INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

lördag 29 mars 2014

Loppisfynd

Den här fina spegelbyrån hittade jag på ett loppis. Färdigsliten och alldeles perfekt. Den rymmer mycket i de stora lådorna.....
lite andra gamla grejer till och hörnan är klar. Goo helg på er och kram/Ingela.

9 kommentarer:

Rose Garden Malevik sa...

Hej Ingela
Ja jisses,,,, den var superduper :)
Hoppas helgen blir bra..
och missa nu inte

SATURDAY SHOW OFF

de e kul att vara med :)
Välkommen
Håkan

Anonym sa...

Så fin! Vill också passa på att önska dej en riktigt trevlig helg kram Nina

hemma hos lilla mej sa...

Så underbart fint .Ha e mysig helgkram Rita

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vilken fin spegelbyrå!!! Du har tur som hittar så fina saker på loppis! Ha en skön helg!
Kram,
Regina

Hanna sa...

mycket fint
Ha en fortsatt fin lördagskväll
Hanna

MINA TVÅ HEM sa...

Vilken byrå, helt super fin!
Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Anonym sa...

Wow...for et funn du har gjort:}
Den kommode var nydelig:}
Ha en herlig kveld
Klem Merete

Anna sa...

Åh, vilken helt underbar byrå!!
En fin helg önskar jag dig!
Kram Anna

maria at inredningsvis sa...

Vilken SJUKT vacker gammal byrå :) jag passar på att önska en glad påskhelg.

Missa inte Inredningsvis textilvecka som börjar imorgon, massor av läckra tygtips .)

Ha en skön vecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)