INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

måndag 3 juni 2013

Slappna av o kom å fika vettja...

På Torsdagen den 6 Juni då de flesta har en ledig dag är butiken lev Vackert öppet. Då kan du om du vill göra en utflykt hit till Kristinehamn i Värmland. Lev Vackertbutiken ligger till så att du kan se Vänerns strand. Huset är ett gammalt soldathem och det ligger inbäddat i en härlig dunge......

 .......du kan njuta under ett parasoll på vår fina uteservering.......

 .....äta en svalkande glass, om du vill så kan du beställa en Hovdessert.....

........du kan titta ut på den fina utsikten där den vita fina tvätten dansar i vinden.
Butiken och cafee't Två Tanter är öppet denna dag mellan 11-16 och ni är såå välkomna. Kram/Ingela.

2 kommentarer:

fia sa...

Ja se där .. jag själv ska inbte i väg nånstans .. Men jag har en god vän med anknytnigar i värmland .Jag ska tipsa henne om denna butik.
Önskar dig en härlig dag.

Melry Küster sa...

Gosto do seu blog, http://melrykuster.blogspot.com.br/
Mel