kommit igår, men det har varit lite mycket ett tag, jag får kika på bilderna denna gång.
Ni är såå goa och duktiga tjejer!!!
Kram Susanne

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Åh va roligt att det blev lyckat !!
Cykeln är ju helt oemotståndlig , kör försiktigt , du har väl pimpat en hjälm till ;-)
Kraam/Lotta

Arja sa...

Halloj!
Låter som en sagolik kväll med massor av vackra ting.
Jag kan möta upp dig på halva vägen så tar vi ett glas ihop hihi
Önskar dig en fin helg kram Arja

homemadebyanna sa...

Åh så mysigt ni hade ordnat det!

Anna