INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 29 januari 2012

SAMLARE JAG! NÄÄÄÄ

Hej på er,samlarådran är stor hos mig i perioder och det är alla möjliga saker jag samlat på genom åren. Mycket saker har jag gjort mig av med och tröttnat på men jag kommer ju alltid på nya saker att se mig om efter. Jag är mycket förtjust i plädar, fällar och filtar, tycker om att svepa dom omkring mig när jag fryser. Jag har lite hjärtproblem så jag fryser ofta, min blodcirkulation är inte riktigt som den ska......

.....att stapla på hög är ju mysigt och det gör jag ofta med saker jag har mycket av........

.........Quiltade täcken är så sköna de ligger på hög i en gammal korg.............

 .....på toppen av berget ligger det torkade rosenknoppar och i bakgrunden ljusbollarna.......

 ...........den sköna vita hästen finns i butiken, den passar fint på ett dörrhandtag även om den är stor......

..........den andra hästen är gammal och den har jag hittat på ett loppis för några tjugor.Idag har jag vår och påskpyntat lite i butiken och det var så härligt och jag blev glad.Visar bilder när jag fotat.
Puss o kram alla fina som tittar in / Ingela.

16 kommentarer:

Huis, Tuin en Quilt sa...

Such a lovely pictures, with all that lace.... i love it!!
Thanx voor sharing!

Have a nice evening, Susan.

Anki sa...

Näää menar du?! hihi...Jag gillar dina samlingar, jättemysigt! Den hästen har jag hållit i ett par gånger, kanske att den kan flytta hem till mig nångång, den är verkligen jättefin!

Sköt om dig och ha det gott vännen!
Kram!

Vitt hus med svarta knutar sa...

Det är väldans fina plädar du har staplat på varandra, så fina och samstämda i färgerna. Gulligt med spetsarna runt också. Ljusbollarna är pricken över i=)

Ha en riktigt skön ny vecka!
Kram,
Regina

Rose Garden Malevik sa...

Hej Duktiga Ingela
Jamenvisst e de lätt å bli samlare.....det finns ju så mkt vackert :)
å missa nu inte.......

B
L
O
G
G
P
A
R
T
Y
T

fortsätter........
nu är det 82fina bloggar med.....
VÄLKOMMEN
Håkan

No34 sa...

Hallå!!
Ja, det var inte några täcken Du hade....*skratt*!! Åh, så skönt att krypa ner under! Jag har oxå besvär med kalla händer och fötter, fast utan hjärtproblem...
Ha det gott, kram Kate

No34 sa...

Hallå!!
Ja, det var inte några täcken Du hade....*skratt*!! Åh, så skönt att krypa ner under! Jag har oxå besvär med kalla händer och fötter, fast utan hjärtproblem...
Ha det gott, kram Kate

annika sa...

Vilken vacker hög..med quiltar. Jag är helt svag för dem och skulle nog kunna ha en hög liggandes och låta ögonen vila där.

Kram

Blåbärs och smultronstället sa...

Vackert Ingela!
Du har så mycket fint i hemmet och i butiken.
Vi hade så mysigt hos dig I Lev vackert idag.
Njuter varje stund:-)
Kram Susanne

Weisser Traum sa...

wunderschön romantisch.
find solche decken kann frau nie genug haben gel.
herzlichst daniela

Vida sa...

helt underbar trave filtar;)..den ljusblå och röda i botten skulle jag inte ha något emot att äga;))

låter härligt med vårpynt;))

Vidahaenbradagkram

idémakeriet sa...

Bergen är stor där hos dig, ler.
Fina är de och varma dessutom.
Kram på dig.
Gerda

Vita små hjärtan sa...

Vilken ljuvlig stapel av de härligaste filtar och täcken!!!!
Ha en fin em..
Kram Agnetha

LissasVita sa...

Så vackra täcken...fröjd för ögat...Kramen Lisbeth

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

Vad gör man då man är fryssen hihi! jätte många fina quiltade du har..Kram♥

Tess på Tilda och Mamma sa...

HIHI här bor det en till samlare, konstigt att man inte kan skilja sig från saker och vill bara ha mer av dom man fastnar för.
Ha en mysig dag.
Kram Theres

Pysselpalatset sa...

går också och smålängtar efter påsken.. vilken härlig stapel med "prinsessanpåärten" effekt... allt gott till dig och de dina.. kram Jeanette