INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 21 januari 2012

Vi Vann på Formex

Hej på er, jaa då var formexmässan över för den här gången, ojojoj säger jag bara. Det är såå mycket intryck och så mycket grejer att man nästan svimmar av. Det gäller att inte förköpa sig då det är mycket lätt. Man lockas av alla nyheter, vårens färger och mässerbjudanden mm men som sagt var det gäller att bromsa lite av allt man skulle vilja ha.
En sak som hände en utav dagarna var att jag och Petra vann första pris i Dommo By Gawors monter. Vi vann hela 3000 kr wow så in i bomben roligt. Jag bara skrek när Edvard  ringde och berättade den glada nyheten. Jag visar lite bilder från deras monter som alltid är så vacker. De har inte så hysteriskt mycket saker utan allt är mycket vackert och det finns luft mellan grejerna........

 ..........vi beställde en hel del därifrån och allt är så fint.............

 ........grejer som alltid passar in, grejer med en speciell känsla.........

 ..........enkelt = vackert.........

 ...........de två sista bilderna är från någon annan monter som jag inte kommer ihåg, härligt och inspirerande......

.........bilderna är tagna med min digitalkamera så de är inte bra men kul att visa lite från Formex ändå.
Vi har beställt massor massor av nya saker som kommer att droppa in allteftersom framöver och det ska bli såå kul.
Tack av hela mitt hjärta för den fina vinsten Eva-Karin och Edvard (Dommo by Gawor) och hoppas vi ses snart igen.
Puss o kram /Ingela.

19 kommentarer:

Hanna sa...

Så roligt med vinsten.
Så mycket fint ni visar från montern, otroligt.
Kram
Hanna

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ingela
SuperduperGRATTIS :)
måste varit hur kul som helst...
å missa nu inte.....

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

De e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Tinas bo sa...

Grattis !!!! Vad kul!!! :))

Härliga bilder med mycket vackert!!

Kram Tina

Johanna Stålros sa...

Grattis-så fin monter, jag var själv där idag! Kram

Country Hill sa...

Åh så roligt Grattis till den fina vinsten den är ni väl värda. För mig var ju en av sommarens höjdpunkter att få besöka er fina affär. Visst fanns det mycket fint på mässan man blir helt lyriskt, tog också en del bilder från Dommos monter visar nog imorgon.
Ha det bäst!
Kram Lena

Nyanser av vitt sa...

Grattis vännen. Deras monter är verkligen superfin.Tänk om ni satt där när jag var där i torsdags. Kanske ska du ta bort ink.priserna på bilderna... :O)
Kramis Agneta

Ewa`s Galleri sa...

Grattis
Jättemycket fint på bilderna
ha en fortsatt skön helg

Cc sa...

Grattis! Ja deras monter var verkligen fin, stannade där jätte länge och bara njöt av allt vackert. Kram

Jeanette sa...

åååå så mye fint,mye jeg ønsker meg her ja:-)

Blåbärs och smultronstället sa...

GRATTIS till er vinst, kul!!!
Vad roligt att vara på Formex det är ju en dröm för oss inredningstokiga:-)
Kram kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Stort Grattis till vinsten!
Så mycket fint det finns på bilderna:)!
Stor Kram Annelie ♥

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Kan förstå dig ;)
Har varit med på formexs mässan utan ett företag.
Man blir ju så sugen att handla .
Och ni som kan så det måste ändå vara svårt at man inte handlar ihjäl;)
Vad kul. Nu är ni väntansfulla med alla härliga vårleheransser.
Jag ska försöka besöka er här under våren.
Ta en biltur mitt i renoveringen.
Det är ju det som vi ska prioritera nu.;)

Ha en alldeles fin söndag! Kramar Sirpa

ClarasVitaHem sa...

Hejsan!

Ville bara tipsa om en hemsida/blogg för en liten antikaffär som jag driver tillsammans med min mor! Vi har dock ej någon webbutik men har man vägarna förbi någongång så kika gärna in. Vi har mycket prylar & möbler för det lantliga hemmet!

www.cmsantik.webblogg.se
Kram, Clara

Chokladvillan 1910 sa...

Grattis ! Mycket fint på mässan ! ;)
Kram Anki

Photo by Maria sa...

Grattis till vinsten!!

Härliga bilder från mässan, förstår att det kan vara lätt att förhandla sig där..

Kram Mia

Madicken sa...

Hej vännen och tack för svar på min blogg!

Ja, wow så mycket fint på mässan... jag förstår att ni har svårt att välja! =) Jättegrattis till vinsten, vad kul!
Jag tror att dina två sista bilder är tagna hos Madam Stoltz... jag älskade de sakerna också!

Kram!

Unknown sa...

Congratulations! And nice items on the pictures!
have a great day!
Nicole

Ett Vitare Hem sa...

Åh så mycket fint du visar och grattis till vinsten!!
Ha en riktigt fin måndag!
Kram/Lena

Coolaannna sa...

Grattis! Kanonfint, wow säger jag bara!

Kram Anna